Poeldijk 3 Oktober

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
MuK

Poeldijk 3 Oktober

Bericht door MuK »

nou, ik ben gister weer wezen rijden bij vd ende.

hij reed erg goed, 1 keer goed op mn plaat gegaan omdat de baan nat was ( hierdoor is ook mijn sub-frame gescheurt, dus ik ga zo snel mogelijk een aluminium lasser zoeken om hem de scheur dicht te lassen )

maar ik heb de transponder van Maik weer kunnen lenen ( nogmaals thanks! ) en ik heb een 1:14:110 gereden! voor mijn gevoel kan dit nog echt wel sneller.

ook ben ik even 'vreemdgegaan' op de WRS van Distefano. ik moet zeggen: de bike is net rivella:' een beetje vreemd, maar wel lekker'. toen ik terugkwam zei distefano dat mijn bike een beetje een raar geluid maakte. en jahoor het klonk alsof de krukslagers het loodje gelegt hadden. gelukkig was het al helemaal aan het eind van de avond dus ik heb veel gereden.

ik heb net even mijn koppeling + vliegwieldeksel er afgehaalt. er zit inderdaad speling in mijn krukas. dus ik moet ff snel mijn blokje reviseren voordat de teamrace is. ( en guus, alvast bedankt voor het regelen van de spullen! )

*MuK
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Is wel balle van die krukaslagers man :(, hoop dat het voor de 15e gaat lukken.

Verder ging het bij mij niet super :(, alleen maar lopen glijden maar er komt een 68t op kan ik wat meer gas geven in de bocht :D.

Verder heb ik een 1:14:2 gereden ach het zit niet altijd mee.
www.Indoorminibike.nl
Plaats reactie