poeldijk 3 september!

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

RaceBeest

poeldijk 3 september!

Bericht door RaceBeest »

Alles was oke, Toen er iemand viel en het glad was
Glee ik ook uit.. stepje afgebroken en radiator lek. :(
Kon niet meer door rijden was denk ik al naa een half uurtje.
Maar gelukkig geen schade aan me kappen of ik :wink:
Voor de rest was het erg leuk,
maarja dus maar weer snel naar huis gegaan..
hopelijk ben ik er weer zo snel mogelijk!

Gr
Racebeest!
MuK

Bericht door MuK »

ik was er ook weer, hier mijn verslagje:

dit was de 1e keer met mijn nieuwe koppeling, dus in het begin max 2 rondjes rustig rijden en dan even kijken of alles nog goed was. gelukkig geen koppeling weggebrand dus kon ik verder gaan met het afstellen van mijn bike.

ook nog een 'ongelukje' gehad met een bami-biker ondat hij mij afsneed maar alleen mijn linkervoet was het slachtoffer dus dat viel mee. ook nog over die gladde plek waar racebeest het over heeft onderuit gegaan en nog vaak daar een uitbrekend achterwiel gehad.

in de race kon DoC niet meerijden omdat zijn waterpotje lekte, dus mocht ik zijn transponder lenen. ik heb in de race niet echt heel lekker kunnen rijden omdat als ik langzaam reed en dan weer op mn gas ging de bike een beetje stotterde en toen lekker wegtrok, maar ik heb een tijd van 1:13:393 gereden en hier ben ik wel tevereden mee. volgende keer even kijken of ik weer aan een transponder kan komen want ik wil graag 1:12 laag rijden :lol:

*MuK
kiteguy
forum gebruiker
Berichten: 156
Lid geworden op: di 06 sep 2005, 23:19
Locatie: amersfoort

Bericht door kiteguy »

hey hey

ik ben vandaag ook weer aanwezig geweest helaas niet kunnen rijden omdat me krukaslagers er uit lagen.
dus heb weer wat sleutel werk.

Het was vandaag racen met vallen en opstaan onderaan de flyover zijn er tientallen onderuitgegaan waardoor er meerderre mensen eerder gestopt zijn met rijden.

ik hoop dat ik binnnkort ook weer kan komen knallen met me 911

greetz pim
snelheid is niet leuk, het is geweldig!!
MuK

Bericht door MuK »

kiteguy schreef:hey hey

ik ben vandaag ook weer aanwezig geweest helaas niet kunnen rijden omdat me krukaslagers er uit lagen.
dus heb weer wat sleutel werk.

Het was vandaag racen met vallen en opstaan onderaan de flyover zijn er tientallen onderuitgegaan waardoor er meerderre mensen eerder gestopt zijn met rijden.

ik hoop dat ik binnnkort ook weer kan komen knallen met me 911

greetz pim
ja, onderaan die fly-over ging ik ook onderuit. als je iets te wijd ging was het opeens super glad!
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

ja en ik waser ook met mn pa. Bij de bocht na de brug (waar het zo glas was) gleed ook ik steeds weg met mijn achterbandje. Ik dacht dat het aan mijn bike lag, maar nee... ik hoorde iedereen erover klagen en toen vielen er veel mensen op dezelfde plek. En het ergste was dat het niet eens weg te krijgen was :?. Maarja heb weer lekker gestreden en gereden. In de wedstrijd reed bo voor me. en ik kwam hem maar niet voorbij en daarna weer niet en daaarna weer niet. Wat een knul. op een gegeven moment ging Bo de bocht iets te wijd, waardoor ik hem de brug af voorbij was. Toen waren er nog 2à3 rondes te gaan. Die heb ik lekker uitgereden. en ging ik voor een persoonlijk record. En ja hoor. Toen ik de pits in kwam.. zag ik 1:11:80 op mijn teller :D en mijn vorige tijd was 1:13:56. Dus een dikke verbetering. Het was weer een leuke dag!
tot de volgende keer!
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

1:11 zo Johan doe je goed!!
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

dankjewel!!
MAAR KOM NOU RIJDEN!!! =;
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Johan911 rep. schreef:dankjewel!!
MAAR KOM NOU RIJDEN!!! =;
ik ga echt me best doen,want geloof me ik wil ECHT rijden :!:

sorry voor off-topic O:)
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
ital biker

Bericht door ital biker »

hopelijk zijn wij er volgende week ook met nylus als het meej zit met zijn motor pak.
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

ahum... :D

Het was al met al een vruchtbare dag. :) ;) :D

In de ochtend sessie (voor 12.00 uur) heb ik eigenlijk niet echt veel gereden en ik had nog wel de intentie om in ieder geval een 1.10 op de klok te zetten. Vandaag kon ik namelijk mijn transponder voor het eerst uittesten. Het doel was een 1.10.xxx, maar ik hoopte natuurlijk op een lage 1.09.xxx.

Al in het 5de rondje dat ik op de baan zat reed ik een 1.10.708 :). Ik was toen al blij en ik wist natuurlijk niet wat er nog komen ging. Ik wist dat er veel meer in zat. Een 1.09.708 moest zeker mogelijk zijn en daar ging ik dus ook voor. Helaas lukte dat niet meer in de ochtend sessie want de baan was op bepaalde punten erg glad. Dit heb ik samen met Danny geprobeerd weg te halen door de baan schoon te maken. Het duurde een hele tijd voordat het minder glad was geworden. Terwijl de tijd verstreek gingen er hier en daar wat mensen onderuit en moest de baan weer schoon gemaakt worden.

Uit eindelijk kon ik weer een paar rondes op de klok zetten en noteerde in mijn 15de ronde een 1.09.443. De overige 5 rondjes ben ik niet meer aan die tijd gekomen, maar ik wist gewoon dat er veel meer in zat. Een 1.08.xxx moest mogelijk zijn. :D

De Race
Ik had er een goed gevoel bij en het moest lukken om in de top 3 te rijden, daarnaast betekend racen meestal meer druk waardoor de tijd ook lager kan liggen, dus misschien zit er wel een 1.08.xxx in :).
De start verliep erg goed (normaal heb ik er nogal wat moeite mee) en ik stond meteen op de 3de plek.
1ste Roy; 2de Adse ; 3de ikke.
Na 2 a 3 rondjes werd ik voorbij gelaten door Adse, want ik was zoals hij zei gewoon sneller. Meteen reed ik op Roy af. Hier heb ik tot de 6de ronde achter gezeten en in de 4de bocht stak ik hem binnendoor en lag 1ste. :D Daarna nam ik al snel afstand van Roy. De afstand werd alleen maar groter en groter. Uiteindelijk ben ik als eerste gefinished.

Tijdens de race zag ik al de de tijden niet op het Tijdenbord te zien waren, dit was natuurlijk wel een beetje balen. Gelukkig stonden de tijden wel in de computer. Terwijl ik naar de computer keek bleef mijn blik en de blik van de baanjonge + die van Danny gefixeerd op één tijd.
Namelijk 1.07.808. Eerst dachten we dat het in de vrije training was en dat ik door de pit was gereden, maar toen bleek dat het de tijden van de race was werd ik zo blij :D :D :D dat ik natuurlijk aan iedereen ging vertellen.

Sommige hebben mee kunnen genieten van mijn blijdschap, want daar moest op gedronken worden.

Ik baalde er alleen wel van dat ik mijn tijd niet op papier had. Rond een uurtje of 3 ben ik alsnog even naar beneden gegaan en heb gevraagd of het echt niet uitgeprint kon worden. En ja hoor en kon toch wel...

en nu komt het mooie :D :D :) :) ;) de tijd waarop wij gefixeerd waren was niet de snelste tijd.

De snelste tijd van mij was namelijk: 1.07.685

Vandaar een zeer vruchtbare dag.
Hopelijk tot dinsdag, want dan moet ik deze tijd toch zeker weer gaan rijden :D

Gegroet,
Maik WOOFER
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

oja, voor diegene die het echt echt echt niet geloven :P neem ik dinsdag de geprinte versie mee 8)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Was vandaag weer een leuke dag voor velen onderons zeker voor een zekere MAIK WOOFER die vond het weer eens nodig om de ronde tijd wat scherper neer tezetten en zit nu al heel dicht bij de tijd van Mickey minibikey1:07:18, want vandaag reed onze vriend Maik hem naar 1:07:685 \:D/ Klasse hoor Maik :wink:

Om 1 u was het weer tijd voor de 1e race voor de kids en dat ging eigenlijk probleemloos. Met een aantal bekende gezichtjes, Angelo, Anne Fleur, en Camillo en natuurlijk Bo die van achteren moest starten en dat vond ie niet leuk :( Angelo zijn bike viel uit en ging niet meer aan maar kon na de start van achteruit toch mee doen, Camillo had enige problemen met een jongentje op de oranje Blata jr(weet ff zijn naam niet) maar uit eindelijk was ie er toch voorbij. Bo was al vanaf de start met een slalom actie aan het rijden en wederom voordat ie de eerste start/finish voorbij kwam lag ie weer op kop, hij was de hele dag al lekker aan hetrijden en dat resulteerde in een pr tijd van 1:15:22 :lol: en uiteindelijk ook de winst in de race.

Bij de snelle jongens mocht Bo ook meedoen en vertrok van vooraan, de start lichten gaan eerst 1 voor 1 aan en om vervolgens alle drie uit te gaan dan pas mag je vertrekken, Er werd eerder weg gereden en Bo vertrok pas bij licht uit waardoor het in de eerste bocht erg druk was en Patrick vanaf achteren oprukte en Bo links wilde voorbij gaan, maar Bo stuurde links in en Patrick werd richting de bakken gestuurd ze raakten elkaar en patrick kwam dus ten val (hij spaarde mijn kleine jongen gelukkig) :wink: ik zelf reed er pal achter en kreeg de Blata B1 van Patrick tegen mijn schenen nou daar zit je ook niet echt op te wachten :evil: maar gelukkig leek het meetevallen en ja schade kan je zo helaas altijd oplopen. Hoop dat het meevalt Pat en Hans.
Bo en Johan911 reden voor me maar ik had door de val toch een behoorlijke achterstand maar kon na enige moeite toch aanhaken alleen maakte Bo een foutje en Johan was er direkt als een speer vandoor om even zijn tijd te verbeteren en dat deed ie dus ook dik door een 1:11:4 te rijden =D> Zelf met Bo de race lekker uitgereden.

De foto's zijn niet super en had er ook meer maar is te donker voor mijn cameraatje Sorry :oops:

http://www.mijnalbum.nl/Album=RA7EMJ44

Was weer een leuke dag en tot snel maar weer.

Gr.Bo en Steven
Steven
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Voor mij hield het feestje al snel op omdat mijn waterpotje lek was waardoor er geen druk op kwam te staan :(

Dinsdag beter, verder heb ik wel lekker kunnen kijken naar de races :D.

En klasse hoor Maik =D>
www.Indoorminibike.nl
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

leuk weer om weer eens te hebben gereden.
behalve dat ik wat problemen had met mijn paking waarschijnlijk een scheur aan de binnenkant wat al vermoed werd. maar later kreeg ik de baan even onder de knie met een slecht lopende motor waar water in liep door mijn gescheurde paking stopte ik even , dus ik even daarna starten met mijn vader trekstarter eraf :shock: , dus ik heb weer sleutel werk en wat nieuwe spullen nodig.

Gr mitch
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Zag je nog vallen..
Maar je ging wel hard :wink: :shock:
Plaats reactie