uitgebreid verslag +veel foto's. ulrum 23 juli (mooi!)

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

uitgebreid verslag +veel foto's. ulrum 23 juli (mooi!)

Bericht door kleine_duivel »

hier kwam ik dan...vol zelfvertrouwen!

tot ik de baan zag...SHIT! het was nog nat!

niks aan te doen, motortje aan en rijden maar....1e ronde FLATS....daar lag ik, midden op het gladde natte circuit ulrum, ik zag weer wat xtra schade, moest lachen want ik dacht: zie je wel...

kevin genoot met zijn grc rr 2005 ook van de baan die moest natuurlijk xtra zijn best doen en ging meerdere keren onderuit!
tsja, zijn ventiel was namelijk van zijn band geknapt :(

----Het werd droog---

YES het werd droog, opnieuw het motortje gestart en het ging veel beter, hoewel ik de juniorenrijders neit kon bijbenen!

dat duurde niet lang, aantal inhaal acties en wist wat uit te lopen, direct daarna een blata origami b1 KIT RI voorbij, YES wat was dat kicken!, want ik rijd nog steeds met restrictie in de uitlaat!

heb me steeds verbeterd en ging nog harder, ben zeer tevreden.

moet zeggen:: iederen reed bloedhard, prachtige acties met een groep enzo :shock:
ook veeeeeel valpartijen gezien....nadeel van risico nemen :wink:
heb er erg van genoten: hier volgt een berg foto's :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik loop wat voor...

Afbeelding

na enkele rondjes loop ik nog verder voor ( :) )

Afbeelding




DO YOU LIKE IT? :twisted:

groeten , Tim :D
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op zo 23 jul 2006, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Pocketje

Bericht door Pocketje »

mooie foto's :D
ook veel chineesjes precies
Gebruikersavatar
Gifkikkertje
forum gebruiker
Berichten: 217
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 16:31
Locatie: Rossum (GLD)
Contacteer:

Re: uitgebreid verslag +veel foto's. ulrum 23 juli (mooi!)

Bericht door Gifkikkertje »

kleine_duivel schreef: kevin genoot met zijn grc rr 2005 ook van de baan die moest natuurlijk xtra zijn best doen en ging meerdere keren onderuit!

tot overmaat van ramp knapte zijn ventiel van zijn achterband eraf
Dit moet tog even verbeterd worden ik viel steeds omdat mijn ventiel al kapot gescheurd was, dat kwam door vorige keer venray toen mijn ketting er af vloog en dat raakte maar had ik niet goed gezien. Daardoor reed ik met iets van 0,5 bar ](*,) maar voor de rest super mooie baan heb alleen maar iets van tien rondjes kunnen rijden. maar ik ga er binnekort denk ik nog wel eens heen. :) btw gelukkijg sta ik niet meer op de foto's ik was echt super pissed :P .
[url=http://www.kevinvanrossum.nl][img]http://img70.imageshack.us/img70/2046/bannerforumds7.jpg[/img][/url]
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

hey,
mooie foto's hoor!!!
Greetz Erik
Plaats reactie