EK Minibikes in Noord Sport op TV Noord

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

ik ag voor het podium in tjechie bruno maar ik heb in italie nie gereden want moest toen werken :cry: dsu kan dat nie meer maar we gaan voor het hoogst mogelijke


groeten

dm racing team nederland
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Succes in Brno Benno :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Aikido gast
forum gebruiker
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 08 feb 2006, 12:13
Locatie: Nieuwerkerk aan den ijssel

Bericht door Aikido gast »

suk6 in brno!!!
en daar wel je voeten aan de stepies houden he!!!! :lol:
GRC RR #17 Senior standaard
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Aikido gast schreef:suk6 in brno!!!
en daar wel je voeten aan de stepies houden he!!!! :lol:
superlijm gebruiken :wink: :lol:
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja benno het ging goed met jou in stadskanaal.. en ja zoals jij zegt gewoon trappen uit delen aan die italianen dat moest ik ook in de laatste paar rondjes want die gast van zpf zat gewoon naast me gewoon trappen die handel anders kom je echt niet ver en benno kan het weten hijs de besten met zijn voetjes.. :wink: :lol: :lol: hahaha




M.v.G...Mikey..Minibikey...
bikerboys_leidschendam

Bericht door bikerboys_leidschendam »

kan je de race in brno of andere minibikeraces live kijken op internet?
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja benno het ging goed met jou in stadskanaal.. en ja zoals jij zegt gewoon trappen uit delen aan die italianen dat moest ik ook in de laatste paar rondjes want die gast van zpf zat gewoon naast me gewoon trappen die handel anders kom je echt niet ver en benno kan het weten hijs de besten met zijn voetjes.. :wink: :lol: :lol: hahaha




M.v.G...Mikey..Minibikey...
Helaas dat het zo moet mike :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

ruud schreef:
*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja benno het ging goed met jou in stadskanaal.. en ja zoals jij zegt gewoon trappen uit delen aan die italianen dat moest ik ook in de laatste paar rondjes want die gast van zpf zat gewoon naast me gewoon trappen die handel anders kom je echt niet ver en benno kan het weten hijs de besten met zijn voetjes.. :wink: :lol: :lol: hahaha




M.v.G...Mikey..Minibikey...
Helaas dat het zo moet mike :!:
Ja vind ik ook maarja het kan niet anders.. je moet gewoon hard zijn met het ek anders heeft het geen zin zo doen de italianen het ook.. dus ja maar ik vind het alemaal maar lomp dat benno straf seconde's krijgt voor die voet van het steuntje want ik heb het in de wedstrijden veel meer mensen zien doen.. :?


M.v.G...Mikey..Minibikey...
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

ja idd mike dat is !CENSUUR! voor benno.Maargoed gewoon terug kicken naar die italianen. :wink:
ga je zien man :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
minimuis

Bericht door minimuis »

hee benno ik ga ook steedt met mijn voeten op de grond maar ik kan ze nie zo schuin houden :( :( :( :( :(
Plaats reactie