van de ende 28 januari

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
EVD
forum gebruiker
Berichten: 1405
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
Contacteer:

Bericht door EVD »

jup arnold (racechinees) erik (erik01) en ik zal er wel bij zijn maar niet rijdend....(ughe ughe)




grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

Ooo shit hahha ik heb net een topic geopend bij Agenda sry :) , maar Muk en ik zijn er
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Johan911 rep. schreef:Hee een verslag van poeldijk, dat is lang geleden.
Ik heb voor het eerst met zachtere banden gereden: Voor 1.1 en achter 1.3. Dat beviel me wel aardig. Ja, het ongelukje met paps atse en der alte was even schrikken en duurde even voordat we weer konden rijden, maar veiligheid voorop. Maar door dat ongeluk zijn er misschien een paar ogen open gegaan? We moeten het met z'n allen veilig maken. Dus ouders waarvan hun kinderen aan het rijden zijn, die aan de kantlijn staan te kijken naar hun zoon, zouden bijvoorbeeld ook een vlag vast houden en bovenaan staan. Zo zijn er echt nog tig mogelijkheden. Maar de vaste groep krijgt dit natuurlijk nog te horen.
toen de wedstrijd: Bo reed echt heel goed gisteren! =D> Maar na een paar rondjes achter hem gezeten te hebben, had ik hem toch te pakken en kon de wedstrijd uitrijden. En me ouwe pa werd 3e, toch ook goed voor zo'n oude vent, toch ? :lol:
oohja ik was gevallen en me bike maakte natuurlijk een smakker, maar nu was mijn(rob) remschrijf weer krom gegaan, dat is al de 2e remschijf die krom gaat door een val :? heeft iemand een idee hoe je dit kan voorkomen? (wrs)
En wilma bedankt voor de organisatie, hopelijk komt dit probleem binnenkort weer goed :wink:
en verder iedereen natuurlijk weer bedankt voor het plezier
Hoi Johan,

Graag gedaan!
:D
Aan de organisatie wordt gewerkt, per vandaag.
Maaaaaaaar ik heb wel van jullie allen hulp nodig op de baan, we gaan dit binnenkort bespreken.

groetjes,
wilma :wink:
Plaats reactie