huizen 18 februarie

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

huizen 18 februarie

Bericht door marcodep »

wat is het een leuk baantje in huizen.. ik moet zeggen het was even wennen maar als je het eenmaal doorheb kan je er hard rijden. ik doe het een beetje vergelijken met de uithof in den haag. na de fly over een heerlijke lange doordraai bocht waar je het gas er flink op kan gooien. dan voor de pits langs snelle bocht links en dan vol gas naar het einde waar je vol de bocht in kan naar links. heerlijk gewoon die bocht .. dan het tunneltje in en naar rechts dan een slinger de flyover op en weer terug een heerlijke bocht naar rechts knie aan de grond en gas erop..
heerlijk zo'n rondje . ik heb er van genoten en ik kom zeker nog eens terug

maaar waar ik wel van stond te kijken is dat er een bepaalde groep mensen in de bochten op elkaar gingen staan wachten en gaan kijken naar andere. gevaarlijk mochten we onderuit gaan dan nemen we wel zo iemand mee. dan zag ik nog iemand staan handschoenen helm en motor wisselen in de bocht . terwijl als je 7 seconde door rijd sta je in de pits. ik moet zeggen de baan is ruim genoeg op die plekken maar wel gevaarlijk.. als ik onderuit gaat of mijn bocht te ruim neem en er staat iemand stil. en gebeurt er wat dan kan je de schade niet overzien.. dus aub stop voortaan in de pits.. \


maar ik heb lekker gereden en ik kom zeker nog eens terug...


groeten marco
Plaats reactie