26 feb Grootebroek

Post hier data voor Evenementen, Races, Demo`s, enz
English: Upcoming events, races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

26 feb Grootebroek

Bericht door rkpdude »

Voor degene die het nog niet wisten...
Laatst gewijzigd door rkpdude op za 25 feb 2012, 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Erik de Wit
forum gebruiker
Berichten: 485
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 22:22
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Re: 29 jan Grootebroek

Bericht door Erik de Wit »

kom ook wel even een koppie doen denk ik.

Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: 29 jan Grootebroek

Bericht door Kikiracing »

heb mn JR net ingeladen :D tot morgen ;)
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door rkpdude »

wie o wie nog meer?
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door Kikiracing »

zoals altijd, ich bin dabei
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door kevinblade »

Wij komen ook eventjes kijken hoe de baan erbij ligt, tenminste als junior rijders wel welkom zijn, dat was vorig jaar niet zo, Kevin werd van de baan geplukt omdat hij te langzaam was voor enkele zelfbouw heren.
Dus na een jaar komen we maar weer even de gastvrijheid uitproberen.
Tot morgen.
dit is een leerschool voor het echte werk
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door Kikiracing »

Ik mag er rijden:p dus kevin zekker
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door Kikiracing »

rijden ging redelijk :D helaas laatste sessie koppeling stuk gegaan:(

hopelijk tot over 2 weken iedereen
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door kevinblade »

Kevin heeft lekker gereden alleen jammer dat ik weleens het gevoel heb dat vreemde rijders niet zo erg welkom zijn van de local hero,s.
Werd een beetje te veel onze baan geroepen :-s .
Sorry moest het even kwijt heren
dit is een leerschool voor het echte werk
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door rkpdude »

Hallo Ruud,

Volgens mij ligt dit toch grotendeels aan hoe jeje zelf opsteld tegenover de rest. Je hebt het over zelfbouw heren en local hero's. Tja als je al binnenkomt en zegt dat je is even zal gaan laten zien hoe je hier minibiken moet dan krijg je natuurlijk opmerkingen. Je bent hier namelijk wel in het hol van de zelfbouw klasse.
Nee maar ruud, niks over kevin hoor, die reed netjes, maar ik weet niet wie die jongen was in die groene kleurstelling, dacht dat die met jullie meegekomen is. Maar je had het over dat die ze lijnen aan het rijden was. Maar zijn lijnen zijn wat raar, en als je dan denkt dat je erlangs gelaten wordt en hij komt in 1 keer weer de andere kant op, dan kan dit gevaarlijke situaties opleveren. zeker als dit 3x gebeurt in een halve ronde. Tis geen wedstrijd, en het is geen schande om snellere rijders voorbij te laten gaan.
Kom gerust weer een keer langs dan doen we een koppie aan de bar, en gaan we even uitgebreid erover discusseren..

gr roel.........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door kevinblade »

rkpdude schreef:Hallo Ruud,

Volgens mij ligt dit toch grotendeels aan hoe jeje zelf opsteld tegenover de rest. Je hebt het over zelfbouw heren en local hero's. Tja als je al binnenkomt en zegt dat je is even zal gaan laten zien hoe je hier minibiken moet dan krijg je natuurlijk opmerkingen. Je bent hier namelijk wel in het hol van de zelfbouw klasse.
Nee maar ruud, niks over kevin hoor, die reed netjes, maar ik weet niet wie die jongen was in die groene kleurstelling, dacht dat die met jullie meegekomen is. Maar je had het over dat die ze lijnen aan het rijden was. Maar zijn lijnen zijn wat raar, en als je dan denkt dat je erlangs gelaten wordt en hij komt in 1 keer weer de andere kant op, dan kan dit gevaarlijke situaties opleveren. zeker als dit 3x gebeurt in een halve ronde. Tis geen wedstrijd, en het is geen schande om snellere rijders voorbij te laten gaan.
Kom gerust weer een keer langs dan doen we een koppie aan de bar, en gaan we even uitgebreid erover discusseren..

gr roel.........

Oh wij komen zeker hoor Kevin vermaakte zich prima en tja Justin is een twijfel geval en moet nog veel leren en dat kan alleen als hij met snellere en ervaren rijders mee rijd, kwam alleen een beetje bot over, ging ook niet tegenover mij hoor ik keek en luisterde alleen maar.
Niemand heeft gelijk of ongelijk, had het leuker gevonden als er iets minder bot werd gereageerd, jij had het beter kunnen brengen, voelde mij alleen een beetje lullig omdat ik ze had meegenomen naar Grootebroek.
En natuurlijk is het bij mij bekend dat het het leeuwenhol van de zelfbouw is :D en dat het een hechte groep is ook bij de RAP.
Helemaal niks mis mee, beetje vergelijkbaar met de zijspanrijders in het ONK, als je ze niet kent zijn het ook eigenheimers maar als ze je wel kennen dan doen ze heel veel voor je.
Maar volgende keer reken ik op heftige tegenstand =D> en doen we zeker een bakkie, ik hoop wel dat je mijn punt begrijpt, het is zeker geen negatieve kritiek maar juist een punt waar iedereen even over kan nadenken.
We moeten gewoon zuinig zijn op de rijmogelijkheden.
Maar de ZB rijders zijn ook bij ons in huizen van harte welkom hoor, maar moet je wel de binnen bochten pakken :P
Maar nogmaals Kevin moest ik echt van zijn motor trekken want hij vond het toch best leuk :lol:
dit is een leerschool voor het echte werk
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door rkpdude »

Nou mooi dat kevin zich vermaakt heeft. Maarja bot doen, tis hier wel westfriesland he. enje weet dat dat een beetje botte boeren kunnen zijn. (kom zelf hier niet vandaan hoor, hahah)
Maar als rijder moet je zelf weten in welke groep je thuishoort. Jij kan nu wel zeggen dat die alleen leert door in de snelle groep te gaan rijden, maar als je nog niet mee kan komen, en nog geen lijnen kunt rijden, wat ik dus aan de lijve heb kunnen beleven, dan hoor je daar gewoon niet in thuis en zeker niet als je voor het eerst op een onbekende baan komt. En in de mindere snelle groep wordt ook prima gereden trouwens. Maar we kunnen hier nog uren over door zagen, volgende keer gaat het vast beter....

gr roel.........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door kevinblade »

rkpdude schreef:Nou mooi dat kevin zich vermaakt heeft. Maarja bot doen, tis hier wel westfriesland he. enje weet dat dat een beetje botte boeren kunnen zijn. (kom zelf hier niet vandaan hoor, hahah)
Maar als rijder moet je zelf weten in welke groep je thuishoort. Jij kan nu wel zeggen dat die alleen leert door in de snelle groep te gaan rijden, maar als je nog niet mee kan komen, en nog geen lijnen kunt rijden, wat ik dus aan de lijve heb kunnen beleven, dan hoor je daar gewoon niet in thuis en zeker niet als je voor het eerst op een onbekende baan komt. En in de mindere snelle groep wordt ook prima gereden trouwens. Maar we kunnen hier nog uren over door zagen, volgende keer gaat het vast beter....

gr roel.........

Is natuurlijk wel de bedoeling als je met de snelle jongens meerijdt dat je je tempe aanpast en er van gaat leren, maar hij ging toen weer lekker in de minder snelle groep rijden, hij had ook wel lol.
Wanneer ik er weer ben weet ik niet maar hopelijk is het wel weer wat warmer :mrgreen:
gr. Ruud
dit is een leerschool voor het echte werk
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door Patrick »

Wanneer is er weer rijden in grootebroek jongens? Kom ik eens kijken of ik de weg nog naar grootebroek weet :lol:
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: 12 feb Grootebroek

Bericht door rkpdude »

Hee patje, over 2 weken is het weer, de laatste zondag van februarie..zeker ff koppie komen doen!! Of nog beter, rijden......

gr roel........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Plaats reactie