Venray 26-8-'07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Venray 26-8-'07

Bericht door Twan »

Pffffffffff we zijn weer thuis. Deze keer maar 7 min hoeven te rijden :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar een heel mooi en gaaf dagje gehad. Erg druk. Maar dan ook erg druk. Ruim 100 rijders kwamen af op de training. Zeker ook omdat juist volgende week zaterdag de NK is in Venray. Ik heb zelf heerlijk gereden. Maar ik moet zeggen dat als je erg laat naar bed gaat dit niet bevordelijk is voor je rijgedrag. :lol: :lol:
De koppaking van mij (dus niet van de bike) was dan ook aardig lek. Ik zwete me een ongeluk.
Maar al met al heb ik toch wat rondjes gereden.
Ik heb zelfs een keertje met Bo kunnen stoeien. Tijdens het rijden dacht ik dat de verhoudingen wel klopte. Bo zo ligt met een niet zo'n snelle bike als ik en ik met een 50cc en tja toch wel wat zwaarder :lol: :lol: :lol:
Maar hij kon goed gas geven. Erg mooi om te zien.
verder moet ik zeggen dat de snelle jongens ook erg snel waren vandaag. Er zijn er dan natuurlijk altijd wel een paar die denken dat een training ook een wedstrijd is. Maar goed die zijn er en die blijf je altijd houden. Maar geen gekke dingen gebeurd of harde valpartijen. Gewoon gezellig onder elkaar. Maar ook ze zelfbouwers waren er en die hebben hoop ik de setup voor volgende week klaar.
Het een zeer mooi moment van de dag was dat SISSI op haar "fabriekspuchje" ging rijden. Eerlijk is eerlijk die fabriek daar in Maurik weet wel hoe ze weer wat moois uit de hoge hoed moeten toveren. Cees erg mooi gedaan.

Dus al met al een zeer geslaagde dag met prachtig weer.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

druk DRUK nix van gemerkt tjonge was mega druk hihihihi
maar alles was toch idd goed verlopen alleen ff wennen ging niet zo erg lekker maar de laaste 2 heats ging het beter het was een top dagje verder hebben we nix te klagen gehad vindt het allleen jammer tot de baan weggaat :cry: en nu maar wachten op de foto's :wink:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

Het was wel een leuk dagje,
1e dag dat ik op me bike mocht rijden..

1e training =goed!
2e training= slecht.. te vroeg op gas bike over de kop teller ver***kt
3e Training = slecht bike was versopen dus carb alles schoon gemaakt
4e Training = Goed!
5e training = goed

Nja was best wel leuk verder goed leren te rijden op de dm. Aleen het verschuiven met Mn dikke reet moet nog even beter gebeuren :lol:

verder een goede dag en tot de volgende keer ??¿! :)

Ciao

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Venray 26-8-'07

Bericht door kleine_duivel »

Twan schreef:Maar geen gekke dingen gebeurd of harde valpartijen. Gewoon gezellig onder elkaar.
Dus al met al een zeer geslaagde dag met prachtig weer.
ben ik het helaas niet mee eens twan :oops: :cry:

ben zelf met een highsider ervanaf gegaan en heb een zeer pijnlijke sleutelbeen en een aardige kneuzing bij mijn lendenwervels opgelopen :(

dat gebeurde in de 2e heat dus de rest van de dag met pijn gereden.
(ook niet echt bevordelijk voor het rijgedrag trouwens :lol: )

maar dat maakte de pret niet veel minder.
de baan is echt tof!
snelheid kan je er daar goed in houden.
nog wat lopen kloten met de koppeling en in de laatste heat (opnieuw) een gebroken voortandwiel. :?
begin ernstige twijfels te krijgen over de kwaliteit van blata voortandwielen.

verder ziet mijn motor er compleet niet meer uit.... :lol:
kuip op meerdere plaatsen gescheurd,meer schade dan verf, :lol: tankzit nu wel heel dicht bij het bittere einde ,,,toerenteller kapot.... :?

risico van het vak :lol:

liever nu dan dat ik er volgende week mee zit.

twan het was een topdag :wink: mag van mij best vaker daar :)


ps: jordy in welke groep reed je heb je niet kunnen ontdekken!

Tim.
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

ik heb ook lekker gerden en 1 keer bij de ervaren rijders !
ik had allen peg :(
2keer over koker
waterpompriempje er af
er na ketting in 2 + tandwiel afgebroken voor
gelukkig had ik 1 waterpompriepje reserv en ik heb een tandwiel van richard gekocht en heeft me ook geholpe met waterpomriepje en zo dank u er voor nog !
en menno heeft me geholpe met de kopplings huis voor de schroefdraad ook dank u er voor :lol:
voor de rest ging het best wel goed jammer dat het daar weg gaat :cry:
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Gebruikersavatar
Daantjuh#36
forum gebruiker
Berichten: 883
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 17:21
Locatie: wassenaar

Bericht door Daantjuh#36 »

ja t was wel een leuk dagje!!
ging best goed tenminste zo voelde 't :lol:
gr Daan
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Gebruikersavatar
erik01
forum gebruiker
Berichten: 576
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 20:26
Locatie: amersfoort

Bericht door erik01 »

was zeker een leuk dagje :D :!: mooi weer gehad alleen in de ochtend wat donkerder ik ben ook zeker benieuwd naar de foto's
blata b1 te koop
Gebruikersavatar
jp23-rossi
forum gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 18:18
Locatie: grunn
Contacteer:

Bericht door jp23-rossi »

zo ook weer terug in het hoge noorden was zeker een gave dag 1 keer gecrasht tegen jordy de b aan maar het is goed afgelopen blauwe kont en kuip schade greetz jordy :wink:
DSF # 8
NK 2012 3e standaard 40
Gebruikersavatar
chineesefood
forum gebruiker
Berichten: 419
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 22:51
Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
Locatie: Haarlem

Bericht door chineesefood »

WauW wat een super gezellig dagje was het. :D En Druk :shock: heb nog nooit zoveel minibike's bij elkaar gezien :P :P
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Het was vandaag zeker erg druk, je kon duidelijk merken dat iedereen van de mogelijkheid gebruik maakte om na de zomerstop de bike weer van stal te halen en wat rondjes te rijden om het gevoel weer terug te hebben voor volgende week.

Ik heb zelf ook lekker gereden, nog wat dingen kunnen testen, waaronder nieuwe remblokken, en een voorband in R uitvoering.
Alleen in de een na laatste head brak er een koppelings schoentje dus de laatste meer niet gereden.
Patricia was er deze keer niet bij, ze was naar een pretpark met wat vriendinnen.

En cees de nieuwe bike bike ziet er goed uit, en na wat afstelwerk zal hij zeker goed lopen.
En na wat spuitwerk zal het er weer super uitzien.
Maar sis laat cees er niet te veel op rijden want anders moet je straks nog ruilen met hem zijn bike. :o
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: Venray 26-8-'07

Bericht door DiStefano »

Twan schreef:Pffffffffff we zijn weer thuis. Deze keer maar 7 min hoeven te rijden :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar een heel mooi en gaaf dagje gehad. Erg druk. Maar dan ook erg druk. Ruim 100 rijders kwamen af op de training. Zeker ook omdat juist volgende week zaterdag de NK is in Venray. Ik heb zelf heerlijk gereden. Maar ik moet zeggen dat als je erg laat naar bed gaat dit niet bevordelijk is voor je rijgedrag. :lol: :lol:
De koppaking van mij (dus niet van de bike) was dan ook aardig lek. Ik zwete me een ongeluk.
Maar al met al heb ik toch wat rondjes gereden.

Ik heb zelfs een keertje met Bo kunnen stoeien. Tijdens het rijden dacht ik dat de verhoudingen wel klopte. Bo zo ligt met een niet zo'n snelle bike als ik en ik met een 50cc en tja toch wel wat zwaarder :lol: :lol: :lol:
Maar hij kon goed gas geven. Erg mooi om te zien.

verder moet ik zeggen dat de snelle jongens ook erg snel waren vandaag. Er zijn er dan natuurlijk altijd wel een paar die denken dat een training ook een wedstrijd is. Maar goed die zijn er en die blijf je altijd houden. Maar geen gekke dingen gebeurd of harde valpartijen. Gewoon gezellig onder elkaar. Maar ook ze zelfbouwers waren er en die hebben hoop ik de setup voor volgende week klaar.
Het een zeer mooi moment van de dag was dat SISSI op haar "fabriekspuchje" ging rijden. Eerlijk is eerlijk die fabriek daar in Maurik weet wel hoe ze weer wat moois uit de hoge hoed moeten toveren. Cees erg mooi gedaan.

Dus al met al een zeer geslaagde dag met prachtig weer
.
Ja Twan, was goed te zien dat de kopppakking er tussen uit lag :lol: maar het was mooi om je te zien stoeien met die kleine aap van me en natuurlijk kloppen de verhoudingen ook wel ongeveer, maar moet ook zeggen dat zijn bike super netjes rond ging en hij ook goed het gas erop hield.
Complimenten nog hoe het vandaag verlopen is, snap dat je het niet iedereen naar de zin kan maken maar denk dat je toch aardig in de buurt bent gekomen :wink:

Groeten en tot volgende week
Steven
Gebruikersavatar
DSF-Patrick
forum gebruiker
Berichten: 1378
Lid geworden op: do 27 apr 2006, 14:42
Locatie: Zuidbroek

Bericht door DSF-Patrick »

SO DE JU...

Wat een TE FETTE baan...

Alleen jammer, dat me zuigerveer af was, Maarja, voor volgende week is dat weer klaar...

Mvg. Patrick Lamein
DSF 40cc te koop..
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Sooooww wat was het een coole dag en een coole baan.. Kreeg eerst de motor niet aan de praat..Had de verkeerde bougie erin daarna liep hij als een kogel :D En heb ik lekker vertanding en lijnen op de baan kunnen proberen en koppeling ingereden ;)

Kan niet wachten tot Volgende week het NK op die baan wordt superr vet volgends mij :oops:
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Gebruikersavatar
Sissi
forum gebruiker
Berichten: 275
Lid geworden op: do 17 feb 2005, 12:43
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sissi »

AUW AUW AUW...
Iedere stap die ik zet doet zeer... dat merk je wel als je een jaartje niet hebt gereden :oops:

Maar, ondanks dat was het een super geslaagde zondag.
Ik heb me erg goed vermaakt, mijn Puchje deed het "na een paar kleine aanpassingen" werkelijk fantastisch \:D/
Sissi zelf had wel een paar kleine gebreken, dus ik ga eerst maar eens trainen om te gaan verzitten in de bochten (dat hoefde op mijn blataatje niet)
Sleutel had daar duidelijk minder problemen mee, die ging als een speer..
Het was erg leuk om te zien hoe hij en Boertje in gevecht waren...
Ik was bijna bang dat ik mijn puchje al weer kon afstaan :wink:


Al met al een TOP dag...

Groetjes Sissi
Plaats reactie