Motoprom Funsport Challange te Geleen (23 april '06)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Ja was wel jammer we hadden er echt wel zin in, rijden per slot van rekening niet voor niks 400km. :shock:
Wat mij persoonlijk erg tegenviel was de opkomst en dat komt denk ik toch wel dat er te weinig aandacht is besteed aan het hele gebeuren.
Maar wat Andre al schreef: gewoon weer vooruit kijken en leren vd fouten die er eventueel zijn gemaakt.

Maar gelukkig was het een supermooie dag daar in het zuiden des lands :lol: , terwijl het aan het thuisfront , grijs, grauw en nat was :cry: dus zo zie je maar elk nadeel heeft ook zijn voordeel :D

Groeten Steven.
Steven
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

Ben er zelf wegens omstandigheden niet geweest...

maar als ik een beetje begrijp is het wel heel erg jammer als mensen zich inschrijven voor dit evenement..en dan niet komen opdagen.. dat dit heel erg jammer is voor de organisatie van zulke evenementen..(En de bikers die aanwezig zijn)

Ik weet dat als je eenmaal verslaafd ben aan het biken dat je zoveel mogelijk wilt rijden en ook op verschillende locaties...

Dus ik persoonlijk vind het idee achter zulke evenementen super :lol:

Alleen erg jammer dat het nu voor een aantal mensen niet is geweest wat ze ervan gehoopt/verwacht hadden..

Ondanks dat ik er niet ben geweest en er misschien ook geen oordeel over mag vellen....doe ik het toch..

Denk dat hier niet de organisatie de meest schuldige is aan het feit dat het niet was wat meerdere minibikers ervan gehoopt hadden...

Laten we hopen dat er alsnog mensen zijn die de moeite willen nemen om dit te organiseren in het heden...en dat ik er dan ook bij kan zijn.. :lol:


gr,
www.hf-racing.nl
Plaats reactie