poeldijk 3 dec.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

poeldijk 3 dec.

Bericht door Johan911 rep. »

oke, dan zal ik wel een keertje beginnen met het verslag.
In het begin was het niet zo super druk als de vorige keren, maar na een half uurtje was het toch weer behoorlijk druk! en werd er weer in 2 groepen gereden, wat altijd wel prettig is. Na een kwartier brak mijn ketting, maar gelukkig had leo 200000 kettingen bij zich :lol: Bedankt
Zoals we allemaal wel weten heeft het behoorlijk geregend en gewaait vandaag! en kwam de regen lekker buurten bij de kartbaan :? de eerste glijpartijen waren er al. Eerst patrick hard onderuit, daarna nogal een paar mensen en tot slot ik ook een keertje :lol: Toen besloten ze toch maar ALLES dicht te doen :lol: en eerst even alles droog maken en we konnen weer karren. Bedankt organisatie :wink:. Maar daarna durfden de meesten niet meer voluit, denk ik. Ik althans niet. Dus de dag was iets minder geslaagd, maar ach, wel gezellig toch? :wink: en ik zag ook nog iemand met een stoel op zn minibike rijden? :lol: OOOHH het was mn oude daddy!
En jongens? waar gaan we volgende week rijden :?: Nu wel toch ergens anders ?:-k
GRC RR
www.johanracing.webs.com
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

DER ALTE heeft besloten om niets meer te schrijven.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
mychael
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 12:31
Locatie: zoetermeer

Bericht door mychael »

JA JA minibikers daar ben ik weer,ik wil ook ff mijn zegje kwijt over zondag.het was voor mij best wel druk op de baan,en daarom was ik blij dat we weer in 2 groepen mochten rijden.OOK wil ik ff kwijt dat ik zeer !CENSUUR! heb gereden MEDE doordat er veel klappers zijn gebeurt door de regen die naar binnen waaiden.Maar het is netjes opgelost door het personeel van de baan.maar juist daardoor ben ik toch wat rustiger gaan rijden.Voor de rest wat het een super dag en ZOALS JOHAN 911REP vraagt gaan we volgende week ergens anders rijden.zo ja laar het me dan weten want ik ben graag van de partij.GR MIKE WRS TELEFONICA

HE ROB WAAROM HEB JE NU EIGELIJK NIKS TE !CENCUUR!,MEESTAL HEB JE WEL WAT TE ZEGGEN OF BAAL JE OOK EEN BEETJE VAN ZONDAG
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Foto's staan weer op www.indoorminibike.nl maar ze zijn heel slecht omdat het heel donker was :(.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Muesli_Reep
forum gebruiker
Berichten: 504
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:21
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

DoC schreef:Foto's staan weer op www.indoorminibike.nl maar ze zijn heel slecht omdat het heel donker was :(.
Waar blijven die 1000W spots voor Wilma :lol:
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Burnoutje
forum gebruiker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 30 jun 2006, 09:39
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

Muesli_Reep schreef:
DoC schreef:Foto's staan weer op www.indoorminibike.nl maar ze zijn heel slecht omdat het heel donker was :(.
Waar blijven die 1000W spots voor Wilma :lol:
Haha , :P. Ik heb ze gewoon een beetje Belicht, en zien er goed uit ..

Zie maar Profiel plaatje
<<<<<
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Heey, lekker veel foto's, maar inderdaad jammer dat het zo donker was, maar ik bewerk de foto's altijd met 'Picasa 2'
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
mychael
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 12:31
Locatie: zoetermeer

roosendaal

Bericht door mychael »

he johan weet je toevallig al of er zondag ergens anders wordt gereden(roosendaal bijvoorbeeld)gr mike wrs telefonica
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Re: roosendaal

Bericht door Johan911 rep. »

mychael schreef:he johan weet je toevallig al of er zondag ergens anders wordt gereden(roosendaal bijvoorbeeld)gr mike wrs telefonica
misschien ga ik naar roosendaal ja, maar daar is een wedstrijd van het BK
dus ik weet het nog niet, ik houd je op de hoogte via PB
iemand dan nog een suggestie?
GRC RR
www.johanracing.webs.com
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

roosendaal

Bericht door rob polini »

as zondag is er een wedstrijd in roosendaal.en rest van de banen is een aardig eindje uit de buurt dus trek je plan der alte is iniedergeval op zijn thuis basis poeldijk als de rest buiten af gaat rijden veel plezier. :lol:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie