Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door mark#41 »

2011 lijkt Het seizoen van de cups te worden, naast de Honda Nsf 100, de Moriwaki cup, de talentcup 600, en de MidiGP cup komt er de Kawasaki Europeanjunior Cup.
Zo rond 8/9 december is is officeel bekend gemaakt dat rond het World Superbike circus een counter attack op de Redbull rookies cup gaat plaats vinden.
Met een niet flauw prijskaartje van €18.950 beschik je over een Kawasaki Ninja 250R die raceklaar is en pit equipment, transport naar elke race, inschrijfgeld, brandstof en banden. Verder een volledige race outfit en team kleding, een hospitality unit staat tot je beschikking en er word gezorgd voor technische ondersteuning.
Als coureur word je bij gestaan door een coach en als klap op de vuurpijl een preseason trainingscamp in spanje.
http://www.kawasaki.nl/product.asp?Id=340E0C22773

Veel geld voor wat wedstrijden in Nederland? Nou ik zeg nee, want kijk even naar de wedstrijd kalender :

15-17 April Assen [ wk superbike]
6 - 8- Mei Monza [wk superbike]
17-19 Juni Aragon [ het beloofde motorland][wk superbike]
29- 31 Juli Silverstone [wk superbike]
2 - 4 Nurburgring [wk superbike]
30 Sept en 2 October Magny Cours[wk superbike]

Tsja, maar weer opnieuw de oude sok onder het bed vandaan.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door mark#41 op zo 19 dec 2010, 21:35, 2 keer totaal gewijzigd.
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door DiStefano »

Sjonge jonge Henk wat een keuze hebben we toch tegenwoordig, wat zijn we toch ook een stel geluksvogels :)
Deze opzet was mij ook al voorbij gevlogen en klinkt allemaal als muziek in mn oren, helaas is de Kawasaki toch echt iets te zwaar voor mijn lichtgewicht coureur, zo'n 169kg en dan met toch iets tegenvallende 33pk denk ik dat de machine niet echt iets is om in ons geval verder te gaan.
Net nog onder het bed gekeken en zag daar nog wel een sok liggen helaas met gaten erin dus die vlieger gaat ook niet op.
Ik heb mn hoop en zinnen gezet op de MorikwakiCup, na vorige week een kijkje te hebben gehad in de keuken van TenKate zag het er wel allemaal super uit maar vooral vind ik de machine een hele mooie aansluiting hebben op het geen waar we mee bezig waren en denk ik dat dit traject op dit moment de juiste is voor ons.Ik hoop dat er zo meerdere over gaan denken en dat er een mooi en sterk startveld aan de streep zal staan.

We wachten het allemaal wel af.

Groeten...
Steven
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door kleine_duivel »

supergaaf trouwens die kawasaki cup, dat je steeds @ het wk superbike meerijd :)
de motoren hebben inderdaad erg weinig vermogen en zijn behoorlijk zwaar,jammer.

maar nu we het over nieuwe cups hebben : mag ik ook nog even :oops: ?
http://www.450gp.com
http://www.450gp.nl

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door Dm-Ricardo »

WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door kleine_duivel »

minibikerheerhugowaard schreef:Voor de 450cc 1 cilinders komt nog geen aparte klasse. Deze zullen gewoon mee gaan rijden met de supermono.
in nederland vooralsnog wel ja, maar in belgie en duitsland zijn ze ook met het een en ander bezig.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door kleine_duivel »

Dm-Ricardo schreef:http://www.racesport.nl/WSBK/EKSupersto ... fault.aspx

Lekker bezig Henk!!
inderdaad zie het artikel nu ook, zou gaaf zijn als mark mee gaat rijden ! :D :D :D
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Welke cup gaat HET nu worden? Deze????

Bericht door kleine_duivel »

minibikerheerhugowaard schreef:
kleine_duivel schreef:
minibikerheerhugowaard schreef:Voor de 450cc 1 cilinders komt nog geen aparte klasse. Deze zullen gewoon mee gaan rijden met de supermono.
in nederland vooralsnog wel ja, maar in belgie en duitsland zijn ze ook met het een en ander bezig.
Mits genoeg animo komt er in nederland een aparte klasse binnen de supermono voor de 450cc. Maar dan moeten er wel genoeg van zijn.
ik ben volledig op de hoogte van NL hoor, de man achter 450gp.nl woont hemelsbreed gezien zowat naast me, dus ben d'r al even langs geweest enz :wink: interessanter zijn de ontwikkelingen in belgie en duitsland. (naar mijn mening).

maargoed we worden weer 's overspoeld met nieuwe klassen, ik hoop dat er een paar goedkope leuke klassen zullen zijn met een leuke hoeveelheid deelnemers. in duitsland zal bijvoorbeeld een moriwaki cup komen waar je wel met je eigen motor mag rijden,dat spreekt mij al meer aan dan de leaseconstructie die in nederland word aangeboden (al hoe mooi de accomodatie binnen die constructie is, de begeleiding etc).
Plaats reactie