[NMC 9] - Stadskanaal - De laaste !

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
jp23-rossi
forum gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 18:18
Locatie: grunn
Contacteer:

vledderveen

Bericht door jp23-rossi »

het was een super dag voor mij 5e geworden en met een beker het jaar afgesloten :lol: .jammer van de vele val partijen hopen dat de heren en dames niet al teveel last hebben peter was s,avonds weer terug op vledderveen en ging gelukig redelijk goed
DSF # 8
NK 2012 3e standaard 40
Gebruikersavatar
Sissi
forum gebruiker
Berichten: 275
Lid geworden op: do 17 feb 2005, 12:43
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sissi »

Het was me het dagje wel gister...
Het begon met het weer, regen (natte baan) zon (droge baan) het was dus echt vallen en opstaan Afbeelding
Je zag de frustratie bij de rijders, wat te doen.. regenbanden of toch maar slicks...
Had je net de keuze gemaakt voor slicks, begon het uit het niets te regenen...

Om eerlijk te zijn was dit voor de toeschouwers wel een leuke bijkomstigheid het zorgde voor veel spectakel op de baan.... Afbeelding
Zo zagen wij diverse schuivers (ook van de koplopers) dit resulteerde in leuke uitslagen in het klassement.

Afbeelding

De meningen over het weer waren dus verdeeld..
Zo smeekten o.a. Bob de Boer, Cees van de Wal & Raymond den Boer.. [-o< de weer goden om regen..
John Ulrich was voor de tent een regendans aan het doen Afbeelding
En "Ex Zeeman" Jan Das wist zeker dat het inlandse wind was en er geen regen meer zou vallen :wink:

Helaas gebeurde een paar ongelukjes
Peter Medel en Roel Loos moesten toch voor onderzoek mee met de ambulance
Gelukkig bleef de schade aan de rijders bij een gebroken sleutel been en fikse kneuzingen.

Afbeelding
Afbeelding

Omdat Twan er met een geldige reden niet kon zijn Afbeelding heb ik mijn laatste 2 wedstrijden
van het seizoen opgeofferd :wink: om foto's te kunnen maken van dit spectakel.

Ik heb gister zo'n 140 foto's gemaakt, als er liefhebbers voor zijn die ze willen zien dan hoor ik het wel...!

Groetjes Sissi
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

hey sissi

het zou cool zijn als je je foto's kunt plaatsen op het forum...

mvg jeffrey
Gebruikersavatar
R-T,de_Haan
forum gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 02:17
Locatie: NH
Contacteer:

Bericht door R-T,de_Haan »

'Ja.. ik zou het ook leuk vinden als je de foto's wilt plaatsen :)
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Sissi schreef:Omdat Twan er met een geldige reden niet kon zijn Afbeelding heb ik mijn laatste 2 wedstrijden
van het seizoen opgeofferd :wink: om foto's te kunnen maken van dit spectakel.
=D> =D> =D> =D>
Mijn dank is heel groot maar dat weet je wel. Dikke kus van mij.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Sissi
forum gebruiker
Berichten: 275
Lid geworden op: do 17 feb 2005, 12:43
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sissi »

Twan schreef:
Sissi schreef:Omdat Twan er met een geldige reden niet kon zijn Afbeelding heb ik mijn laatste 2 wedstrijden
van het seizoen opgeofferd :wink: om foto's te kunnen maken van dit spectakel.
=D> =D> =D> =D>
Mijn dank is heel groot maar dat weet je wel. Dikke kus van mij.
Graag gedaan.... :oops:

HIER staan ze dan, de foto's van gisteren ...!
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

zo had ik het niet bedoeld om het seizoen af te sluiten . :cry: het was droog en toen weer nat de training ging ook al niet zo lekker vallen en opstaan de baan was als een spiegel zo glad . 1e manche had een redelijke start kon aanpikken bij een groepje van 5 rijders zo reden we een paar ronden tot dat ik vlak voor het rechte stuk onderuit ging en werd geraakt door een 2 tal rijders <wat later bleek de koplopers te zijn > werd hard geraakt in mijn borst kas en ook nog eens tegen mijn hoofd naar wat dissy op de grond te liggen kwamen de ehbo;ers met name monique de jong en mvr DAS wat willie moest nog even een sprintje trekken. had flink last van de nek en pijn in het hoofd ook de ribben kast deed flink pijn naar dat ze mijn vizier open hadden gedaan zagen ze veel bloed uit de mond komen en toen dachten ze het ergste een klap long of erger er was al een ambulance onder weg voor roel loos maar die werd gelijk door gestuurd naar mij <sorry roel > kreeg een nek kraag om en werd helemaal vast gesnoerd op een wervelplank en zo op weg naar het ziekenhuis . eenmaal aangekomen in het ziekenhuis heb ik de nodige onderzoeken gehad . en mocht na bijna 4 uur weer terug naar stadskanaal . met de nodige pijn heb gelukkig niks gebroken alleen flinke kneuzingen aan nek en borstkas het seizoen is voorbij maar kom in 2007 terug
wel wil ik via deze weg nog een aantal personen bedanken voor de steun
fam de jong / barry /dennis /erik t / mvr das /henk schotman / cindy en robert schotman / john / en zo zijn er nog velen ook in de senioren klasse b allemaal bedankt voor de steun . ben er nog goed van af gekomen
OOK ROEL LOOS VEEL BETRSCHAP
groeten peter #30
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

dm minibike racing #30 schreef:OOK ROEL LOOS VEEL BETRSCHAP
groeten peter #30
tnx peter. Ik hoop dat jij ook weer snel op de been bent. Je hebt trouwens nog wel wat gewonnen afgelopen zaterdag. De race met de ambulanses naar het ziekenhuis. We kwamen met ambu2 achter jullie aan.

Maar je hebt niet alleen me ambulance ingepikt, ook in het ziekenhuis had jij overal voorrang. :wink: Heb er veel en lang moeten wachten. Ik heb je trouwens een paar keer voorbij zien komen en moet zeggen dat het erg serieus uitzag allemaal. Ik hoorde al dat je om een nieuw pak uitmoet. Bij mij kwamen ze ook al aan met een schaar. Maar ik kon me armen er gelukkig zonder veel problemen uitwurmen.

Ik reed zaterdag in de waterklasse en had pool getraint. 1ste manche lag ik 2de toen op een snel stuk, na vol accelereren, de achterkant de voorkant voorbij wilde. Het gevolg was een klassieke highsider en werd een meter of 4 tot 5 door de lucht gelanceerd om vol op me schouder te landen. Wist eigenlijk meteen dat me sleutelbeen gebroken was.

Door het zeer wisselvallige weer stond je eigenlijk altijd op de verkeerde banden, zo reed ik dus op regenbanden op een baan die alweer helemaal droog was, De highsider is ook mijn inziens het gevolg geweest van deze bandenkeuze.

shit happens, tot volgende week, roel.....................
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Bertus
forum gebruiker
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
Locatie: Zwolle!
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Tis nog allemaal redelijk goed afgelopen, gelukkig maar

Peter en Roel veel sterkte!

Grt,
Brt
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

Bertus schreef:Tis nog allemaal redelijk goed afgelopen, gelukkig maar

Peter en Roel veel sterkte!

Grt,
Brt
ja gelukkig wel het had heel anders uit kunnen pakken zowel voor roel als voor mijzelf
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

mannen beterschap en succesn alvast voor volgend jaar..

ciao jeffrey
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Peter en Roel heel veel beterschap gewenst. Groeten Koen
Gebruikersavatar
hansminnen
forum gebruiker
Berichten: 209
Lid geworden op: ma 15 nov 2004, 20:59
Locatie: harskamp
Contacteer:

Peter en Roel heel veel beterschap gewenst

Bericht door hansminnen »

Peter en Roel heel veel beterschap gewenst groeten hans minnen
ik ben toch nog 2de geworden zaterdag

en totaal 6de van 2006 en dat voor het eerste jaar niet slecht vind ik zelf groeten van hans minnen
3de plaats 2009 zelfbouw puch lucht

http://WWW.HMRACING.Nl
bericht achterlaten voor hans minnen #22#
http://www.hmracing.nl/gastenboek/plaats.php
Plaats reactie