Roosendaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Roosendaal

Bericht door Kefien#17 »

goeiemiddag


gister avond mijn verjaardag geviert,dus thomas was bij mijn blijven slapen om voor de volgende dag naar roosendaal te gaan :wink:



aan gekomen het was erg druk vergelijken met de vorge keer,ik moes in begin erg wennen aan me bike ivb nieuw blok,in de eerste paar rondjes rustig rijden vliegt me ketting er af dus wij het wiel+ketting wat losser gezet,weer rijden 5 minuten weer er af dus ik weer alles recht gezet en weer rijden,toen was me voortandwiel afgebroken :cry: dus het rijden was afgelopen voor mijn,ik heb lekker gekeken en naar de westrijden en thomas is 2e geworden gefeliciteert :wink: dat was het dan,

het was wel een geslaagde dag vind ik


volgende keer beter,

volgende week zandbommel wie komen er :?:
Gebruikersavatar
mixie100
forum gebruiker
Berichten: 480
Lid geworden op: do 29 mar 2007, 15:06
Locatie: wijk bij duurstede (utrecht)

Bericht door mixie100 »

Ik kom naar zaltbommel

Polini Gp3 Rep
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Vandaag de eerst keer rijden met me nieuwe bike, de DM.

Toch heel anders dan me b1 rep. Toen we daar aankwamen leek het er iig op de er toch wel wat man zouden komen. Uiteindelijk waren er een man of 15-20.. In het begin me motor nog een beetje bijstellen en natuurlijk heel erg wennen. Maarja dat ging naar verloop van tijd steeds beter. Kevin jammer tandwiel kapot dus die kan naar een uur al langs de kant gaan zitten.

Op het eind was er nog een wedstrijd. Moest zowat achter aan starten, helemaal vooran stond een gozer met een b1 rep, dus toch wel redelijk snel was. Nou race begon maar moest dus helemaal door de groep heen komen.. En de eerst bleef maar uitlopen en toen ik eenmaal 2de lag kon ik ook niet meer dat gat dichtrijden. Toch goed voor de 1ste keer op me nieuwe bike.

Volgende week denk zaltbommel als kevin onderdelen heeft :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

ja ging lekker.. 1ste plaatsje met de nunchaku en iedereen minstens 1 keer gedubbeld dusz.. 8)

verder lekker druk zonder al te veel ongelukken..

ben nu net klaar met blok over bouwen wat nog meer vermogen geeft zodat ik m'n 39,37 kan verbeteren :wink:

tot de volgende keer...
kit replica!
Gebruikersavatar
BERT#31
forum gebruiker
Berichten: 1548
Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
Locatie: op school (breda)

Bericht door BERT#31 »

hee bekfire,

ja jij was inderdaad heel snel, wat heb jij allemaal veranderd aan je nunchaku?
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

ja dat wil ik ook wel is weten ik kon je ook niet bij houden in de bochten :shock:
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

haha.. zelf beetje aan m'n carters geknutseld bzm 2beens en 17,5mm dellortho erop. verder niets...

draait op de steun 16000 rpm.. heb vanmiddag van blok gewisseld met die jonge die vanmiddag op die blauwe b1 rep reed met zocchi demper aangezien deze vele malen sneller is dan mij ( draait 17500 rpm) alleen heeft die k*t remmen en kon hij toch niet hard rijden...

vanmiddag testgereden thuis met andere blok... pff nu loop de mini pas echt....

:wink:

ga morge in middelburg rijden.. kijke of ik ze daar bij kan houden :wink:

ajuus
kit replica!
GM-Phantom
forum gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 21:35

Bericht door GM-Phantom »

thomas1991 schreef:Vandaag de eerst keer rijden met me nieuwe bike, de DM.

Toch heel anders dan me b1 rep. Toen we daar aankwamen leek het er iig op de er toch wel wat man zouden komen. Uiteindelijk waren er een man of 15-20.. In het begin me motor nog een beetje bijstellen en natuurlijk heel erg wennen. Maarja dat ging naar verloop van tijd steeds beter. Kevin jammer tandwiel kapot dus die kan naar een uur al langs de kant gaan zitten.

Op het eind was er nog een wedstrijd. Moest zowat achter aan starten, helemaal vooran stond een gozer met een b1 rep, dus toch wel redelijk snel was. Nou race begon maar moest dus helemaal door de groep heen komen.. En de eerst bleef maar uitlopen en toen ik eenmaal 2de lag kon ik ook niet meer dat gat dichtrijden. Toch goed voor de 1ste keer op me nieuwe bike.

Volgende week denk zaltbommel als kevin onderdelen heeft :wink:
Je verhaal is niet compleet .......... :idea: :twisted:
GM-Phantom
forum gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 21:35

Bericht door GM-Phantom »

Geen verslag van mike trouwens :?: :?: :?: :?: :?:
Plaats reactie