venray 10 sept

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

venray 10 sept

Bericht door marcodep »

Was een heerlijke dag met veel zon en veel snelheid.... Ik heb lekker kunnen rijden en lekker kunnen strijden met leo ... was leuk om in zijn achterwiel te kunnen hangen en af en toe er even voorbij te steken ...

en verder micheal gaat hard op zijn bms en de dm ertjes rijden ook goed... en ed je motor loopt lekker en gaat hard zat ....


maar de foto's ........... waar blijven ze nu


tot over twee weken jongens hopen op lekker weer en dan zijn we er weer
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Het was een heeeeeeeeeerlijk dagje.

Verder heeft Peter toch ook weer eens bekeken dat het gras in Venray nog steeds groen is. Maar hij ging later toch erg lekker rond had ik zo het idee.

Ook Edje op zijn DM was (ok na wat aanloop probleempjes ) mooi om te zien dat hij toch erg lekker zijn rondjes reed.

Ook de ouwe vandage club was er want zelfs Jan de Jong ging lekker rond op zijn Polini. Kevin heeft hem wel een paar keer op een rondje gezet maar Jan ging vrolijk verder en stoorde zich aan niemand.

Ook de mensen uit Den Haag bedankt voor de gezelligheid het was Toppie dat jullie er waren.

Verder dus een gezellie dagje.
Op naar de volgende keer.

PS eind van de week krijg ik de foto's dus tot die tijd hoop ik op anderen.

Groetjes Twan
Laatst gewijzigd door Twan op do 01 feb 2007, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Ed

Bericht door Ed »

Moet nog een hoop gebeuren aan de DM.
Toen jullie weggingen nog 10 min. kunnen rijden en toen was het 2e tandwiel zonder tanden.
De carb. moet nog beter afgesteld worden maar er is een 18mm besteld.
Banden vervangen want de DM was niet te sturen.
Dus nog werk zat.
Maar was lekker weer en toch nog wel lekker gereden.(al had 't veel beter kunnen zijn)
Gr Ed
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

zo ben ook weer thuis heb ook lekker kunnen sturen maar heb in de 1e haet wel even het gras bekeken :cry: en het was erg groen hoor twan :wink: maar voor de rest heb ik lekker kunnen trainen ook nog even kunnen stoeien met de haagse boys gaan ook hard zat zelfs nog even achter twan aan gezeten <en twan nog bedankt >dan weet jij wel wat ik bedoel verder was het weer een geslaagde dag al was de opkomst wat magertjes
groeten p #30
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Twan schreef:Het was een heeeeeeeeeerlijk dagje. Alleen doen nu ipv Ed zijn ribjes de mijne pijn. Blokkerend achterwiel en ik zorg er met mijn ribjes voor dat mijn stuur afbrak. Jammer maar dat is de sport.

Groetjes Twan
Zo Twan jij bent dus ook goed voor mooie foto's, zo te zien krijg ik concurentie. :wink: :wink:

Nou ja dan kunnen we kijken wie de mooiste valpartij op de foto heeft aan het eind van het jaar.

En helaas kon ik er niet bij zijn, namelijk ik ben nog druk met mijn eigen bike bezig om hem tip top in orde te hebben voor de laatste wedstrijden.

Maar ik kom zeker nog een keer rijden in venray.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Merlin

Bericht door Merlin »

*HANK* schreef:Zo Twan jij bent dus ook goed voor mooie foto's, zo te zien krijg ik concurentie. :wink: :wink:

Nou ja dan kunnen we kijken wie de mooiste valpartij op de foto heeft aan het eind van het jaar.
Hahahaha Hank, die knieval voor je bike in Mill is anders niet makkelijk te verbeteren :shock: ...je hebt al veel aanzoeken gehad zeker??? :oops: ...hahahaha
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

*HANK* schreef:Zo Twan jij bent dus ook goed voor mooie foto's, zo te zien krijg ik concurentie. :wink: :wink:
Nee hoor, want als het goed is zijn er net geen foto's van gemaakt. :lol: :lol:

Maar zojuist terug van het ziekenhuis en doktor. Conclusie: 2 zwaar gekneusde ribben en een derde die gescheurd is. Dus al met al hebben we weer eens goed ons best gedaan. :( :(
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
monique

Bericht door monique »

Ja Twan je hebt goed je best gedaan en het was er weer erg gezellig al was het niet zo gigantisch druk en Twan sterkte met je ribben
Ed

Bericht door Ed »

Twan schreef:
*HANK* schreef:Zo Twan jij bent dus ook goed voor mooie foto's, zo te zien krijg ik concurentie. :wink: :wink:
Nee hoor, want als het goed is zijn er net geen foto's van gemaakt. :lol: :lol:

Maar zojuist terug van het ziekenhuis en doktor. Conclusie: 2 zwaar gekneusde ribben en een derde die gescheurd is. Dus al met al hebben we weer eens goed ons best gedaan. :( :(
Nou Twan beterschap,ik weet hoe 't voelt. :oops:
De eerste week wordt 't alleen maar erger,daarna gaat 't gelukkig weer de goede kant op.
Gr Ed
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

tjonge twan
sterkte ermeemet je ribben dus je hebt een goede smak gemaakt
dus ff lekker rusten en dan weer scheuren
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

ach ja dat kan gebeuren. Risico van de sport zullen we maar zeggen. Komt allemaal wel weer goed. Inderdaad dan weer scheuren. :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

als je motor warm moet blijven laathet maar eens weten twan.... wil ik het wel doen voor je.... op francorschamps of zo

hahahhahaha


groeten marco

hoe mijn ogen open voor een dm



hihihihihihihihi
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

Twan schreef:
*HANK* schreef:Zo Twan jij bent dus ook goed voor mooie foto's, zo te zien krijg ik concurentie. :wink: :wink:
Nee hoor, want als het goed is zijn er net geen foto's van gemaakt. :lol: :lol:

Maar zojuist terug van het ziekenhuis en doktor. Conclusie: 2 zwaar gekneusde ribben en een derde die gescheurd is. Dus al met al hebben we weer eens goed ons best gedaan. :( :(
beterschap twan :wink:
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Twan schreef:
*HANK* schreef:Zo Twan jij bent dus ook goed voor mooie foto's, zo te zien krijg ik concurentie. :wink: :wink:
Nee hoor, want als het goed is zijn er net geen foto's van gemaakt. :lol: :lol:

Maar zojuist terug van het ziekenhuis en doktor. Conclusie: 2 zwaar gekneusde ribben en een derde die gescheurd is. Dus al met al hebben we weer eens goed ons best gedaan. :( :(
Ja wij zeggen altijd, dat je dom bent daar kun je niet aan doen, maar dat lompe he. :wink: :wink:

Maar Twan even zonder gein, beterschap he, en laat je een beetje verwennen door je vrouw. :idea:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Ed

Bericht door Ed »

Ed schreef:Moet nog een hoop gebeuren aan de DM.
Toen jullie weggingen nog 10 min. kunnen rijden en toen was het 2e tandwiel zonder tanden.
De carb. moet nog beter afgesteld worden maar er is een 18mm besteld.
Banden vervangen want de DM was niet te sturen.
Dus nog werk zat.
Maar was lekker weer en toch nog wel lekker gereden.(al had 't veel beter kunnen zijn)
Gr Ed

Gisteravond in Wilrijk de DM weer getest na de nodige aanpassingen.( er waren een hoop wedstrijdrijders vooral Passini )

Het slechte sturen van de DM bleek te liggen aan speling op de onderste bouten van de achterbrug. :shock:
Deze bouten zaten wel vast maar alleen door dat ze vast gevreten waren.
De boel los gemaakt en opnieuw getapt en weer een probleem opgelost.
Dit verklaarde ook waarom 2x voortandwiel kapot gingen incl. ketting.
Voortandwiel vervangen door een aangepast Blata exemplaar.
Het achterframe was ook krom dit ook gericht.
Clippons allebei 1,5cm verbreedt en valdoppen aan de uiteinden gezet.
Carb. nog iets aangepast.(al is de afstelling nog niet naar mijn zin)

De Dm slingerde niet meer dus dat was een pak van mijn hart.(anders ging de DM gelijk de verkoop in)
Alleen het stuurgedrag beviel mij nog niet nl te zwaar door korte bochten.
Ik had al op mijn werk iets langere vulstukken voor tussen frame en achterbrug gemaakt en dat werkte perfekt.
De DM stuur nu wel makkelijk door korte bochten.

Alleen de voorrem is nog zeer slecht daar heb ik nieuwe blokken en een remschijf voor besteld.
Nu remt de DM nog beter achter dan voor en dat is niet prettig wanneer na een snel stuk een korte bocht komt.

Ik heb in ieder geval weer vertrouwen gekregen dat 't goed komt :D

Ik heb mijzelf voorgenomen nooit meer een 2e hands wedstrijdfiets tekopen,want dit is de tweede keer dat het shit is wat je koopt , hoe weinig er ook mee gereden is.
Zie jullie weer binnenkort. :D
Gr Ed
Plaats reactie