poeldijk 13-5-2007

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

race-chinees-17 schreef:wel vroeg om me nest uit te kome als het 9:30 begint maar heb ik er wel voor over :wink: :P :P
niet zeuren @ openbeker wedstrijd staphorst was ik om 7 uur OP het TERREIN :wink:
MuK

Bericht door MuK »

kleine_duivel schreef:
race-chinees-17 schreef:wel vroeg om me nest uit te kome als het 9:30 begint maar heb ik er wel voor over :wink: :P :P
niet zeuren @ openbeker wedstrijd staphorst was ik om 7 uur OP het TERREIN :wink:
en daarom moet ik je nu aanbidden ofzo?
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

MuK schreef:
kleine_duivel schreef:
race-chinees-17 schreef:wel vroeg om me nest uit te kome als het 9:30 begint maar heb ik er wel voor over :wink: :P :P
niet zeuren @ openbeker wedstrijd staphorst was ik om 7 uur OP het TERREIN :wink:
en daarom moet ik je nu aanbidden ofzo?
idd, werken in de zomervakantie half 6 AAN het WERK
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

als we zo beginnen : vorig jaar om 5 uur op een lelyveld in de zomervakantie :roll:

en nee laat dat aanbidden maar :roll:

en zeker niet te letterlijk opvangen :?
race-chinees-17

Bericht door race-chinees-17 »

ja voor me werk moet ik er ook vroeg uit maar zondag is tog ''rustdag'' daarom vond ik dat maar als we over werk of sgool beginne moet ik er ook half6 6 uur uit maar genoeg !CENCUUR! over vroeg uit ons nest gaan

gr willem
DanielRRT

Bericht door DanielRRT »

ik vond het ook een geslachde dag ik vond het wel mooi dat ik eerste lach in de race van de snelle maar ik vond het jammer dat ik toen viel.


gr. daniel
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

ja zeker weer gezellig veel nieuwe aanwinsten altijd leuk,en dan ja ........ je heb de batmobiel,en de snake mobiel,de batmobiel die zal het welgedaan hebben want ik heb batman er niet overgehoord,maar de snake mobiel nee die had er geen zin in,dus die moet even nagekeken worden,dus ik hoop dat die zondag weer kan vlammen en als die het niet doet dan vlamt die als nog maar dan met de aansteker,ja en dan het jonge spul ja dat gaat steeds beter rijden,er zitten toch wel een paar snelle bijhoor nee ik noem geen namen,dat is een beetje lullig tegen over de andere rijders,maar een naam noem ik wel ,want dat is toch wel knap,nl,wesly naar een paar moeilijke weken,na zijn val,gebroken elleboog gaat het toch erg goed,wesly ga zo door ,je bent een van mijn kanjers,en de rest van de jongens,en meisje,want er rijd er maar een gaan ook allemaal lekker in de ronte altijd leuk om naat te kijken.
nu even iets anders,wilma,beter bekent als fleur is wat kwijt.wat kwijt ja.namelijk een THEE LEPELTJE,zo had ze het nog en ineens was het weg,heel vreemd,dus als jullie een beetje van wilma houden,zou ik het zeer op prijs stellen,dat jullie allemaal een nieuw thee lepeltje voor haar meeneemt,mag ook een gebruikt THEELEPELTJE zijn dat vind ze niet erg,en voor de gene die het theelepeltje meegenomen heeft,als je je eigen vrij willig meld geen actie,als we er achter komen tenmiste een half jaar niet rijden,maar wel komen want dan kan je namelijk boven in de keuken elke zondag THEELEPELTJES gaan wassen,dit was her weer tot zondag allemaal groeten de SNAKIE je weet wel die snelle oude man(als die rijd tenminste)mazllllllll :wink:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Hey,

Het was zeker een geslaagde dag alleen niet voor mijn bike :(, helaas loopt hij nog steeds niet lekker maar hij gaat morgen uit elkaar en andere benzine ff tanken misschien doet dat wonderen (volgens Gerry wel) we will see.

Voor de rest heb ik lekker op de 4 takt van Albert kunnen rijden het was dan niet mijn bike maar toch 2e mee geworden :D.

Spreek jullie en sommige tot morgen.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Kom nou doc rijd dat ding van jou nou nog niet lekker :P

Hoe komt dat nou toch? Beter gaat hij het snel goed doen, want je bent er zo mee bezig.

Jaja ik leef nog, nog 4a5 weken en ben klaar met afstuderen dus wie weet dan weer MINIBIKEN :)

Of heeft er iemand interesse in een Blate 14 WRS Kit, hank koppeling, kompleet gereviseerd blok (bert), goeie pmt's, temp/tour meter, extra zitje (ongespoten), veel tandwielen etc etc etc.

Greetz,
Maik
PS: veel plezier vanavond op POELDIJK.
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: poeldijk

Bericht door fleur »

rob polini schreef:nu even iets anders,wilma,beter bekent als fleur is wat kwijt.wat kwijt ja.namelijk een THEE LEPELTJE,zo had ze het nog en ineens was het weg,heel vreemd,dus als jullie een beetje van wilma houden,zou ik het zeer op prijs stellen,dat jullie allemaal een nieuw thee lepeltje voor haar meeneemt,mag ook een gebruikt THEELEPELTJE zijn dat vind ze niet erg,en voor de gene die het theelepeltje meegenomen heeft,als je je eigen vrij willig meld geen actie,als we er achter komen tenmiste een half jaar niet rijden,maar wel komen want dan kan je namelijk boven in de keuken elke zondag THEELEPELTJES gaan wassen,dit was her weer tot zondag allemaal groeten de SNAKIE je weet wel die snelle oude man(als die rijd tenminste)mazllllllll :wink:
:-s :-s :-s :-s :-s :-s :roll:

Verder gaat het wel goed met je Rob?
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
chrisje

Bericht door chrisje »

Ik vond het ook een gezellige dag ondanks dat ik me motor niet me had..
toch nog ff op me oude 49 cc chinees een tijd van 1:21 gereden en daaar ben ik trots op ;)
vlaggers bedankt en tot zondag
Chrisje
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Maik WOOFER schreef:Kom nou doc rijd dat ding van jou nou nog niet lekker :P

Hoe komt dat nou toch? Beter gaat hij het snel goed doen, want je bent er zo mee bezig.

Jaja ik leef nog, nog 4a5 weken en ben klaar met afstuderen dus wie weet dan weer MINIBIKEN :)

Of heeft er iemand interesse in een Blate 14 WRS Kit, hank koppeling, kompleet gereviseerd blok (bert), goeie pmt's, temp/tour meter, extra zitje (ongespoten), veel tandwielen etc etc etc.

Greetz,
Maik
PS: veel plezier vanavond op POELDIJK.
Hee Maik,
Ben je nog aan het studeren, hoe komt dat nou toch? Beter studeer je snel af, want je bent er zo mee bezig :wink:

Zie je wel verschijnen binnenkort, er zijn veel nieuwelingen bijgekomen met goeie tijden!

Sterkte met het studeren... :idea:
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Plaats reactie