10 sept genk verslag

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

10 sept genk verslag

Bericht door dragonfly »

was weer een lekker dagje genk hele *geen sponsor* Racingteam was aanwezig en nog een hele hoop andere snelle mannen maar blata dreef weer de boven toon en polini was ook wel lekker aanwezig.
super druk mijn bike reed ook wel lekker maar moest hem nog in rijden alleen die kl*te karts daar moeten ze toch iets op vinden of afwisselen staan daar +- 30 bikes te wachten op 1 kart die aan het rijden is tjonge en dan is die afgelopen komt weer 1 kart dus toen we de kans kregen voor te rijden lieten we ons niet gemakkelijk van de baan af halen met het gevolg tot de vlaggeman heeeeeeel erg gek werd hihihi en van gekheid op de baan ging staan met zijn vlag dus van ellende moesten we weer 3 kwartier gaan turen na 1 kart dat was minder
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Er is dus weinig veranderd, je had wel super weer neem ik aan.
Wilde ook komen maar op zondag kan je er wel vergif op nemen dat er vaak karts rijden dus vandaar de gok niet genomen.

Gr.Steven.
Steven
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

idd het weer was super en dan met dit weer in je pak te wachten is minder maar ja wat doe je er aan. verder was het wel gezellie


greetz roger
Gebruikersavatar
ron_
forum gebruiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 18:08
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door ron_ »

Klinkt leuk zijn er ook foto's gemaakt ..?
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

ik meen van wel zullen vast komen
Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Het was vandaag leuk rijden geweest, wel jammer van de karts.
Genk staat er wel bekend om :cry:

@Dragonfly: Met welke bike rij jij want heb alleen racerke_74 gezien.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Merlin

Bericht door Merlin »

Ja, dat met die karts is inderdaad erg vervelend :( …ze snappen het daar niet helemaal of ze willen het gewoon niet snappen. Zelfs voorstellen om de minibikes dan af te laten wisselen met de karts zoals bij voorbeeld in Venray, strandden op de uitspraak: “er staat duidelijk op de site dat huurkarts voorrang hebben, dus we hebben niets te maken met jullie…” niet alleen grof, maar ook dom, want we brengen met z’n allen (± 30 man vandaag) niet alleen inschrijfgeld binnen, maar er wordt ook genoeg verteerd in de kantine :oops: . Om dat weg te gooien voor veel manches met één of twee huurkarts is ronduit stom. Dat zou ook goed gecoördineerd kunnen worden :idea: ,het is ten eerste veel leuker voor de karters om met wat meer karts in de baan te zitten :wink: en veel minder ergernis voor de bikers om met 30 man opzij gezet te worden voor 1 of 2 karts :cry: . Genk is niet het enige circuit waar we kunnen rijden. :roll:
Maar helaas is uit het arrogante gedrag van de baancommissarissen duidelijk op te maken, dat hier geen sprake is van enig zakelijk inzicht, noch van de wens om mee te denken en zodoende een voor iedereen bevredigende oplossing te vinden. Voor ons wordt het nu toch wel een vraag of we wel 150 km willen rijden om maar af te wachten of je nu twee rondjes mag rijden of vijf, en dan ook nog te worden behandeld alsof we de hemel op ons blote knieën moeten danken dat we in Genk mogen rijden…zo fantastisch goed is die baan echt niet.
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

mee eens
geen woordt te veel
en sharkbite ik was die gozer wat op de parkeerplaats stond met de blauwe tent was 1 gele bike die heb je vast gehoord op de baan (wat een herrie grapje van wie die bike is hihihhi) en een repsol blata b1 replyca die was van mij net nieuw moest hem nog inrijden
de week ervoor had ik de andere bike de blok van vernield maar deze reed super


groeten roger
Plaats reactie