11 september POELDIJK

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
chrisje

11 september POELDIJK

Bericht door chrisje »

Nou zo aangekomen moet je je bike ff starte en als dat niet genuert kan je nog aardigh wat tijd verliezen ...

bleek dus dat me uitlaat vol benzine lag me bougie helemaal vies zwart was en me cabr neit goed vast zat .

naja arnold nog bedankt ;) en rob bedankt voor de tip ;)

na en dan de wedstrijd .. die begon ik maar is met een lekkere schuiver doordat ik lekker werd opgenaaid ;) noem geen namen rob;)

tog na 1 minuut stil gestaan nog in de rae gekomen maar ik kwam er neit voor hoor .. die arnold houdt de hoeken ook wel dicht.

verder leuke dag !!

chrisje
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ey,

Het was voor mij eindelijk ook weer een lekker avondtje, het was starten en lopen en toen de baan op MAN wat een vermogen!! :twisted:, gas geven wheelie wat ook hoord uiterraard.

Voor de rest lekker gereden en kwam toen 1:09:4, 1:09:0 en toen een 1:08:818 in mijn vrije ronde. 8)
Voor de rest knald hij niet meer als ik gas los laat waar de 1 blij mee is en de andere vind het jammer.

Race:
Begon allemaal goed tot dat ik Stefan voorbij probeerde te gaan op de fly-over, allebei omhoog knieen tegen elkaar owk dat ging nog totdat Stefan steel stond op de fly-over toen rolde ik met 1 voorwiel naar beneden.

Uiteindelijk ben ik 2e geworden, Rob lag helaas al te ver weg...

DoC
www.Indoorminibike.nl
Plaats reactie