Venray 28-4-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Venray 28-4-07

Bericht door Twan »

pffffffffffff ben kapot. Bek af maar wel een goede en gezellige dag gehad.

Gisteren avond met 2 auto's naar de baan gereden. Achter de een de caravan en achter de ander de aanhanger. Mooi om half 7 daar om eerst eens te genieten van de kids en flink te voetballen op het zeer brede circuit. wat later op de avond kwamen de eerste rijders er al aan met hun sleurhut. het was erg gezellig en het was zo maar 2 uur toen we toch maar eens naar het bedje gingen.
Vanmorgen kwamen de rijders mooi op tijd binnen om alles uit te pakken en klaar te maken om te gaan gassen.
We hadden het mooi geregeld dat iedereen (incl. de karts) om het kwartier gingen rijden. Soeciaal dank naar rick die alles goed in de gaten hield met het vlaggen e.d. Ook naar Willie die de EHBO voor haar rekening nam. Bedankt dus.

Verder lekker kunnen rijden. het ging goed en ik heb mijn nieuwe pak meteen ingezegend. Even onderuit en hopla de eerste plek zit erop. Zat een duitse rijder langs me die me niet had gezien en hij kwam ineens naar links en toen had ik een knie aan mijn stuur hangen ja dan doe je niet zoveel meer.
Gaaf om te zien dat enkele rijders erg hard door bepaalde bochten kunnen. Ik doe ze dat niet na. Maar ik ben dan ook wat ouder en het lichaam moet dat ook willen :lol: :lol:

Al met al een zeeeeeeeeeer gave dag gehad met erg warm en mooi weer.

Gr twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
minibike team gelderland
forum gebruiker
Berichten: 353
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:36
Locatie: Bergharen
Contacteer:

Bericht door minibike team gelderland »

ja het was weer geslaagd alleen jammer dat ze niet hebben overlegt met de wat mindere rijders welke kant we op reden maar de volgende keer gewoon weer rechts om is veel leuker en sneller ook hebben we veel gelachen weer groeten remco o ben ik bijna vergeten waar komen de foto´s op?????
Gebruikersavatar
wijntje
forum gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 17:18
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door wijntje »

minibike team gelderland schreef:ja het was weer geslaagd alleen jammer dat ze niet hebben overlegt met de wat mindere rijders welke kant we op reden maar de volgende keer gewoon weer rechts om is veel leuker en sneller ook hebben we veel gelachen weer groeten remco o ben ik bijna vergeten waar komen de foto´s op?????

zeur toch niet zo jonge!!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
minibike team gelderland
forum gebruiker
Berichten: 353
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:36
Locatie: Bergharen
Contacteer:

Bericht door minibike team gelderland »

nee ik zeur niet ik zeg de waarheid ik heb het wel leuk gehad hoor maar toch vindt ik rechts om fijner

groeten remco
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

wijntje schreef:
minibike team gelderland schreef:ja het was weer geslaagd alleen jammer dat ze niet hebben overlegt met de wat mindere rijders welke kant we op reden maar de volgende keer gewoon weer rechts om is veel leuker en sneller ook hebben we veel gelachen weer groeten remco o ben ik bijna vergeten waar komen de foto´s op?????

zeur toch niet zo jonge!!!!!
Laten wij het gewoon leuk houden iedereen kan toch zeggen wat hij /zij vind ik deel de mening ook dat rechts om voor de beginners makkelijker is of zeur ik nu ook :roll: :roll: :roll: :roll: :oops:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Al met al dus toch een gave dag geweest of niet?

En ach spookrijden kan ook leuk zijn soms. De baan is breed zat om te ontwijken :wink: :lol: :lol: :lol: :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Zijn er ook foto's gemaakt ??

En met welke vertanding kan je daar het beste rijden??
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Twan schreef:Al met al dus toch een gave dag geweest of niet?

En ach spookrijden kan ook leuk zijn soms. De baan is breed zat om te ontwijken :wink: :lol: :lol: :lol: :wink:
als je ze niet over het hoofd ziet :lol:
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

thomas1991 schreef:Zijn er ook foto's gemaakt ??

En met welke vertanding kan je daar het beste rijden??
ik heb met 7-68 gereden,

Ja,

het was een super dag ik heb zeeeeeer goed gereden en heb er veel voorbij gereden en lag aan kop 8)
t was echt leuk aleen bijna gevallen omdat er opeens een blata zowat dwars voor mn neus stond :evil:
maarja is goed gegaan :lol:

en michael Kl***en voor je van die val en hopen dat je je onderdelen snel heb :!:

t was zeker een coole dag aleen was het niet druk vond het wel normaal eigenlijk maarja er waren veel mensen niet gekomen :?

Tot de volgende keer maar weer,

Jordy
Laatst gewijzigd door #Jordy Rossi# op za 28 apr 2007, 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Twannie

het was mijn daggie we.l

Bericht door Twannie »

en! mooi weer.en een nieuwe bike! DM. en dat ik in het honk"van het team van v hemmen mocht staan. heb wat mogen leren. op mijn nieuwe DM, en dan ook de andere kant op rijden. een leuke dag met veel hulp en advies . eigenlijk raar he! in zaltbommel en uden rijden we ook lings om. gr twan.
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

yep was zeker geslaagd vandaag lekker warm tja en de rij richting had ik ook moeite mee dan weer rechts en dan links vondt ze allebij wel lekker rijden maarja ik zat bij de beginners dat was iets minder vondt ik, maar toen ik de mannen zag rijden van de gevorderde was het wel een terechte beslissing die reden echt hard verder superrrrrrr geslaagt voor herhaling vatbaar :lol: :lol: :lol:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Kevin#34
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 16:28
Contacteer:

Bericht door Kevin#34 »

#Jordy Rossi# schreef:
thomas1991 schreef:Zijn er ook foto's gemaakt ??

En met welke vertanding kan je daar het beste rijden??
ik heb met 6-68 gereden,

Ja,

het was een super dag ik heb zeeeeeer goed gereden en heb er veel voorbij gereden en lag aan kop 8)
t was echt leuk aleen bijna gevallen omdat er opeens een blata zowat dwars voor mn neus stond :evil:
maarja is goed gegaan :lol:

en michael Kl***en voor je van die val en hopen dat je je onderdelen snel heb :!:

t was zeker een coole dag aleen was het niet druk vond het wel normaal eigenlijk maarja er waren veel mensen niet gekomen :?

Tot de volgende keer maar weer,

Jordy
hij ging voor mij liggen:P haharisico van de sport,(en ik dan ik heb mn hele voorkant na de kl*te)
Groetjes kevin #34
Powered by GS-tuning & DSF
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

kevin-racing schreef:
#Jordy Rossi# schreef:
thomas1991 schreef:Zijn er ook foto's gemaakt ??

En met welke vertanding kan je daar het beste rijden??
ik heb met 6-68 gereden,

Ja,

het was een super dag ik heb zeeeeeer goed gereden en heb er veel voorbij gereden en lag aan kop 8)
t was echt leuk aleen bijna gevallen omdat er opeens een blata zowat dwars voor mn neus stond :evil:
maarja is goed gegaan :lol:

en michael Kl***en voor je van die val en hopen dat je je onderdelen snel heb :!:

t was zeker een coole dag aleen was het niet druk vond het wel normaal eigenlijk maarja er waren veel mensen niet gekomen :?

Tot de volgende keer maar weer,

Jordy
hij ging voor mij liggen:P haharisico van de sport,(en ik dan ik heb mn hele voorkant na de kl*te)
jij rijdt toch echt over zijn bike heen :evil:
jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
monique

Bericht door monique »

Het is zeker kl**e voor kevin en cliff ze hebben allebei de bike voor vele euro's kapot gevallen ,maar zelf hebben ze op wat spierpijn na niets
Gebruikersavatar
Kevin#34
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 16:28
Contacteer:

Bericht door Kevin#34 »

#Jordy Rossi# schreef:
kevin-racing schreef:
#Jordy Rossi# schreef: ik heb met 6-68 gereden,

Ja,

het was een super dag ik heb zeeeeeer goed gereden en heb er veel voorbij gereden en lag aan kop 8)
t was echt leuk aleen bijna gevallen omdat er opeens een blata zowat dwars voor mn neus stond :evil:
maarja is goed gegaan :lol:

en michael Kl***en voor je van die val en hopen dat je je onderdelen snel heb :!:

t was zeker een coole dag aleen was het niet druk vond het wel normaal eigenlijk maarja er waren veel mensen niet gekomen :?

Tot de volgende keer maar weer,

Jordy
hij ging voor mij liggen:P haharisico van de sport,(en ik dan ik heb mn hele voorkant na de kl*te)
jij rijdt toch echt over zijn bike heen :evil:
jr
ja kon er ook nix meer aan doen zat strak achter hem en hij ging plat en ik kon niet meer geremd komen
Groetjes kevin #34
Powered by GS-tuning & DSF
Plaats reactie