filmpje van mijn mini !!! UPDATE!!! burnout !!!

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ben je leveloos ofsow zonder minibke is mijn leve verpest je bent gek ga dan een ander hobby zoeken :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Niek

Bericht door Niek »

^ Ik geef abdullah gelijk, je leven verpest? Pfff doe normaal joh, ik word chagrijnig van jullie het enige wat jullie kunnen is dit topic verpesten hij post gewoon zijn filmpje, oke het is fout wat hij doet maar dan hoef je hem toch niet gelijk af te zeiken, zeg het eerst normaal, niet gelijk op zo'n boeze manier, en wat ik al eerder zei, het minibiken op de weg is al afgeschaft en op kartbanen/openbare terreinen zal het niet zo snel afgeschaft worden, want dat is eigen terrein... En minibike's op de OPENBARE WEG zijn gewoon gevaarlijk dan krijgen jullie (degene wie op kartbanen/eigen terrein rijden) Toch geen slechte naam...
Ik weet het ik maak hier geen vrienden mee maar kan me niet schelen... Vind dat jullie hem gelijk af beginnen te zeiken en niet eens meer naar het filmpje zelf kijken...
edgo

Bericht door edgo »

Weet je wat het is,als er een stel jokers gewoon zo maar rijden waar zij dat willen,en het gaat een keer fout. Dan worden de minibikes gewoon over één kam geschoren,dus dan zijn wij ook de pineut!Wij mogen in Tilburg, zondags rijden op het parkeerterrein van de Hornbach.Maar als er een stelletje aso's gewoon het hele industrieterein veroveren,of nog erger gewoon in een woonwijk rijden!Dan zal de bike pret vlug afgelopen zijn!
En dan kunnen we echt alleen nog maar in kart-centra's terecht.

Dus hou het netjes,en rij daar waar het is toegestaan :!:
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ja ik vind dat niek gelijk heeft :wink: want warvoor moeten ze nou minibikes afschaffen omdat ik rij het is tog je eigen risico waar je rijd
Gast

Bericht door Gast »

abdullah_70 schreef:ja ik vind dat niek gelijk heeft :wink: want warvoor moeten ze nou minibikes afschaffen omdat ik rij het is tog je eigen risico waar je rijd
ja dat is je eigen risico ja maar ze kunnen het verkopen van minibiken dan wel afschaffen en als we onderdelen en weet ik veel wat nodig hebben niet meer aan kunnen koomen zitten wij er in... :shock:
Gast

overdrijven

Bericht door Gast »

Nou priscilla ik vind dat je wel een beetje erg hard van stappel loopt daar zal het nooit tot komen want ze kunen minibike nooit verbieden..
Ik heb zelf gekart en er waren ook altijd van die dwazen die met de kart over de weg gaan en daarom word karten toch ook niet afgeschaft..??

MvG mike
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ik zal je niet afzeiken. Maar dat het dom is begrijp je denk ik zelf ook wel of niet?
Maar..........
abdullah_70 schreef:maar ik ben nooit mannen in dat blauwe pakken tegegekomen (politie)
en hier hebben ze er geen last van
Hun en jij hebben er geen last van. Maar als ik met mijn auto de bocht om zou komen wel.
abdullah_70 schreef:ja ik vind dat niek gelijk heeft :wink: want warvoor moeten ze nou minibikes afschaffen omdat ik rij het is tog je eigen risico waar je rijd
En inderdaad is het jou risico. Maar als ik nou eens om die bocht kwam en rij tegen jou aan en je komt onder de auto of zoiets zadel je mij ook met een probleem op en nogmaals daar heb ik dan wel last van...



Maar de verkoop e.d. zal men niet of niet snel af kunnen schaffen lijkt me.
Maar diegene die dus op de openbare weg rijden komen t.z.t. nog wel eens iets tegen. Maar wel hopen dat hun dan wel wat geld hebben, want de verzekering zal niet snel betalen en het gezegde is............... Van een kale kip kun je niet plukken. Dus hoop ik wel dat papie of mamie wel gespaard hebben om de schade te kunnen vergoeden. :? :wink: :roll:

Maar verder tja wat moet je over de video zeggen. Recht toe recht aan is niet zo moeilijk. Dat doet de kleine meid van 3 nu ook al.
Als je maar fun hebt zullen we dan maar zeggen. :roll: :roll:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Niek schreef:^ Ik geef abdullah gelijk, je leven verpest? Pfff doe normaal joh, ik word chagrijnig van jullie het enige wat jullie kunnen is dit topic verpesten hij post gewoon zijn filmpje, oke het is fout wat hij doet maar dan hoef je hem toch niet gelijk af te zeiken, zeg het eerst normaal, niet gelijk op zo'n boeze manier, en wat ik al eerder zei, het minibiken op de weg is al afgeschaft en op kartbanen/openbare terreinen zal het niet zo snel afgeschaft worden, want dat is eigen terrein... En minibike's op de OPENBARE WEG zijn gewoon gevaarlijk dan krijgen jullie (degene wie op kartbanen/eigen terrein rijden) Toch geen slechte naam...
Ik weet het ik maak hier geen vrienden mee maar kan me niet schelen... Vind dat jullie hem gelijk af beginnen te zeiken en niet eens meer naar het filmpje zelf kijken...

Welk Niveau op school doe jij..? :roll: Ben jij nou zo dom om in te zien dat wat jij daar zegt gewoon dom is..?

Tuurlijk,Wij worden er op aangekeken!Wij kunnen niet minibiken omdat steeds meer mensen denken dat het slechte machientjes zijn!
Er zijn steeds minder mensen die er positief naar kijken!
En dat komt O.a door mensen die op straat rijden,Straks is er echt eens iets ernstigs aan de hand,dan worden de verkoop van minibikes gewoon gestopt hoor!!Denk nou eens na mensen!! Denk na,Je bent toch hopelijk niet zo dom dat de regel er gewoon niet voor niks is..!!!!
edgo

Bericht door edgo »

abdullah_70 schreef:ja ik vind dat niek gelijk heeft :wink: want warvoor moeten ze nou minibikes afschaffen omdat ik rij het is tog je eigen risico waar je rijd
Ja inderdaad dat is je eigen risico,maar wat denk jij als je iemand de rolstoel inrijd,wat dat gaat kosten :?: Dit bedrag komt de verzekering,van de "ongelukkige"bij jou of je ouders verhalen :!: Wat natuurlijk dan ook terecht is.Maar natuurlijk gebeurd jou dit niet,dit gebeurt alleen bij anderen. Maar ik weet wel, als je zoiets wel aan je broek krijgt,dat je dan al behoorlijk grijs haar hebt ](*,)

Dus denk eerst even na,voor je onbezonnen de weg op schiet :!:
ganta

Bericht door ganta »

Nicolaas-racing schreef:
Niek schreef:...

Welk Niveau op school doe jij..? :roll: Ben jij nou zo dom om in te zien dat wat jij daar zegt gewoon dom is..?

Tuurlijk,Wij worden er op aangekeken!Wij kunnen niet minibiken omdat steeds meer mensen denken dat het slechte machientjes zijn!
Er zijn steeds minder mensen die er positief naar kijken!
En dat komt O.a door mensen die op straat rijden,Straks is er echt eens iets ernstigs aan de hand,dan worden de verkoop van minibikes gewoon gestopt hoor!!Denk nou eens na mensen!! Denk na,Je bent toch hopelijk niet zo dom dat de regel er gewoon niet voor niks is..!!!!
helemaal gelijk.
ik las laatst een stuk in de krant over minibikes. de titel was, "motorfietsjes voor kind levens gevaarlijk" in dit kranten bericht hebben ze van alles door elkaar gegooid van de info die ze krijgen. O.A. hadden ze het over minibikes op straat. Daar tussen door vertelde ze over kinderen van 6 jaar die op minibikes rijden. Volgens mij krijgen zij info dat kinderen van af 6 jaar al mee rijden met racen(of in iedere geval training) en de krant maakt er dan weer van dat kinderen van 6 jaar roekeloos over straat rijden. En als er op straat erstige ongelukken gebeuren met onverantwoordelijke mensen op hun minibike, dan komt dit ook zo in de krant te staan, dat minibikes hardstikke gevaarlijk zijn, waardoor eigenaren van kartbanen of mensen met privé terrein de minibikers daar niet meer willen hebben rijden uit angst dat er ook ernstige ongelukken gebeuren op hun terrein.
Gast

Bericht door Gast »

Topicstarter: Sukkel!
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ik zou maar niks zegge maar ze kunnen het niet afschaffen wwant die dingen zijn ook illegaal maar je mag ze wel rijden in kartbanene enzo paintball eenzo zijn ook illegaal die verkopen ze tog ook de politie pakt je alleen maar de minibke worden niet afgescaft waarom verkopen ze dan wel electro steppen enzo die mogen ook niet op de weg iedereen rijd ermee en die zijn ook niet afgeschaft eerst moet je nadenken voordat je praat :!: :!: :!: :!: :!:
Gast

hey

Bericht door Gast »

Blata team rijs schreef:Nou priscilla ik vind dat je wel een beetje erg hard van stappel loopt daar zal het nooit tot komen want ze kunen minibike nooit verbieden..
Ik heb zelf gekart en er waren ook altijd van die dwazen die met de kart over de weg gaan en daarom word karten toch ook niet afgeschaft..??

MvG mike
ja maar we hebben al gepraat via pv bericht dus ik weet het al :oops: :wink:
maar zondag gaan we zeker knallen!!!!
Gast

Bericht door Gast »

BamiBiker schreef:Topicstarter: Sukkel!
haha :oops:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen er gewoon echt niks om geven!
Gesloten