Landsard (veldhoven) 24 september

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Landsard (veldhoven) 24 september

Bericht door thomas1991 »

Vandaag wezen rijden in Veldhoven op landsard.. Het had smorgens wat geregent dus was de baan nat. Dus toch maar gewoon gaan proberen, ik dacht het valt toch wel mee.. Nou niet dus. Ik gleed gewoon weg in de bocht (vooral als je niet in de lijn reed).. Verder weining schade aan de bike. Dus maar gewoon verder gegaan, dan maar wat zachter.. Ook nog ff de banden op een wat lagere druk gezet.. En naar verloop van tijd ging het al een stuk beter (kwam ook omdat het begon te drogen)

Verder jammer dat het niet zo druk was, maar nu mog je teminste wel rijden waneer je wilde :wink: Ook jammer was dat ze om 11.00 stopte.. Ik dacht dat het tot 11.30 zou zijn. En aangezien we toch al te laat waren omdat we moesten omrijden.. Niet zo heeel erg lang kunnen rijden.. Maarja de volgende keer gewoon er maar optijd zijn :roll: :lol:

Volgende keer denk toch maar een 7 tands voor kopen.. Want met 6/72 zit je op het rechte stuk wel erg snel op top :roll:

Ik hoop dat het ook weer wat drukker word.. Weet toevallig iemand waneer de volgende keren zijn..?

Toevallig ook nog iemand foto's gemaakt..?
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ik ben er ook even geweest. Maar alleen om te kijken natuurlijk.

Het jammere vind ik persoonlijk dat men afspreekt dan je tot 11.30 uur kunt rijden en dat dan het oordeel van iemand die totaal geen verstand heeft van minibiken moet bepalen dat het schijnbaar te nat is en dat het maar tot 11.00 uur is.
Dit vind ik dus geen reclame. Er stonden zeker 12 mensen te wachten tot het iets droger zou worden. Niet iedereen heeft zomaar regen banden liggen. Maar toen het om 10.30 uur redelijk droog was en men vroeg of men door kon gaan tot 11.30 uur werd hun mede gedeeld dat kart rijders alrijd voorrang hadden en dat het toch nog steeds te glad was.

Jammer voor Bouke, Ed en de rest. Maar ja binnen kort maar eens binnen gassen he :wink: :wink:

Verder was het gezellie zoals altijd. :lol: :lol:

Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

Ja voor een hoop jongens was het balen.........
Wij hebben de regenbandjes eronder gegooid en toch lekker kunnen rijden..

volgende keer beter

gr,
www.hf-racing.nl
JaGuTo

Bericht door JaGuTo »

Twan schreef:Ik ben er ook even geweest. Maar alleen om te kijken natuurlijk.

Het jammere vind ik persoonlijk dat men afspreekt dan je tot 11.30 uur kunt rijden en dat dan het oordeel van iemand die totaal geen verstand heeft van minibiken moet bepalen dat het schijnbaar te nat is en dat het maar tot 11.00 uur is.
Dit vind ik dus geen reclame. Er stonden zeker 12 mensen te wachten tot het iets droger zou worden. Niet iedereen heeft zomaar regen banden liggen. Maar toen het om 10.30 uur redelijk droog was en men vroeg of men door kon gaan tot 11.30 uur werd hun mede gedeeld dat kart rijders alrijd voorrang hadden en dat het toch nog steeds te glad was.

Jammer voor Bouke, Ed en de rest. Maar ja binnen kort maar eens binnen gassen he :wink: :wink:

Verder was het gezellie zoals altijd. :lol: :lol:

Gr Twan
Hallo, wij hebben ook staan te wachten hoe de baan op zou drogen(geen regenbanden).Om 10.45 uur was het zover dat je met slicks zou kunnen rijden en na de vraag is het tot 11 of 11.30 uur rijden besloot die man(denk niet de eigenaar ,die zou wel aan de euro`s gedacht hebben)dat het maar tot 11.00 uur was. Anders hadden we nog wel met een man of tien 15 euro overgehad om de resterende 45 minuten te gassen jammer. Groeten Hans.
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Jammer allemaal dat het zo heeft moeten gaan :cry:

Maar heeft er teovallig iemand foto's gemaakt, of weet iemand waneer de volgende keren zijn..?

Ik hoor het graag :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Plaats reactie