3 juli , PKE Echt !

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

3 juli , PKE Echt !

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Ja ja rijders, dat was ie dan. De laatste training in Echt voor de zomerstop.

Mooi om te zien dat er nog steeds veel animo was op de door de weekse dagen. In totaal waren er zo'n 20 rijders die nog snel een laatste avond wilden meepikken. Ik vond het heel leuk dat er 3 kids waren die voor het eerst de baan op kwamen. Dan pas zie je hoe de rest van de groep hiermee omgaat. Iedereen hield rekening met deze beginnertjes en dat is super. Zo zie je maar weer dat het onderhand een hechte club begint te worden.
Gisteren heeft iedereen lekker kunnen rijden aangezien het met karten niet zo druk was als de vorige keer, wat resulteerde in een paar kokende motoren. Later op de avond kwam nog Peter Heuts nog op het idee om nog snel een wedstrijdje te regelen. Geen probleem natuurlijk, dus met een man of 10 lekker kunnen knallen. Zoals ik had belooft zou de winnaar een halve liter bier van me krijgen. Mike, ik denk dat je wel goed hebt kunnen slapen. Is niet niks zo'n grote pul leeg drinken.

Na afloop hebben we nog lekker kunnen kletsen over het aankomende winterseizoen dus dat zit wel goed.
Tevens is er aangegeven om een feestavond te organiseren voor alle rijders die het afgelopen jaar hebben gereden in Echt. In totaal zullen dat zo'n 80 rijders zijn en dan heb ik onze vrienden uit duitsland en belgie nog niet mee gerekend. Als je de aanhang daar nog eens bij optelt dan heb je een mooie groep om een avond te feesten.

Als alles volgens planning gaat zal deze avond op een zondag in september plaatsvinden. Er zijn rijders met een eigen zaak die op andere dagen niet kunnen dus de zondag lijkt het beste uit te komen.

De exacte data, kosten en tijdstip zal ik z.s.m. bekend maken. Ik zal hier een apart topic over maken.

Verder wil ik nog iedereen bedanken die in Echt heeft gereden en hopelijk komen jullie weer allemaal terug in september als het winterseizoen op de zondagen weer van start gaat.

Jongens en meiden......bedankt.

Als laatste heb ik nog een vraag aan iedereen. Wij willen binnenkort voor de vaste rijders in Echt een club maken waar iedereen lid van kan worden. Alleen komen we maar niet op een goede naam, dus .... iedereen die een leuke naam kan bedenken kan deze mailen naar mij. Let wel op.... de letters van PKE moeten er achter staan!

M.v.g. Rob
Laatst gewijzigd door Pocketbike-PKE Echt op wo 04 jul 2007, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Onderanderen ik had last van een overkoker merkte ik toen ik de dop losdraaide van m'n waterpotje. Het ventiel in de dop werkt dus ook niet meer. De bike kreeg last van warmlopers.
Ik had afgelopen week een nieuwe radiateur op mijn bike gezet met nieuwe slangen. Heb ik meteen weer geleerd dat je vantevoren de slangen goed moet uitspoelen omdat anders je koelwater bruin/zwart wordt. Ik weet niet of dit de oorzaak is van de overkoker. Moet nog even kijken of er misschien waterpomplagers en het schoepje kapot zijn, het riempje was in elk geval nog heel.

Ontzettend jammer dat ik dus niet meer aan dat wedstrijdje heb kunnen mee doen.

Verder was het wel gezellig.

PKE, bedankt voor de goed geregelde training en wedstrijddagen
Blata Ultima W50 2010
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Jaaa Rob, aan jou9jullie ook de eer voor het steeds weer organiseren van zo een top dag/avond! =D>

Gisteravond was inderdaad weer genieten. Begin ging niet zo lekker amar toen de nieuwe koppeling er eenmaal in zat heb ik lekker kunnen knallen.

Het wedstrijd was inderdaad een zeer leuk idee! Jammer dat toen ik lekker in een gevechtje met Dragonfly (Roger) was dat hij uitgleed...wel heb ik toen bijna nog de eerste plaats kunnen pakken maar gun hem Mike ook. Heb ook nog lekker kunnen rijden met Nick en z'n elite....gaan hard die jongens :lol:

Na het rijden zijn inderdaad een paar leuke ideeën omhoog gekomen. Heb vannacht nog na liggen te denken over een naam maar dat zal nog lastig worden. Maar wel een zeer goed en leuk idee!

Rob en PKE, nogmaals bedankt en we horen het nog wel over de club, feestavond etc.!

Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Een naam voor eventuele wedstrijdjes lijkt me wel duidelijk:
GP PKE

:wink:
Blata Ultima W50 2010
Gebruikersavatar
nicky heuts
forum gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 11 mar 2007, 18:37
Locatie: herkenbosch
Contacteer:

Bericht door nicky heuts »

Het was zoals altijd weer een super avond!!!
lekker kunnen rijen
en nog een gezellig leuk wedstreidje :lol:
heel erg bedankt voor alles
en tot de volgende keer O:)
www.nicky112.tk
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

is het dan echt voorbij in ECht moeten we nu zow lang wachten tot we weer mogen rijden boehoeeeeeee snik snotter dus we moeten weer illegaal op straat rijden doe je het ons toch aan om zoooooo lang te wachten :wink:
nee oke we begrijpen tot het niet gaat dus we wachten met smart op september
verder was het een top avond mooi gereden leuke race tot ik op mijn snuit ging en de rem af brak maar geen noot ik was namelijk die avond in bezit gekomen van de o zo mooie hd remmen dus die ff erop monteren en de bike is weer in orde


mijn dank gaat uit na rob en de dames en heer van de Horeca en natuurlijk de vlagger


en aan richard die heeft het mogelijk gemaakt tot ik hd remmtjes heb

dus tot september allemaal
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

dragonfly schreef:is het dan echt voorbij in ECht moeten we nu zow lang wachten tot we weer mogen rijden boehoeeeeeee snik snotter dus we moeten weer illegaal op straat rijden doe je het ons toch aan om zoooooo lang te wachten :wink:
nee oke we begrijpen tot het niet gaat dus we wachten met smart op september
verder was het een top avond mooi gereden leuke race tot ik op mijn snuit ging en de rem af brak maar geen noot ik was namelijk die avond in bezit gekomen van de o zo mooie hd remmen dus die ff erop monteren en de bike is weer in orde


mijn dank gaat uit na rob en de dames en heer van de Horeca en natuurlijk de vlagger


en aan richard die heeft het mogelijk gemaakt tot ik hd remmtjes heb

dus tot september allemaal
Ja was zeer jammer dat je voor me viel! Waren net in zo'n leuk gevecht!
Gezellig dat je wel nog bleef om wat te drinken....

Even tussendoor; komt hier op t forum nog een update met fotos van je DM met HD Remmekes? :lol: ben er wel zeer benieuwd naar :wink:

Wordt wel een leuk feest weer georganiseerd 8)

Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
mike27
forum gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 19:44
Locatie: linne (l) ned.
Contacteer:

Bericht door mike27 »

ja het was echt heel leuk ik heb echt goed kunnen slapen..
ik vond het ook een leuk idee om nog een wedstrijdje te organiseren.
:D :D
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

:lol: hik hik
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Plaats reactie