sendai 6.5'' velgen

Post hier je bouwtekeningen of links naar bouwtekeningen.

English: Building drawings

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Rundy

sendai 6.5'' velgen

Bericht door Rundy »

Hallo ik ben nou al een tijdje op zoek naar matan van velgen zodat ik ze de velgen goed kan intergreren in mijn ontwerpen. nou wil ik vragen of er iemand die een setje sendai velgen heeft zo vriendelijk zou willen zijn om voor mij en waarschijnlijk een heleboel anderen even de schuifmaat er bij wil pakken om even de juiste maten te noteren. dit voor het voorwiel en het achterwiel. dit kost hoogstens 10 minuten.

ik heb een tekening gemaakt welke maten ik precies nodig heb. ik krijg het echter niet voor elkaar om deze op de site te zetten. als iemand dit voor mij zou kunnen doen zou dat erg mooi zijn.
ik kan ook de tekening wel even mailen naar diegene die de velgen voor mij kan opmeten.

in ieder geval alvast bedankt voor de moeite

mijn mail is: r.cramer@student.tudelft.nl

met vriendelijke groet ronald cramer
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: sendai 6.5'' velgen

Bericht door Lg tweewielers »

Rundy schreef:Hallo ik ben nou al een tijdje op zoek naar matan van velgen zodat ik ze de velgen goed kan intergreren in mijn ontwerpen. nou wil ik vragen of er iemand die een setje sendai velgen heeft zo vriendelijk zou willen zijn om voor mij en waarschijnlijk een heleboel anderen even de schuifmaat er bij wil pakken om even de juiste maten te noteren. dit voor het voorwiel en het achterwiel. dit kost hoogstens 10 minuten.

ik heb een tekening gemaakt welke maten ik precies nodig heb. ik krijg het echter niet voor elkaar om deze op de site te zetten. als iemand dit voor mij zou kunnen doen zou dat erg mooi zijn.
ik kan ook de tekening wel even mailen naar diegene die de velgen voor mij kan opmeten.

in ieder geval alvast bedankt voor de moeite

mijn mail is: r.cramer@student.tudelft.nl

met vriendelijke groet ronald cramer
Ik heb je een mail gestuurd en dan moet je daar maar op reageeren :?:

je had het al lang kunnen hebben en dan hoefde je niet een 2e topic te openen ......

mail mij me nu maar de maten kaart dan ben je ervanaf :wink:

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Rundy

Bericht door Rundy »

oh he das jammer ik heb die mail denk ik over het hoofd gezien. ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd
Rundy

Bericht door Rundy »

volgens mij werkt de opgegeven mail niet helemaal naar wens. hierdoor is het mogelijk dat mensen mij gemaild hebben waar ik dus nooit op heb kunnen reageren

deze werkt zeker
rundy_cramer@hotmail.com
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Rundy schreef:volgens mij werkt de opgegeven mail niet helemaal naar wens. hierdoor is het mogelijk dat mensen mij gemaild hebben waar ik dus nooit op heb kunnen reageren

deze werkt zeker
rundy_cramer@hotmail.com
Izz Gebeurd .. nu de tekening nog .. :P
*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Rundy

Bericht door Rundy »

hey ik heb uitgewerkt hoe ik plaatjes hier op kan krijgen hier zijn ze. zo is het wat makkelijker on te reageren

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hey ,

Ik was er mee bezig maar het schoot me ineens te binnen dat de velg maten verschillend zijn :?

De één heeft b.v. 145 mm breedte en de andere 155 mm

heb je er dan wel wat aan ?

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Mijn plastic bike (mvg Doede :wink:) heeft voor en achter dezelfde maat velgen.
Rundy

Bericht door Rundy »

ik neem aan dat de voor- en de achtervelg verschillend zijn Lg tweewielers. of hebben ze meerdere voorvelgen en meerdere achtervelgen met verschilende maten


ik heb de maten nodig van een voor en een achtervelg. alle genummerde maten krijgen dus twee waarden. een voor en een achter
Plaats reactie