poeldijk 26.11.06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

[quote="Johan911 rep."]Waarbij ik 1 en pascal 2 eindigde, Pascal als je nog een paar keer oefent heb je misschien wel het record van mikey te pakken!

Nou pascal dus je hebt goed gereden daar.. ik wil ook nog 1x tege jou rijden in poeldijk.. dus stuur me een pb als je weer naar poeldijk gaat.. :wink:


M.v.G...Mikey..Minibikey...
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Ook wij weer prima naar onze zin gehad, totdat ik achter die kleine aan zat en ik plotseling mijn achterkant voelde zwabberen en ja hoor het was einde verhaal voor de PMTt40. Best vervelend zo vroeg al op de dag. nog ff in de weer geweest met Hans ha-chi, om een volledige schuimplakspultroepbusje leeg te spuiten in een 6,5inch wieltje terwijl die waarschijnlijk bedoeld is voor een 15 inch autowiel :oops: met gevolg dat er die zelfde avond nog een schuimparty kon worden georganiseerd bij vd Ende (Feessie) \:D/
Ik verdenk ook een bepaald persoon die mijn PMT-tje gesaboteerd heeft en deze persoon gaat steeds een stapje verder, dit loopt de spui(t)gaten uit natuurlijk. Ik zal verder geen namen noemen maar hier lijkt ie verdomd veel op
Afbeelding
:!: :!: :!: Wanted :!: :!: :!:

Maar boontje kwam om zijn ..... :wink: want kort erna rammelde er een WRS de pits binnen en ja hoor daar kwam de opgevoerde senseo aangereden met een beteuterd baasje :cry: nu stonden er dus 2 WRS-jes met problems, 1 met een lek achterbandje en de ander met een niet goed lopend blok, en om nou mijn Superblok om te gaan hangen hebben we maar gekozen voor de minst moeilijke weg en dus wieltjes verwisselen.
Daar stonden we dan, 1 in de bloei van zijn leven alleen iets aan het gewicht :oops: en de ander overjarig, oud en versleten(net als zijn bike)
uit respect natuurlijk der alte laten rijden, en dat ging heel erg lekker en wist niet wat ie meemaakte op die toverballenmachine ik moest hem er zowat van af slaan om mijn eigen bike weer te veroveren, maar kon toch de race meedoen en ging wel lekker tot de 12e minuut :twisted: (sorry Ed wist niet dat ik niet mocht inhalen tijdens de warm-up lap :lol: )

Maar Rob was super, zie je mss dinsdag.

@Rob/Camilo:
Wat een mooi gedicht zeg , moest even een traantje weg pinken :cry:

En als laatste toch nog even over onze Johan a.k.a.Bradpittlookalike a.k.a the Wolf want wat is het toch genieten hoe deze jongen probleemloos/geluidsloos/grotemondloos, toch weer elke week harder en harder gaat op zijn wrs en zonder smijt en gooi werk en altijd nette inhaal acties maakt. Klasse hoor Johan =D> =D> =D>

see jullie wel weer :wink:
Steven
Gebruikersavatar
pascalvr6
forum gebruiker
Berichten: 253
Lid geworden op: wo 14 dec 2005, 02:26
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Bericht door pascalvr6 »

*geen sponsor* Racing Team schreef:
Johan911 rep. schreef:Waarbij ik 1 en pascal 2 eindigde, Pascal als je nog een paar keer oefent heb je misschien wel het record van mikey te pakken!

Nou pascal dus je hebt goed gereden daar.. ik wil ook nog 1x tege jou rijden in poeldijk.. dus stuur me een pb als je weer naar poeldijk gaat.. :wink:


M.v.G...Mikey..Minibikey...
Hey mike nou zo goed vond ik het ook niet gaan,die flyovers lukt maar
niet goed maar als ik de volgende keer ga stuur ik je een pb tje
groetjes pascal :wink:
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
Gebruikersavatar
mychael
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 12:31
Locatie: zoetermeer

zondag 26-11-06

Bericht door mychael »

ja ja zo te zien heb ik heeeeeel wat gemist zondag HEREN,maar hellaas moest ik werken.ik heb een duure vrouw thuis en die wilt zo nu en dan ook wat leuks,dus kan hellaas niet alles opmaken aan minibiken.zo te horen heb ik ook nog een schuimparty gemist NOU NOU dat heb ik weer.
Maar ja a.s zondag dan ben ik er weer HET GEVAAR OP DE BAAN,samen met me race maatje,en dan ga ik me PR proberen te verbreken,en ik moet nu wel de 1.10 of 1.12 halen zo niet dan ben ik vast wel weer van de baan gegleden,maar dat ben ik niet van plan.Ik hoop dat de vaste ploeg er ook gewoon weer is,want dan kennen we gewoon lekker KNALLEN op de baan.ALLEMAAL TOT ZONDAG 03-12-06 GR MIKE WRS TELEFONICA
Plaats reactie