Stadkanaal 9-4-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Stadkanaal 9-4-07

Bericht door Twan »

Zo vandaag eens vroeg uit de veren om even 580km te gaan rijden om even te gaan rijden in Stadskanaal.
Nou het is zeker de moeite waard geweest. Na overleg gisteren waren er Robin, Cliff Myrthe, Luuk en ik zei de gek mooi onder een tentje bij elkaar. Er waren er zeker nog meer maar die ken ik niet allemaal.
Ik had nog nooit gereden in het verre noorden van het land. Maar wat een gave baan. In het begin even wennen en kijken hoe ik het beste kon rijden. Nou uiteindelijk kwam dat wel goed. Een keer half aan het grasbaan racen geweest maar verder heerlijk kunnen rijden zonder gezuer of wat dan ook aan het hoofd. Gewoon rustig kunnen gassen.
Mooi kunnen stoeien met de andere rijders en dan is het leuk om erg close te rijden. Zo zat ik voorop en Cliff en Luuk achter me. het mooie is dan de getunede 50cc (ja je moet wat het als je anders niet van de plek komt :lol: :lol: ) daar zit dan een koppel op pfffffffffff. Aangezien ik zeker de bochten techniek niet zo goed beheerst als menig andere rijder heb ik dan weer het voordeel als ik uit de bocht kom en gas geef dat hij dan gaat en hoe. Dus Cliff en Luuk kwamen me mooi niet voorbij. Maar ja het oudere lichaam werd een beetje moe dus ben ik er maar eens bij gaan zitten en heb eens genoten hoe die 2 aan het knokken waren op de baan.
Ook met Myrthe flink kunnen kanllen. Als ons meiske zo rijd tijdens de NK's dan komt zo goed vooraan mee. het leek wel of ze vandaag peper in de ........ had. Ze ging erg goed rond.

Al met al een SUPERRRRRRRRRRRRR dag.

Gr twan

ps er zijn ruim 100 foto's gemaakt dus die komen zsm er ook wel bij te staan.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
113cu
forum gebruiker
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 11:17
Locatie: Goor
Contacteer:

Re: Stadkanaal 9-4-07

Bericht door 113cu »

Helemaal mee eens Twan.
Een super geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar.
Niet erg druk en ik denk voor alle aanwezige pocketbikers een topdag.
Trouwens nog bedankt voor de moorkoppen!!!!!!!
www.cliffracing.nl
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

jaa voor mij ook een eerste keer in vledderveen. We moesten wel even 270 km heen en 270 km terug, maar na dit dagje rijden vond ik dat niet zo erg. Verder waren er helemaal geen problemen met karten en minibiken onder elkaar. Het was allemaal goed geregeld.
Buiten het rijden om vond ik het nogal saai, omdat ik bijna niemand kon, dus de volgende keer komen we hopelijk met meer, want er komen sowieso nog een paar 'volgende keren'.
Tot de volgende keer :)
GRC RR
www.johanracing.webs.com
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

heyhey,

zeker een geslaagde dag:

eerste heat was ik beetje pissed,zat TOTAAAAL niet in mijn ritme.
de 2e heat ging al beter en vanaf de 3e heat was ik zo vrolijk onder het rijden als het maar kon :)

en twan,heb ik betrapt met een zeker wheely(tje)maar,ik vond hem wel een beetje knetteren :idea:
je zat achter me,waarna ik je voorliet,
en toen merkte ik geknetter toen je het gas opentrok,dus miss zou hij nog een beetje afgesteld kunnen worden?



maarja:nogmaals, het was echt een toptoptop dag :)

hoop dat het volgende week net zo mooi word.
groeten, Tim.
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

volgens mij heeft die ene bekende race coureur eraan zitten sleutelen tim,
dus die bike loopt echt wel goed neem ik aan!

en met een andere koppeling/demper klonk mijn bike ook oppeens veel hoogtoeriger, wat ook logish is als je koppeling eerst op 3500 toeren stond en nu op 6800.

maar 570km gereden :oops: das wel erg veel zeg

mag je mij ook wel eens oppikken als je er toch langskomt :wink: :P 8)
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Plaats reactie