GP Heinkezand

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Bericht door mille »

zal ik er ook nog een schepje bovenop doen als xander dit als een echte
wedstrijd ziet is hij volgens mij toch op de verkeerde plaats maar er zou
wel beter gekontroleerd kunnen worden maar kan me ook wel voorstellen
dat je maar een paar mensen hebt om te rijden dat je wel eens een oogje
dicht knijpt en we er blij mee moeten zijn dat er toch nog iets georganiseerd word in zeeland
derbi master

Bericht door derbi master »

sorry bin dit gezijk nu echt beu ant worden....

plaat anders ff een topic in zeeuwse.

ma oke ik vind jullie allebij wel deels gelijk hebben, aleen heb echt begrip voor Visser want daar gaat verdome veel tijd in zitten om alles te regelen qua vergunning endergelijken.

en ja vind persoonlijk dat het ook wel beter geconroleert moet worden, maar Xander dan ga jij toch helpen keuren of.... :wink:

maar mensen het is zomer dus beetje blijhijd kan ook geen kwaat 8)
Xander

Bericht door Xander »

zal ik er ook nog een schepje bovenop doen als xander dit als een echte
wedstrijd ziet is hij volgens mij toch op de verkeerde plaats maar er zou
wel beter gekontroleerd kunnen worden maar kan me ook wel voorstellen
dat je maar een paar mensen hebt om te rijden dat je wel eens een oogje
dicht knijpt en we er blij mee moeten zijn dat er toch nog iets georganiseerd word in zeeland
ik was niet van plan om dit als echte wedstrijd te zien, daarvoor gaan we bij het nk kijken, vandaar de blata, ik roep al 2jaar dat ik dat wil, en ga doen, we zijn dus druk bezig.

en stel ik zie het als wedstrijd, geef me geen ongelijk, het is en blijft een demo, tog wil iedereen maar al te graag zo'n beker verdienen.


en ja vind persoonlijk dat het ook wel beter geconroleert moet worden, maar Xander dan ga jij toch helpen keuren of....
als er een race is, en ik ben er niet, kan ik niet keuren ook.
ik zou al te graag wat vaker demo's meerijden, maar er moet ook gewerkt worden.

in kapelle hoop ik er te zijn, ik denk dat er alleen niet zoveel mensen komen om hun bike bij mij te laten keuren.

waarschijnlijk omdat ik op het forum hier, wel erg groot en sterk overkom, gelukkig ben ik in het echt maar een zacht eitje :wink:

Xander... 8)
Willemvisser

kapelle

Bericht door Willemvisser »

He die xander,ik wil m,n fiets wel door jou in kapelle laten keuren en dan doen we het zoals het dan zou moeten oke?
afz;willem
Xander

Bericht door Xander »

Deal,

zo komen we verder dan alleen dat bekvechten.

ik maak een malletje van 15,9999999mm,
en een malletje van 19,99999mm voor de carb.

als je winnaar bent, halen we even je cilinderkopje eraf, om te kijken of je wel echt 50 of 70, max 74cc hebt.

het remwerk, ga ik vanuit dat het in orde is gezien de kritiek op mijn remwerk :lol:

uitstekende delen behoren afgedopt te zijn,

ketting beschermd...

affijn, je weet hoe het werkt.

Xander 8)
Xander

Bericht door Xander »

oja..

zorg eventueel dat je carb makkelijk toegankelijk zit als deze helemaal ingebouwd zit.

Xander.
Willemvisser

keuring

Bericht door Willemvisser »

oke dit klingt alvast veeeeeeeeel beter ,je hoeft m,n cilkop er niet af te halen want er kwam een keurmeester naar me toe die een speciaal gereedschapstukje had gemaakt om via je bougiegat de cil diameter te kunnen meten voor de rest mag jij het helemaal bepalen al haal je hem helemaal uit elkaar,als jij hem afkeurt rij ik niet mee even goede vrienden!!!!!!! oke?
afz;willem
p.s als er 1 schaap over de dam is ........ dus het is dan best mogelijk dat jij ook fietsen van een ander staat te keuren.[als je dat wilt natuurlijk] want niks moet!!!
Xander

Bericht door Xander »

als jij hem afkeurt rij ik niet mee even goede vrienden!!!!!!! oke?
Oke :D


p.s als er 1 schaap over de dam is ........ dus het is dan best mogelijk dat jij ook fietsen van een ander staat te keuren.[als je dat wilt natuurlijk] want niks moet!!!
het lijkt mij het beste met 2 vaste man te keuren, in dit geval de vader van maikel, kees gouw.

zodat ik de fiets van maikel kan keuren, en kees mijn fiets.

als er dan van die verhalen tussenzitten zoals r verbrugge, eerst met waarschuwing, en uitzondering mee mogen rijden met een 17,5, en de volgende race een 19mm achter zijn 74cc hangt.

kees had het de eerste race gezien, 2e race heeft iemand anders gekeurd en er niet naar gekeken....?

dat heb je met vaste mensen weer niet..

is kijken wat er geregeld kan worden.


Xander.

(zie je wel ik ben niet altijd een L*L, ik kom misschien wat kort door de bocht, en ik kom misschien wat bot over maar ik bedoel het echt niet zoals ik het ,letterlijk zeg)
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

enu anders als keur meester af en toe of net voor de race alle fietsen gouw controleren of alles nog beetje het zelvde er op zit net als carb. niet dat na de keuring vlug de grotere er op gaat? :roll:
Xander

Bericht door Xander »

dan ben je een valsspeler.
Xander

Bericht door Xander »

als dat het verschil tussen eerst en laatste maakt, is dat niet moeilijk denk ik zo.
de eerste 3 kun je (denk ik) netzomakkelijk na een demoronde meteen naar de keuring halen, om te kijken of ze wel of niet valsgespeeld hebben .
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja kan ook gewoon na de demo ff de eerste 3 nog eens ff laten keuren ofja niet echt keuren maar ff vlug blik er op werpen of alles gewoon nog het zelvde is als voor de wedstrijd
racertje

Bericht door racertje »

:roll: www.minibike-forum.nl Forum Index -> Fotos :roll:
Xander

Bericht door Xander »

www.minibike-forum.nl Forum Index -> Fotos
mijn schuld..

ben je vroeg mee btw..

we zijn al 4pagina's verder 8)
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

zijn er nog andere foto's??
Plaats reactie