Poeldijk nieuw baan record

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

danny .. rustig laten we dit topic gezellig houden ... kom de 19 de maar dan zijn we er allemaal..

groeten
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

Ik kan niet belofen wanneer ik kom, ik heb net namelijk nog druk met mijn nieuwe motor.
Gebruikersavatar
Gerry
forum gebruiker
Berichten: 154
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 07:20
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Danny#8 schreef:Mike had in het seizoen ook praatjes dat hij mij ging verslaan, maar die illussie was de eerste race er al af toen ik hem een aantal keren om een rondje had gezet. maar heey blattaaaaa ik weet niet wat je dom zit te lullen maar dan moet jij ook maar een keer komen rijden met je grote bek.

Voordat mensen een arogante bek opzeten, besef eerst dat je nog helemaal niets bewezen hebt, buiten een beetje hard rijden op een recht stuk,
Ga niet meteen hoog van de toren blazen tegenover mensen met een bewezen cariere, en dan bedoel ik niet alleen mezelf maar ook vele andere.
Ik vind dat respect soms ver te zoeken is bij vele nieuwelingen
4 Stroke producer sinds 2003
blatapower

probeer me maar te kloppen in de 30+ klasse ,

Bericht door blatapower »

x :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door blatapower op vr 06 jul 2007, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
blaaaataaaa

Bericht door blaaaataaaa »

Danny#8 schreef:Mike had in het seizoen ook praatjes dat hij mij ging verslaan, maar die illussie was de eerste race er al af toen ik hem een aantal keren om een rondje had gezet. maar heey blattaaaaa ik weet niet wat je dom zit te lullen maar dan moet jij ook maar een keer komen rijden met je grote bek.
je zal zeker,en velen met jou het stront om me oren rijden,maar ik ben meer kampioen in het opruien om het een beetje spannender te maken!
worden de suffe en saaie ook eens wakker!
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

Meneer blata ik denk dat jij mij nog niet goed kent op de baan.
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

heey danny ik ga ook mee gaan we daar effe knallen laten we effe zien wat dm power is :lol: ik doe mee zonder hydrolische remmen laat ik ook wel effe jullie een poepie ruiken

groeten

dm import racing team nederland
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

Danny#8 schreef:Meneer blata ik denk dat jij mij nog niet goed kent op de baan.
Dat denk ik ook niet :P
BlackAeroxGorkum

Bericht door BlackAeroxGorkum »

Heb Danny vandaag in Zaltbommel zien rijden en hij ging echt als een raket :P
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

dacht dacht ik ook meneer blataaaaa
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Wacht maar tot mijn vader mee gaat doen....... :wink:
Gebruikersavatar
Gerry
forum gebruiker
Berichten: 154
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 07:20
Contacteer:

Re: probeer me maar te kloppen in de 30+ klasse ,

Bericht door Gerry »

blatapower schreef:probeer me maar te kloppen in de 30+ klasse ,

Wat is dat Gerry, knijp je hem nu?
Ga je je toeleggen op de 30+ klasse?
Ik dacht dat je die jonkies.... ????????????????


Als je een dagje ouder wordt en met de jeugd niet meer kan meekomen, moet je een eigen klasse oprichten he.... :roll:

mischien voor jou ook geen slecht idee........
4 Stroke producer sinds 2003
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Waren vandaag ook in Zaltbommel, en 1 ding is zeker: Danny die gaat als een raket altijd weer genieten om dat soort jongens op de baan te zien knallen, was je aan volgen met de camera maar had daar zelfs de grootste moeite mee :oops: en die wheelies langs de pits gewoon kicke om te zien. Hoop je snel in Poeldijk te mogen bewonderen.

Gr.Steven
Steven
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

na vandaag gekeken te hebben heb ik ook het gevoel dat het record eraan gaat. danny je rijd mooi een klasse apart jongen. durf haast te zeggen dat wij op poeldijk niet zo snel zijn.

ik hoop jullie snel te zien op poeldijk... goed gereden hoor...


groeten marco


p.s. best wel k***e als je zo aan de kant staat te kijken
blaaaataaaa

Bericht door blaaaataaaa »

Twan schreef:
marcodep schreef:ik ben ook de kampioen van modivet...
wacht jij maar eens af. Als ik genoeg eet wordt ik dat :lol: :lol: :lol:


Maar mijnheer BLAAAAAATAAAAAAAAAA ik weet niet hoe oud u bent. Maar zou u ook misschien normale berichten kunnen posten??

Een kind van 10 post nog betere berichten. Probeer eerst maar eens te kijken over wie u het hebt. U kent hem niet eens zo te merken. Op uw wijze komt er nou net nooit een eind aan. AUB doe toch even normaal. :roll: :roll:
jaaa mijnheer twaaaaan,ik ben nou eenmaal labiel,maar degene die er op in gaat is volgens mij nog veeeeeel labielerrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats reactie