poeldijk 22 mei

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

chrisje

Bericht door chrisje »

ik heb idd geen liefde meer voor poeldijk en het hele gedoe :(
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

g

Bericht door rob polini »

ik snap een ding niet chris als je geen zin heb in poeldijk waarom kom je dan,en anders kan je die negatieviteit beter achter wegen laten ,want dat is niet zo leuk voor de andere rijders die het wel naar de zin hebben,als jij een manier weet om het nog beter te doen dan horen we dat graag,je vergeet een ding,dat wij van indoorminibike,het allemaal VRIJWILLIG,doen,jij komt aan en kan gelijk gaan rijden,dan zijn er al mensen bezig geweest om te zorgen dat jij veilig kan rijden,dus een beetje respect,kan gee kwaad,en nogmaals,als je er niks aan vindt kom dan niet,totdat je weer zin heb,gelukkig zijn er nog minibikers die het wel leuk vinden,en die zien we dan ook graag,binnenkort gaan we weer overleggen om weer wat te gaan doen ,mischien wel weer een wedtrijdje of zo,meer nieuws volgt,ik ben binnekort ook weer van de partij,dus dan is er altijd wel wat te lachen,ik ga er tenslotte regelmatig van af,groeten aan iedereen en tot gauw,,,,,,,de snake met zijn .......ja ja grc,mix mazll
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

chrisje schreef:ik heb idd geen liefde meer voor poeldijk en het hele gedoe :(
Sorry Chris,

"gedoe"?!
Ik wil alleen maar dat iedereen het naar zijn zin heeft, en dat zal niet altijd lukken. Maar geeft niet, dan zien we je voorlopig niet meer.
Bedankt voor de tijd dat je er wel was, IK vond het in ieder geval wel leuk als je er was ... :wink:

p.s.: nogmaals ter info aan iedereen, aan de baan kan ik niets veranderen, het is en blijft een KARTbaan en deze is eigendom van van der Ende Racing.
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

Chrisje als je het een saaie baan vind moet je maar ergens anders gaan rijden. Ik heb gewoon veel respect voor de mensen die zich inzetten voor het minibiken in en rondom het Westland wat er al zo weinig is.

Binnenkort kom ik wss ook weer met een nieuwe bike :lol:
heyki

Bericht door heyki »

fleur schreef:
chrisje schreef:ik heb idd geen liefde meer voor poeldijk en het hele gedoe :(
Sorry Chris,

"gedoe"?!
Ik wil alleen maar dat iedereen het naar zijn zin heeft, en dat zal niet altijd lukken. Maar geeft niet, dan zien we je voorlopig niet meer.
Bedankt voor de tijd dat je er wel was, IK vond het in ieder geval wel leuk als je er was ... :wink:

p.s.: nogmaals ter info aan iedereen, aan de baan kan ik niets veranderen, het is en blijft een KARTbaan en deze is eigendom van van der Ende Racing.
Er zijn nog genoeg andere mensen die het er naar hun zin hebben, We mogen blij zijn dat deze mogelijkheid er is!
chrisje

Bericht door chrisje »

en hoe komt rob erbij dat ik geen repsect heb voor de mensen die het allemaal goed regelen.
ik zie wel of ik noch zondag kom ofso
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

fleur schreef:
Maik WOOFER schreef:Misschien kom ik de 29ste weer eens buurten... Kijken hoe het gaat met de minibikers... :)
He, he eindelijk uitgestudeerd ... =D>, leuk dat je weer van plan bent om te komen Maik, zie je dinsdag, kom nou gewoon maar rijden ...
Chips... kan het me nog even niet permiteren.
maar binnen nu en een maand ben ik als het goed is afgestudeerd.
Nu maar hopen dat alles goed gaat :)

doeiiiiiiiii
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Maik WOOFER schreef:
fleur schreef:
Maik WOOFER schreef:Misschien kom ik de 29ste weer eens buurten... Kijken hoe het gaat met de minibikers... :)
He, he eindelijk uitgestudeerd ... =D>, leuk dat je weer van plan bent om te komen Maik, zie je dinsdag, kom nou gewoon maar rijden ...
Chips... kan het me nog even niet permiteren.
maar binnen nu en een maand ben ik als het goed is afgestudeerd.
Nu maar hopen dat alles goed gaat :)

doeiiiiiiiii
Succes Maik !!!
=D>
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Plaats reactie