Presentatie DM Team Nederland te Hengelo

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Presentatie DM Team Nederland te Hengelo

Bericht door Twan »

Vanddag met veel pijn en prive chauffeur toch naar Hengelo. Dit omdat de presentatie was van het DM Team Nederland en omdat ik Arie Vos had gevraagd om de presentatie mee te doen.
Dus de vrouw en kids in de wagen en ik op het speciale kussen naar Hengelo.
Daar aangekomen was het niet veel regelen om om 13.00 uur de rijders e.d. op het podium te krijgen.
het was zeer spectaculaire om te zien. De presentatoren wisten wat ze deden (Wim de Ruiter en Arie Vos). Het hele team met motoren en team eigenaar Theo stonden op het podium.
Alles strak in dezelfde kleuren met veel trots en gezelligheid. Tja en daar gaat het hele spelletje toch om niet dan.
Maar goed. Dus al met al was het een snel ritje op en neer zodat ik weer snel kan gaan liggen. Maar de gezelligheid vierde boven alle toon uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Tevens hier een foto van het GRC Team

Afbeelding
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

wauw geweldig mooi dat Dm team respectweer voor theo wat heeft hij veel over voor de sport Theo je bent een super man !!

Ik wens jullie heel veel succes dit jaar en ik ga jullie in de toekomst vast wel tegen komen op de baan !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
dm racing team noord

hallo

Bericht door dm racing team noord »

heey twan wij (het hele team )hier in goor (bij robin / pien)
hebben de foto's goed gekeurd bedankt voor jou inzet bij deze
mooie presentatie. zó een presentatie hadden we als rijders niet verwacht.

twan arie wim robin pien BEDANKT!!

wij hopen op een goed afloop van dit seizoen bedankt


dm team nederland

P.S. We gaan zo met z'n allen de presentatie vieren, jammer dat je na je ongelukje niet mee kan doen.
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

:shock: mooie pakken en mooie bike's

Ziet er goed uit!

Gr Jarno #23
MuK

Bericht door MuK »

presentatie was echt goede gedaan! mijn complimenten ervoor!

*MuK
Westerman Racing
kareltje

top

Bericht door kareltje »

Inderdaad, ze hadden er een prachtig stukje muziek bij, er werden foto's van alle rijders in actie op een groot scherm getoond.
Er waren ook presenteties van teams en rijders van de grote motren, maar die kunnen van dit DM-team nog heel wat leren. Doordat hun speaker uit de minibike wereld komt kon er ook wat verteld worden. De rest had de speaker van de beurs en dat verschil kon je ook goed merken.


De beurs verder stelde niet zoveel voor.
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

mooie foto's en schiterende pakken van heel het team.. :wink:
en natuurlijk de dm machine 2007 gp1 schiterend.. :D Gelukkig kan ik niet achterblijven en komt er voor mij ook 1tje aan uit italie.. :wink:
  • p.s.Danny volgende keer het bier maar achterwegen laten he.. :wink: Jammer dat je niet was gekomen.. naar ECHT.. :(


    M.v.G..Mikey..Minibikey...
gobert

Bericht door gobert »

mooie presentatie ik was er ook bij ik vond de organisatie in hengelo tegenvallen alles werd doorelkaar gedaan tijdens de "modeshow" waren ze tegelijk bezig met n stuntshow en n stijle wand allemaal door elkaar geschreeuw.
ik stond bij de stand van hyperpro de vlaggen zijn te zien op 4e foto
verder een mooi team met mooie bikes.

grtz
Plaats reactie