Poeldijk nieuw baan record

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

big G

ik ben er al helemaal klaar voor :D :D
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

jeffrey #4 schreef:big G

ik ben er al helemaal klaar voor :D :D

aha je leeft toch nog wel :lol:

We kregen al geen contact met je man.....hoe staat het ervoor met je vakantie voor France???????????
gr,
www.hf-racing.nl
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ruud schreef:Even nog een reactie voor de mensen die sommige rijders onderschatten.
Ik was zelf ook zo een grote bek ma na mijn 1e nmc was ik snel gesnoert want mensen op dit forum als Danny kunnen verekkes hard rijden dat heb ik gezien vanaf de zijlijn.Als je deze mensen hebt gepaseert in de 9e wedstrijden van het NMC dan pas mag je met praatjes komen !!
tsja....

ik hoef niet eens nmc te rijden om mezelf stil te krijgen :-$ de dag na de laatste nmc stadskanaal bleven er een aantal slapen om opnieuw los te gaan, en toen kreeg ik ze letterlijk om de oren :wink: :lol: :lol:

mensen mensen rijd toch voor jezelf en voor het plezier, het is geen NK daar op poeldijk of wel soms :shock:

of moet ik zeggen, minimoto-gp? :shock:

het klinkt helemaal niet interessant meer om daar deze winter een keer heen te gaan?! :? al dat geruzie...

groeten, van iemand met een snelle bike,met een rijder met nog te weinig ervaring.

ps: is het niet beetje sfeerloos daar geworden?! :shock:

en als er zo goed gereden word door een persoon plaatst dan eens rondetijd en niet een verhaal waar weer jaren ruzie over is :shock:
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

er is geen ruzie... en ja het is gezellig en samen met mij kijken er veel naar uit om jullie die tijden zien te pakken....


niet moeilijk doen gewoon komen
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

marcodep schreef:er is geen ruzie... en ja het is gezellig en samen met mij kijken er veel naar uit om jullie die tijden zien te pakken....


niet moeilijk doen gewoon komen
ik word door een zeker persoon al weer een nep-moderator genoemd via pb dus hoezo gezellig?
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

door wie dan??
Gebruikersavatar
Gerry
forum gebruiker
Berichten: 154
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 07:20
Contacteer:

Bericht door Gerry »

jeffrey #4 schreef:big G

ik ben er al helemaal klaar voor :D :D
Ah daar is ie... heb je je sponsergeld voor mekaar, anders komt er geen zitje vrij he .. trouwens eerst mag jij ook wel eens je beste beentje voorzetten in Poeldijk, voordat wel naar Italië afreizen om je krabbel te zetten
4 Stroke producer sinds 2003
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

haha oh ik moet het ook nog ff proberen?heb je nog een nieuwe fabrieks mini staan voor me dan....ik heb niks meer he! :D

en italie daar ga ik je niet teleur stellen hoor dat komt goed, 8) dit weekend ben ik er niet voor je BIG G dan zit ik ff voor mezelf in france :wink:

ciao jeffrey
Plaats reactie