1e try-out zoetermeer

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Aikido gast
forum gebruiker
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 08 feb 2006, 12:13
Locatie: Nieuwerkerk aan den ijssel

Bericht door Aikido gast »

maargoed ik denk dat ik gewoon bij poeldijk blijf :wink:
misschien dat ik ooit nog is kom
GRC RR #17 Senior standaard
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

jongens even niet zeiken over dat halveren van die 20.- en zo...want ik heb het meer geroepen ...de eerste die het volhoud om drie achter elkaar te rijden mag van mij de volgende keer gratis rijden...als je echt hard aan het rijden ben mag je blij zijn als 20 min. achter elkaar erop kan zitten dan heb je echt even pauze nodig...je heb voor je 20.- euro drie uur de beschikking over de baan maar er is nog nooit iemand die er drie uur erop zat...onmogelijk 20.- is de prijs en geloof me dat we daarmee niet te duur zijn, 12 min karten kost gemiddeld 13 euro.
en als iedereen gaat zeuren kan je straks nergens meer rijden ..dus
take it or leave it
..en als het erg druk is op poeldijk dan doen we het ook gescheiden...maar poeldijk kan je gewoon makkelijker meer mensen tegelijk laten rijden omdat de baan erg breed is
en zoetermeer is ook een super baan maar je kan er maar met max 15 man rond rijden...en als van die 15 er 5 langzame rijders ertussen zitten dan krijg je problemen want je kan niet zo als op poeldijk makkelijk er even langs...
verder wil ik kwijt dat wij als indoorminibike.nl ons best doen voor jullie om het voor iedereen leuk te houden... en een ding heb ik geleerd .....en dat is, het maakt niet uit hoe of wat je doet er zal altijd wel een paar mensen zijn die wat te zeuren hebben ...voor jullie sorry en voor de rest tot dinsdag
Groetjes
Danny
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Dannyrossi46 schreef: * Het hele verhaal*
Danny
Niets aan toe te voegen Danny :!:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

amen
joey_46

Bericht door joey_46 »

Dannyrossi46 schreef:jongens even niet ............
Groetjes
Danny
Helemaal mee eens. Ik ben met mijn zoon nu op verschillende kartbanen geweest en overal is het nu bij drukte dat je twee groepen hebt en geloof me het is voor beiden veel beter en leuker. Het verschil in snelheid is soms gewoon te groot en dat is voor zowel de beginners als de gevorderden dan niet leuk. En het idee om dan maar de helft te betalen is natuurlijk bullshit. Als je geen twee groepen maakt dan maak je ook niet drie uur gebruik van de baan. Dus nou niet zeuren en gewoon lekker rijden met z'n allen. Afgelopen zondag weer in Poeldijk geweest en het was weer supergezellig. En zoals de mensen die er ook waren kunnen beamen had de organisatie besloten ivm de samenstelling van de groep dat er deze keer niet in twee groepen gereden hoefde te worden. Dus je ziet dat de organisatie adequaat inspringt op de situatie. Danny, super!!
mitch

Bericht door mitch »

wie was eigenlijk dat kleine mannetje op dat rossi ding?
dat zag er echt !CENSUUR! up snel uit!
Ed

Bericht door Ed »

Dat is onze Bo van RIT racing, pas 7 jr oud maar menig oudere te snel af.
Gr Fa(s)t Ed
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

We moeten inderdaad blij zijn met elke plek waar we kunnen rijden.
Ik heb al geprobeerd om op verschillende wielren parcours te kunnen rijden maar steeds loop je tegen NEE aan. Dus makkelijk is het niet. En dan vind ik het zeer onterecht om over dingen zoals prijs te gaan zeuren.

Misschien beter om met voorstellen te komen.

In Belgie kan je elke dag rijden op kartbanen. Je moet er alleen even af als er huurkarts de baan op komen. Deze hebben tenalle tijden voorrang. Maar er blijft genoeg tijd over om naar hartelust te rijden. Je kan toch niet uren achterelkaar op je bike blijven rijden.
Misschien moeten we ons hiervoor sterk maken. Je kan dan naar de kartbaan als het jou uitkomt en als het te druk is kijk je het aan en kom je een andere dag. Of je rijdt lekker een tijdje alleen.
De baan ligt er al, en wordt nooit iedere minuut van de dag gebruikt.
Ideetje of niet???

Goed werk Danny.

Gr Rob
Plaats reactie