Echt 8-10-'06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Echt 8-10-'06

Bericht door Twan »

Zo nu het buitenseizoen zo goed als afgelopen is gaan we fier en vrolijk binnen verder.
Zo was het vandaag gassen in Echt. Ruim 40 rijders waren aanwezig. Ik heb vandaag voor het eerst binnen kunnen gassen met mijn DM. na wat tandwiel probleempjes (eerst 6-68 en toen toch maar naar 6-72) en in het begin even kijken betreffende de ribjes ging het zeker niet slecht. De eerste keer toen ik op de baan kwam had ik de buiten bandjes er nog op liggen. Glad dat het was. Toen maar even de reserve velgen erop met de nieuwe t41 eronder en hopla toen kon er gas gegeven worden.
Mooi was het dat we sinds vandaag een uitbreiding hebben van het DTP Racing Team enwel mijn jongste dochter van 27 maanden is vandaag voor het eerst op het Quadje gegaan. Erg gaaf vond ik dat.
Die mannen van het JaGuTo team kunnen ook wel gas geven. Maar dat is het mooie van deze baan dat juist de puchjes mooi weg komen met dat leuke koppel.
Ook Jos Verstappen was er met zijn DM. Tja pffff dat gaat hard. Maar mooi om te zien dat we op het einde wel wat aan elkaar gewaagd waren.

verder was L1 televisie ernog en hebben Rob van PKE te Echt en mijn geinterviewd over veiligheid in combinatie met minibiken. Tja dan ben ik weer in mijn element he.

Dus al met al een erg gezellige dag. Volgende week is het weer in Echt gassen van 9.30 uur tot 13.00 uur.

PS bedankt baancommisarissen. Je ziet niet overal dat er 4 mensen staan te vlaggen en ook nog goed vlaggen. Dus complimenten daarvoor.

Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ja was echt super leuk. Vandaag de eerste keer daar. Me broertje (Andreas) had voor zijn verjaardag een minibike gekregen en ik moet zeggen het bevalt hem EN mij super goed. Ik zit er ook over te denken zelf een te kopen.
Maar ja was erg leuk; leuke groep en ja zelf hadden we genoeg probleempjes. Waarschijnlijk is onze caburateur verzopen.
En ja L1 was er : ik ken Fer (zo heet hij) en ik had hem verteld dat dit event er was en dat het natuurlijk een leuke story zou zijn.

Kort: we hebben dus erg genoten van deze dag en mischien dat we de volgende keer op komen dagen met 2 minibikes :wink:
We zien in ieder geval naar een volgende keer uit ! :D

Groetjes,
Daniel & Andreas
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

vandaag heb ik ook lekker kunnen rijden, op het begin wel veel problemen met mijn ketting die er steeds afliep, maar dit toch weer gemaakt. heb mooi kunnen gassen totdat de L1 kwam. er was blijkbaar een vuiltje in me sproeier gekomen waardoor hij niet goed wou lopen. even snelw eer alles doorgeblazen em hij liep weer perfect. volgende keer probeer ik wel met slicks te komen (denk pmt) want het is erg glad met gewone chineese profielbandjes). al met al een leuke dag, met veel rijders waarvan je kan leren!!!! SUPER!!!
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

superrrrrr dagje eerste ronden ook problemen met banden plus ontwijken van stuiterende twan hihihi daarna gauw mijn polsbandje omgeruild voor een gele waren weer rappe mannen bij tja namen hoef ik niet te noemen
vandaar tot ik ff bij de rustige groep ging rijden moest wennen aan een binnen baan is idd wat gladder, en verder een een koker gehad kapje eraf gedaan toen reed hij superrrrrr.



was een toppie dag



greetz roger
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

hihihi ja het was zoals me broer al zij een leuke dag en leuk dat onze kennis fer kwam filmen ja en ja ik had ook veel problemen maar volgende x als ik kom zijn die opgelost(dus over 2 weken) hoop ik dan maarja het was heel leuk en mannen dankje voor het helpen we hebben heel wat bij geleerd Dank u


Mvg Andreas
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

JONGENS het was net op l1 het nieuws kijk om of half 7 half 8 half 9 half 10 half 11 is wel maar kort stukje maarja beter dan niets !
Gebruikersavatar
fryslan boppe
forum gebruiker
Berichten: 1910
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
Locatie: stiens

Bericht door fryslan boppe »

welk net komt het
?


mvg
lennart
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Het komt op L1 Newes dus op de zender L1.
Het is een kort stukje jammergenoeg. Maar ik heb net met Fer gesproken om er mischien een leuke dvd van te maken. Hij zal ernaar gaan kijken dus er is hoop :wink:

De zending wordt herhaald om:
18:30 uur
19:30 uur
20:30 uur
21:30 uur
en 22:30 uur

Kijk maar eens even. Altijd leuk om jezelf terug te zien :D :wink:
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

L1 als je goed kijkt in me bericht staat het ook al :wink:
Gebruikersavatar
fryslan boppe
forum gebruiker
Berichten: 1910
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
Locatie: stiens

Bericht door fryslan boppe »

l1 wat is dat voor zender die ken ik niet


mvg

\lennart
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

das een limburgse zender ;)
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Ik heb het vandaag echt geweldig naar mijn zin gehad!
Ik begon met lomp en onhandig te rijden tussen de gevorderden. Resultaat: 2 x hard onderuit gegaan (ik voel het nu nog :? ). Verder nog een keer flink gestuiterd en bijna van mijn bike afgegooid.
Ze hadden een leuke brug in de baan waar ik graag eens volle gas overheen wou gaan. Nou..dat heb ik geweten, ik lag bijna op mijn rug (voor op het stuur hangen heeft dan geen zin).
Toen had ik maar besloten om iets rustiger en sierlijker te gaan rijden, waardoor ik uiteindelijk zeker net zo snel was.
Ik vond de baan wat gladjes, ik voelde mijn achterbandje de eerste paar ronden vrij snel een beetje wegglijden.
Er waren er 2 of 3 tussen die echt vreselijk veel harder gingen dan de rest, waaronder iemand met een gele en iemand met een zwarte dm meen ik.
Verder heeft de B1 replica zich ook vandaag weer flink bewezen!

Er zijn foto's door iemand gemaakt van het rijden, wil ik zien :lol:

Daalk maar ff mijn zitje gaan polyesteren want die valt eerdaags ook nog is uit elkaar van al die valpartjen.
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

heb het net gezien op l1 ik sta vol in beeld in het begin wat een lelijke kop heb ik wel een leuk tot de minibike goede reclame krijgt nu
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Er waren er vandaag inderdaad die vol vertrouwen met ons (de gevorderden) mee gasten. Uiteindelijk toch maar naar de beginners gegaan. :wink: :lol:
Maar dat geeft niets. Zo heb ik het ook moeten leren.

ps met die zwarte DM was Jos Verstappen en met die gele helm was ikke en ja ook op een DM :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

@ twan, is het af te raden met pmt 40 indoor te rijden?
Plaats reactie