Genk 1-4-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Genk 1-4-07

Bericht door Twan »

Zo vandaag weer eens wezen rijden is Genk.

Erg lekker gereden. Weinig last gehad van de huurkarts. Mooi mijn bike eens aan de tand kunnen voelen hoe dat hij nu loopt na de ingrijpende revisie. Ik moet zeggen hij loopt perfect. Meer dan zat vermogen en goed koppel.

Ook de kids hebben een prachtig dagje gehad. het Quadje was mee en daar hebben ze samen met papa fijn hun rondjes op rond kunnen rijden.

Wij met zijn allen hebben ook wel flink moeten genieten want.....

HET IS AFGELOPEN IN GENK met de minibikes.

De eigenaar had er genoeg van. Ik kwam volgens hem niet onder de 116dB en dat was veel te hoog. Na 3 verschillende dempers geprobeerd te hebben werd het alleen maar meer geluid volgens de eigenaar.
Ook een andere bike die vorige week woensdag en zondag gemeten was en toen goed bevonden was was nu ineens niet goed meer. Ook deze sloeg tegen de 116 dB .

Het mooie is dat ik na dit voorval de betreffende dB meter eens ben gaan halen met iemand van het personeel en wat bleek..... de eigenaar had de verkeerde knop gebruikt zodat de schaal niet overeen kwam. Hij had hem op het C kanaal staan terwijl hij op het A kanaal moest staan. We hadden zelfs een 94 dB op de meter toen we in een winderige omgevenig met alkaar aan het praten waren. Om een vergelijk te trekken een goede gedempte minibike heeft ongeveer 92 dB. Dus daar kwmane met gewoon praten zelfs overheen.

ik ben toen maar eens naar de eigenaar gegaan en hem dit uitgelegd. ik had namelijk maar 92 dB en niet meer. Dus wat toegestaan was.
De eigenaar had zijn beslissing genomen en daar was de kous mee af.

Vergissen is menselijk. Maar schijnbaar vind de eigenaar van de baan in Genk dat hij zich te goed voelt om een foutje te erkennen.

Dus al met al een gave dag met een naar nasmaakje en is dus de baan in Genk vanaf morgen gesloten voor minibikes.
De eigenaar zou het morgen ook op hun site zetten. ook had hij de aanwezige rijders persoonlijk op de hoogte gebracht.

Maar ja een foutje toegeven kan schijnbaar niet.

Jammer maar het is niet anders.

Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Belachelijk voor woorden daar gaat weer een mooie baan!!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

pfffffffff wat een zeik
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
ron_
forum gebruiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 18:08
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door ron_ »

Ja ben net terug van Genk.
Even uitgepakt.
Ik heb lekker kunnen rijden even koppeling ingereden (DM).

Maar weer gezeik over dat geluid.
Dus ben lekker lang wezen rijden want de baan is vanaf nu,
gesloten voor minibikes.

Gr, Ron
Gebruikersavatar
wijntje
forum gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 17:18
Locatie: wijchen
Contacteer:

Elsloo. ook een leuke baan,

Bericht door wijntje »

Ga je toch lekker rijden in elsloo, nog net dichter bij.

Geen gezeik met huurkarts , 5,- eurootjes van 11-18 uur

Lekker ontspannen sfeertje.

Heb er vandaag 1 april heerlijk kunnen gasssuh.

SUPERGRIP ondanks klinkers , baan nog langer als in genk.

Dus al het negatieve over elsloo , is onzin ,het is heerlijk omdaar als recreatief rijder je rondjes te maken.
EErst gaan proberen dan kun je er over meepraten

WE WAREN ER IN GENK TOCH ALLEEN MAAR VOOR DE OPVULLING van de huurkart baan

Ze haalden daar ons vorige week geregeld met een 20 tal pocketbikes van de baan die net 3 rondjes hadden gereden , omdat er 1 huurkart zijn rondjes moest draaien. BELACHELIJK !!!!!!!!!

Ben daar ook met een naar gevoel naar huis gegaan met in mijn gedachte daar nooit meer te komen,hoeft dus ook nie meer!!

En we hebben natuurlijk ook nog venray!!!

Gr Wijntje
Afbeelding
tieske

Bericht door tieske »

Idd wijnen! jij was niet de enigste die met een raar gevoel naar huis ging hahaha!!! ma ik denk dat ik over een tijdje ook maar eens ga kijken in elsloo.. want genk da schiet zo ook niet echt op met al da gezeik..

grtz tieske
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Elslo is egt wel Te chil !! voor maar 5 euro die baan Kan je echt niet klagen hoor !!!!!
Pocketje

Bericht door Pocketje »

achja zo zijn ze daar in Genk :roll: , probeeer maaar eens iets te bestellen in Genk als dat oud vrouwtje daar staat, hahaah, wat een klantvriendelijkheid :?
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Heren en dames,

er mag wel nog gereden worden in Genk. Ben er gisteren geweest en het was geen probleem zolang je aan de vereiste dB voldoet. Heb met de eigenaar gesproken en die vertelde dat alleen de weekenden geen minibikes mogen rijden. Geen probleem toch, want dan zijn er toch te veel huurkarts waardoor je van de baan moet na 1 rondje. Als je de kans hebt en op een andere dag wel kan, probeer er dan smorgens te zijn. Ideaal, tot rond 13 uur heb je dan de baan voor jezelf. Maar met teveel dB moet je er dan af, zegt de baas. Heb hem gisteren wel niet meer gezien met een meter.

Dit ter info.

Gr
Plaats reactie