DVD 08-10-2006 Echt

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

DVD 08-10-2006 Echt

Bericht door Hawk »

Beste Lezers,

Zoals ik vermeld had bij het verslag van deze event in Echt zou ik met Fer van Eywitness News, die toen voor L1 wat filmbeelden kwam maken, kijken dat we alle beeldmateriaal op een dvd'tje kunnen krijgen.
Ik heb nu de dvd van al het filmmateriaal wat hij toen heeft geschoten (15 minuutjes ong.) De dvd wordt nu nog in elkaar gemonteerd om er een mooi geheel van te maken.
De geintereseerden kunnen Zondag 5 November bij mij in Echt deze DVD kopen voor € 3 per stuk om onze kosten te dekken.
Als jullie hier alvast willen melden wie er allemaal 1 wil hebben zal ik er voor zorgen dat ik Zondag genoeg exemplaren bij me heb.

En voor Twan : jou interview staat er dit keer wel op :wink: !
Speciale gast: Jos Verstappen !

Namens Eywittness News moet ik nog iets vermelden over de copyright:
"Het beeldmateriaal blijft te allen tijde eigendom van Eyewitness News. Aan het beeldmateriaal kunnen geen rechten worden ontleend. Doorlevering of reproductie van het beeldmateriaal is alleen toegestaan met schriftelijke toestemming van Eyewitness News Roermond."
Laatst gewijzigd door Hawk op zo 29 okt 2006, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

ik wil er een!!! :D
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Ik ook

Naam:
Roy van Gompel
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

ikke ikke
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
mini-bike-hc

Bericht door mini-bike-hc »

ik ok :lol:
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Nou vandaag (05-11-2006) was ik dus in Echt en heb voor de mensen die gemeld hadden dat ze der één wouden dvd's meegenomen.
Ik probeer over 2 weken weer aanwezig te zijn met nog wat dvd'tjes....

Dus ik hoop dat ik je dan zie.... :)
olaf

Bericht door olaf »

Ik woon bij Jos Verstappen himself in de straat:D :D
hagasan

Bericht door hagasan »

nou olaf echt te woepie, sinds zijn baanrecord er in echt aan flarden is gereden zei ik hem anders niet meer.. maar ja dat is een mentaliteit die we van hem wel gewend zijn...niet dan
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

hagasan schreef:nou olaf echt te woepie, sinds zijn baanrecord er in echt aan flarden is gereden zei ik hem anders niet meer.. maar ja dat is een mentaliteit die we van hem wel gewend zijn...niet dan
Jos heeft op dit moment geen tijd om met zijn pocketbike te rijden. Hij is namelijk nog met zijn zoon aan het karten op verschillende banen in binnen - en buitenland.

Hij zal binnenkort wel weer eens komen rijden in Echt
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
hagasan

Bericht door hagasan »

ben benieuwd,zijn zoontje rijdt anders verdomd goed zowel bij de karts als op de bike, vindt het wel jammer dat het zo verdomdt druk is op zondag in echt,is meer treintje rijden dan dat je nog echt lekker kan gassen.....maar ja we zijn in elk geval van de straat af..haha
hagasan

Bericht door hagasan »

p.s als hij geen tijd heeft wil ik best wel voor zolang op zijn D.M rijden
P.K.E goed bezig zo,jullie inzet is fantastisch
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Pocketbike-PKE Echt schreef:
hagasan schreef:nou olaf echt te woepie, sinds zijn baanrecord er in echt aan flarden is gereden zei ik hem anders niet meer.. maar ja dat is een mentaliteit die we van hem wel gewend zijn...niet dan
Jos heeft op dit moment geen tijd om met zijn pocketbike te rijden. Hij is namelijk nog met zijn zoon aan het karten op verschillende banen in binnen - en buitenland.

Hij zal binnenkort wel weer eens komen rijden in Echt
Las laats in de krant dat Jos Verstappen misschien weer gaat racen...Bij een of andere autocup bij het oude Minardi team..of in ieder geval die baas. En ja daar zal hij het dus denk ik ook wel druk mee hebben.
Maar zou het zeker weer eens leuk vinden om hem en zijn zoon erbij te hebben :)
Plaats reactie