BBQ en Echt 16-9-07 UITLEG VAN HET SPROOKJE

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

BBQ en Echt 16-9-07 UITLEG VAN HET SPROOKJE

Bericht door Twan »

HET SPROOKJE (de uitleg staat wat verder naar beneden!!) :lol:

Wat een dagje. helemaal super. Heerlijk kunnen rijden en nog een heerlijke BBQ erna. Zeker 30 personen waren er om de BBQ te gaan nuttigen.
Ook het rijden ging super. Lekker mijn rondjes kunnen rijden. Helaas door stomme pech of wat anders helaas heb ik er deze keer enkele geraakt met mijn knietje. Sorry daarvoor zullen we maar zeggen. In het heetst van de strijd vergeet je sommige dingen wel eens. :wink:
Maar zulke dingen gebeuren soms. Zelfs Ruben had even de kans om eens een dagje lol te hebben. Daarvoor heb ik wel mijn DM ter beschikking gesteld. Maar ja dan wordt Adje jaloers en die wou ook. Dus die er ook maar op. nou die hebben het feest wat minibike heet mee gemaakt hoor! Ze gingen heerlijk rond op mijn Dm-etje. Ik kreeg zelfs soms de kans niet om mee te gassen met de rest. Maar ja als je je punten op hebt houdt het op he......... :shock:
Daarna de BBQ. Wat een opkomst en wat een organisatie. Gewoon super. Daar kan menig organistatie een puntje aan zuigen. Tja je moet wat slijmen als je sommige dingen niet doet he!!!!!!! Ook daarvoor sorry :lol: :lol: Robje komt goed. Wat weet ik niet. MAAR het komt goed hahahahahahahahahahahaha
Al met al een super opening van het indoor seizoen van PKE te Echt.
Dus al met al met positieve en............... dingen toch gewoon super.

PS een aanvulling: een mooi unikum was wel dat er in de pauze tijd gemaakt was om de special gest te laten rijen. Ja en daar moest Nikcy wel even aan wenne. Ze is nu niet meer de eingie dame daar! en dat wad.......... Tanja. Zij (ja een meid) is 4 jaar en reed haar rondjes gewoon perfect. Niets op aan te merken. Ze werd wel wat moe in haar allerlaatste rondje. dat was te merken ook. ze dook mooi voorover de banden in ( ja en veiligheid voorop in Echt) maar was wel wat geschrokken. het was haar eerste valpartei. Dus even schrikken. Maar ze wil volgende keer weer graag rijden. Dus dat zit wel goed. :lol:
Laatst gewijzigd door Twan op ma 17 sep 2007, 19:28, 5 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

idd een leuk dagje alleen was het wat minder tot somige mensen kosten wat kost even zonodig hun gewicht in de strijd moesten gooien met als gevolg tot je in de banden stapel beland dat had ik niet verwacht terwijl ze op snelheid met gemak langs je kunnen tja dat heb je wel eens verder is het wel een geslaagde dag geweest.




jammer tot ik hier sorry moet lezen :cry:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Twannie

hallo twan hier!

Bericht door Twannie »

hela t'was een gezellige dag. was de eerste keer voor mij in echt. zeker een leuke baan om nog weer eens naar toe te gaan. jammer dat er een schroefje in mijn koppeling was af gebroken. he! en het ging net lekker. maar goed dat is hobby toch! enne! twan. als je op de baan rijd bij de snellere jongens, en meiden. willen eigenlijk altijd iemand in halen. zo is het toch! dan kan dit wel eens gebeuren. iedereen rijd overal op eigen risico :? gr twan 2
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ja Twan onze Dm's deden het zeker niet verkeerd vandaag! Maar ja een ongelukje zit in een klein hoekje. Dat kun je verwachten als je bij de gevorderden rijd of niet dan? :roll: Moet je maar bij de beginners gaan rijden of niet dan? :lol: Jij snapt het tenminste!!!!!
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Twannie

precies ja!

Bericht door Twannie »

EN SORRY! heb je toch ook netjes gezegt.maar dat had je daar ook al gedaan. en nu hier op het form. word er zo! gereageerd. was er veel schade!? he twan de meiden deden het goed vandaag. mijn bike verder niets anders kapot, als alleen de koppeling. twanneke.
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Re: BBQ en Echt 16-9-07

Bericht door Mertun »

Twan schreef: Helaas door stomme pech of wat anders helaas heb ik er deze keer enkele geraakt met mijn knietje. Sorry daarvoor zullen we maar zeggen. In het heetst van de strijd vergeet je sommige dingen wel eens. :wink:
kereltje, zoals jij kleine kids met hun bike de banden induwt, vind ik alles behalve normaal, van mij uit had je die gare 50cc van je direct in die aanhanger van je mogen gooien en naar huis mogen gaan.....
beetje jammer dat je de rest niet een beetje plezier gunt door ze hun eigen rondjes te laten rijden in hun eigen tempo...

verder was de BBQ wel goed moet ik zeggen, het eten was lekker!!!
maar wederom jammer dat ik de hele tijd tegen die gast aan moest kijken die blijkbaar een destruction derby rijd op de kartbaan!!!
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Re: precies ja!

Bericht door dragonfly »

Twannie schreef:EN SORRY! heb je toch ook netjes gezegt.maar dat had je daar ook al gedaan. en nu hier op het form. word er zo! gereageerd. was er veel schade!? .
ff op in haken dan heeft hij sorry tegen jou gezegt tegen mij heb ik nix gehoort tja en de schade is maar weer eens het spuitwerk en de voetsteun afgebroken en de tandwiel voor krom ik vondt he persoonlijk een hele domme aktie hij weet tot hij sneller is en ervaring heeft dus hij kon het toch wel netter oplossen en ik vindt tot ik het nog netjes hou op het forum en als ik de enigste was die van de baan afgerost werdt was kon ik er nog mee leven maar hij deed het bij meerdere wie moet dan bij de beginners rijden ik? als je nog niet eens kunt aanpassen bij de gevorderde dus een beetje onzin we komen allemaal voor de hobby dus als iemand nodig populair moet doen ken dat best op een andere manier
sorry twan ik had je hoger ingeschat
Laatst gewijzigd door dragonfly op ma 17 sep 2007, 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

jonge jonge. wat een heisa zeg. Dit omdat je perongeluk iemand raakt. Ik heb zelf ook wel eens wat schade. Dat kan soms gebeuren. je doet het niet met opzet hoor. En het hoort bij de sport af en toe. :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
jeroen#4
forum gebruiker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 21:07
Locatie: eersel

Bericht door jeroen#4 »

was een lekker morgen trainen en het was inderdaad moelijk om je eigen tempo te rijden omdat het verschil gewoon te groot is tussen de snelle en de mindere snelle dus voor sommige is het lasstig omdat ze zowat iedren keer van de baan af gereden worden door de snelle maar voor de snelle is het ook moelijk die willen ook gewoon hun eigen tempo rijden en dat is dan ook gewoon moelijk ik heb rubben en twan ook aantal keren inghaald en ik heb rubben ook aantal keren geraakt mee het in halen maar dat kan gebeuren in een wedstrijd moet je ook mensen inhalen dus daar zal je ook op moeten trainen maar buiten dat om was het leuk rijden ik zal vaker komen trainen daar in de winter mooi baantje gr jeroen
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

hey was leuk alleen rijden ze altijd net op einde voor mijn neus dat ik bijna uit de bocht vlieg .. ach ja zo leer ik ook wat beter rijde op begin was mijn waterslang losgesprongen maar toen ik die trug vast draaide was die gans los gegaan :oops: al het water er uit en toen maar alles tegoei gezet en toen er na ging het lekker en de kart rubber van venray moest er ook nog af op begin was dat glijden :lol:
was een leuke dag :wink:
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

Hallo beste mensen, ik weet niet precies wat er gebeurd is, ik denk dat ik iets gemist heb. maar als dit zo door gaat verbied ik mijn dochter (snelle Jelle ) om nog eens te gaan rijden in echt, en dan laat ik ze wat doen waar ze goed in is. Ook al ben ik er nog niet achter wat dat is. En van de BBQ zullen jullie mij waarschijnlijk ook niets bewaard hebben.

of wij de volgende keer aanwezig zullen zijn hangt af van de discussie die nu op dit forum loopt

groetjes Heutsje :twisted:
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

We zullen het even uitleggen.

Gisteren tijdens de BBQ (die overigens met zijn ALLEN erg gezellig was en tot de puntjes was geregeld door PKE) kwam het e.e.a. naar boven. We kregen toen met zijn allen het idee om eens een mooi sprookje te gaan plaatsen op het forum. Dit voor de mensen die dus altijd meteen een mening hebben terwijl men van niets weet of er bij zijn geweest. Zo ook nu blijkt.
Dit blijkt ook uit de reacties die binnen komen via MSN bij de mensen die ervan afwisten. Zo liep mijn msn haast rood aan van de drukte maar ook die van anderen heb ik mogen vernemen!!!!! :wink:
Mooi om te zien hoe men gaat reageren als men inderdaad nergens iets van af weet en toch een zeer uitgesproken mening hebben.
Dit was nu juist de opzet van het geheel. Wij hopen met zijn allen die aanwezig waren dan ook dat sommige mensen zich eens aangesproken voelen. Zeker om juist de prettige sfeer die er is bij PKE en elders op de banen te houden.
Ja en ook Peter Heuts is en was ervan op de hoogte via Roger en speelt het sprookje mooi mee.

Ik heb NIEMAND er afgereden en Dragonfly heeft geen schade. Ook is er over gisteren geen enkele wanklank gehoord.
We gaan juist voor de gezelligheid en veiligheid in Echt. Diegene die mij kennen weten dat ik een hekel heb om er iemand af te rijden.
Het was gewoon super gezellig. Ook Mertun zal de volgende keer weer op zijn bike stappen. Gisteren heeft hij alleen flink kunnen lachen. Om dit sprookje maar ook om te zien hoe ik mijn aller eerste rondjes ooit op Blata B1 van Ruben en op de WRS van Adje heb gereden. Pfffffff
Dus niemand is boos of wat dan ook op elkaar.

Dus nu kan iedereen weer opgelucht adem halen, want zoals het motto gisteren was: Het was weer feest toen we bij PKE waren geweest.

Dus op naar 30 september want dan kan men weer met plezier gaan rijden aldaar. (ik ben er dan niet bij, ik zit dan in het echte sprookjes bos in Parijs)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

:oops: ja ik heb dit meegespeeld, behalve dan dat jullie me waarschijnlijk echt niets van de BBQ bewaard hebben. en we komen graag weer rijden bij PKE. Snelle jelle meent me zelfs zo gek te krijgen dat ik 30 sept zo uit de nachtdienst met haar naar Echt ga rijden.
Voor degene die willen weten of haar dit lukt zou ik zeggen kom 30 sept naar Echt. :?:
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

yep ik ben schuldig aan het vergrijp alchol maak meer kapot dan je lief is :^o :^o :^o :^o
was een hele leuke avond idd nix gebeurd en ik zou zeggen er kwam een olifant met een hele grote snuit die blies het sprookje uit en de volgende keer weer gewoon knallen in echt en je ziet het is bere gezellig

dus oogjes dicht en snaveltjes toe slaap lekker
:wink:
Laatst gewijzigd door dragonfly op ma 17 sep 2007, 19:29, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat was de schuld van de ober Roger!!!
\:D/ \:D/

ps Peter. Volgende keer krijg je wel een hamburger van mij hoor :wink: :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Plaats reactie