HMR Cupracer in actie.

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
jialing
nieuwe gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: do 14 jan 2010, 17:05
Locatie: nederland

HMR Cupracer in actie.

Bericht door jialing »

HMR Cupracer in actie op Spa 20-11-2010 op natte baan en op slicks.
http://www.youtube.com/watch?v=M-KokDpj ... youtu.be&a
tycho30
nieuwe gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 13:06
Locatie: Houten, Nederland

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door tycho30 »

GRC rrz en Nsf cup
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door pasini-ernie »

Vind het toch wel netjes rijden hoor. ;)

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DdV
forum gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 20 mei 2007, 16:25
Locatie: hilversum

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door DdV »

hij stuurt heel scherp en er zit vermogen zat in.
DM GP1 #11 40 open
met de bek op 't stuur JONGE
Gebruikersavatar
DSF-Patrick
forum gebruiker
Berichten: 1378
Lid geworden op: do 27 apr 2006, 14:42
Locatie: Zuidbroek

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door DSF-Patrick »

DdV schreef:hij stuurt heel scherp en er zit vermogen zat in.
jongé, wat weet jij dr nou weer van dan.. húh! Word toch echt altijd zo melo-dramatisch van jou hé!
DSF 40cc te koop..
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door DiStefano »

DdV schreef:hij stuurt heel scherp en er zit vermogen zat in.
Je bent dus onder de indruk van zijn stuurgedrag? ga ik er even vanuit dat je hem uitvoerig hebt kunnen testen...
En dat je waarschijnlijk ook genoeg ervaring hebt op bijv. een Honda NSF om een goed oordeel te geven over de HMR Bike.

Ik zie op de site van de SBO dat er nog steeds geen info en/of duidelijk regelement is vastgesteld voor deze Cupracer, enig idee wanneer dat er komt ???
Steven
jialing
nieuwe gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: do 14 jan 2010, 17:05
Locatie: nederland

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door jialing »

Heb het idee dat je hoe dan ook een HMR bike niet ziet zitten......als bezitter of berijder van een Honde NSF.
DdV heeft de machine goed aan de tand kunnen voelen in Spa en hij was inderdaad behoorlijk onder de indruk van de stuurkwaliteiten.
Tot nu toe zijn alle testrijder alleen maar positief over de stuureigenschappen en het vermogen van de bike.
Dat er nog weinig bekend is over de reglementen komt omdat deze nog ter goedkeuring bij de MON liggen.
Deze maand nog wordt er meer bekend ,kijk dus van tijd tot tijd op de site van de SBO of van de MON http://www.mon.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid= ... uws.Id=190.
Bovendien kan er in de OPEN HMR klasse met HONDA NSF,BZM en andere MINI/Midi GP machins worden deelgenomen.
Niet alleen in Nederland komt er een cup ook in Italie, Belgie,Engeland, Austalie is men bezig een raceklasse rond deze machine op te zetten.
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door DiStefano »

Omdat ik gewoonweg duidelijkheid wil hebben over de motor en dus misschien (te) kritische vragen stelt maak je daar uit op dat ik er juist geen interesse in heb #-o

In het kort waarom ik juist wel geinteresseerd zou kunnen zijn:
Mijn zoon behoort tot de 1e generatie NSF rijders en heeft wel bewezen ermee om te kunnen gaan,
Nu wil ik graag dat hij met een soort gelijke machine maar dan met meer vermogen leert rijden, dit kan je doen door de NSF te voorzien van een KIT maar een behoorlijke KIT gaat al snel in de papieren lopen.
De HMR bike zou een hele mooie betaalbare optie kunnen zijn mits hij mij voldoet aan behoorlijk rijgedrag.
De Honda NSF heeft zichzelf dik bewezen en met alles respect voor DdV en alle andere testpiloten, ik denk niet dat zij een goede vergelijking hebben kunnen maken met bijv. de NSF, ik had al eerder gemeld om er jongens te laten testen die met een NSF kunnen lezen en schrijven, zulke piloten kunnen je direkt zeggen of de imitatie NSF goed is of wat er eventueel aan veranderd moet worden.
Zelf hoop ik dat de HMR een succes word omdat zo het racen weer een betaalbare instap heeft en er is niks mooiers dan een vol veld met rijders.Dus voel het niet als een aanval op de motor of op jou als persoon.

Succes ermee.

Mvg.
Steven
jialing
nieuwe gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: do 14 jan 2010, 17:05
Locatie: nederland

Re: HMR Cupracer in actie.

Bericht door jialing »

Stuur maar een pb,regel ik dat er kan worden proefgereden,moet het weer wel meewerken.
Immers je moet wel op een buitenbaan testen wil je wat over de stuurkwaliteiten en het vermogen kunnen zeggen.
Dit aanbod geldt voor iedereen die interresse heeft!!!!!
Hierbij een paar filmpjes van de italaanse importeur http://www.youtube.com/watch?v=pK7JwAUsiAg
http://www.youtube.com/watch?v=ad_4hGMM ... re=related
Plaats reactie