poeldijk 4.3.07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk 4.3.07

Bericht door rob polini »

Ja het is weer voorbij die zondag,veel te snel dat is waar,was lekker druk en weer gezellig,eerst even met ze alle door elkaar en toen gesplits,en zeker een pluspunt zijn de aantal vlaggers die er momenteel zijn,allemaal vrijwilligers toppie,het is en blijft toch belangrijk dat er genoeg mensen zijn om de boel te regelen,een groot compliment gaat uit naar wilma,ze heb het toch weer op de rails klasse wilma,er zullen nu en in de toekomst hopelijk genoeg vlaggers aanwezig zijn want het is toch een van de belangrijkste dingen zeker in de minibike sport,de jeugd race had vandaag weer eens voor de verandering een rollende start en is altijd grappig om te zien hoe het dan van start gaat,jammer van wesly,ongelukkig ten val gekomen en is een paar weken uit de strijd wij wensen wesly dan ook van harte beterschap,hij heeft namelijk zijn arm gebroken en wat schaafwondjes,maar ik weet zeker dat hij weer sterk terug komt,rijdt zeker al zeer sterk ondanks zijn leeftijd en het aantal maanden dat hij rijdt toppie,ik wil nogmaals even de minibikers er even op wijzen dat er een paasrace is op 8.4.07 inschrijven via van der ende op de baan zelf en binnekort via indoorminibike .nl.maar daar over later meer en denk er om vol is vol we gaan rijden met drie groepen,voor de rest,iedereen weer bedankt op de baan en tot de volgende keer. :lol:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

nouja.. na 25 rondjes rijden, kon ik inpakken :? er liep water uit mijn uitlaatbocht, dus dan is het niet verstandig om door te rijden toch :lol:
verder vond ik het vlaggen vandaag erg goed gaan =D>
en het valt me op dat de minder gevorderde groep steeds kleiner wordt en de andere groep steeds voller! Is dat goed of slecht? :roll:
en in de race werd die ouwe van me 1e. Goed gedaan ouwe!
Tot over een PAAR weken 8)
GRC RR
www.johanracing.webs.com
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

"Lieve" Rob,

Dank voor je compliment. :oops: :oops: :oops:

Vanavond ga ik met Dominic de site aanpassen en het programma voor de Indoorminibike.nl Paasrace plaatsen.

Alle dames en heren die mij, Indoorminibike.nl vanaf vandaag, hebben geholpen,
SUPER =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
mijn complimenten voor jullie allen, het liep gesmeerd!

groetjes,
wilma
Divirion

Bericht door Divirion »

Nou...ik heb niet kunnen rijden vandaag.
Ik kwam aan, met een lege achterband :?
Heb mijn band ook daar niet kunnen oppompen, en was dus
ook al snel weer naar huis.

Volgende keer beter.
Waarschijnlijk a.s. dinsdag weer.

En de paasrace komt er weer aan, dus dat komt wel goed
Gebruikersavatar
mychael
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 12:31
Locatie: zoetermeer

poeldijk

Bericht door mychael »

ja ja mensen ik was er ook maar weer eens met me bike,want die is namelijk even gereviceerd.ik begon de ochtend met rustig inrijden,en na verloop van tijd ging ik weer ietsjes harder.het was een leuke,gezellige dag met veel bikes op de baan.en ook me petje af voor de vlaggers vandaag(goed geregeld mensen)
de race voor de beginners was ook leuk om te zien met zo rollende start.
en de snelle race werd ook goed gereden en gewonnen door de ZWARTE RIDDER(gefeliciteerd)
nou mensen ook ff allemaal inschrijven voor de PAASRACE de 8ste van april,want ze zeggen,hoe meer ziel hoe meer vreugde.
nou dit was het dan allemaal tot over 2 weken dan ben ik er weer.
GR MIKE WRS TELEFONICA
Gebruikersavatar
TheRockit
forum gebruiker
Berichten: 306
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 20:22
Locatie: 020
Contacteer:

Bericht door TheRockit »

Jawel was weer een gezellige boel.. lekker kunnen rijden wel iets drukker in de "snelle" groep maar geen last gehad van drukte op de baan.

Heb niet geholpen met vlaggen vandaag maar vind het geen probleem om ook eens te doen..

Wilma bedankt voor de goede organisatie (wordt elke week beter!!)

Volgende week kom ik denk ik weer.. (met Super7)
[img]http://www.xs4all.nl/~therocki/index/JDsmall.JPG[/img]
http://www.xs4all.nl/~therocki
Lap Time Poeldijk - 911 Rep.
[img]http://members.upc.nl/j.bakker57/forums/laprec.JPG[/img]
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

!!

Bericht door fleur »

TheRockit schreef:
Heb niet geholpen met vlaggen vandaag maar vind het geen probleem om ook eens te doen..

Wilma bedankt voor de goede organisatie (wordt elke week beter!!)

Volgende week kom ik denk ik weer.. (met Super7)
Hoi "Rockit",
Weet nu wie je bent :).
Het gaat inderdaad gelukkig iedere week beter, maar iedereen werkt ook goed mee.

Dank voor het aanbod om te helpen met vlaggen, ik zal het onthouden!

groetjes,
wilma
Plaats reactie