Poeldijk 18 september

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
JoeyWL

Poeldijk 18 september

Bericht door JoeyWL »

Voor het eerst sinds tijden weer gereden op de bike van Muk en het ging wel aardig :)

Was niet al te druk en ik heb wat fotos kennen maken zijn alleen niet zo mooi maarja.. Fotos komen vanmiddag
Voor de rest was het wel gezellig

Tot de volgende keer
:D
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ey,

Het was weer een lekker avondje.

Eerst een stukje met Janine gereden maar daar kwamen op een gegeven moment rookwolken uit van de koppeling :? dus dat hield helaas ook op voor Janine...

Toen ben ik Peter gaan achtervolgen maar die liet een waterspoor achter dus dat leek mij ook geen goed plan.

En de laatste 10 minuten probeerde ik weer mijn PR te verbreken en dat lukte 8), niet veel maar is nu een 1:08:239 :-({|=.

DoC
www.Indoorminibike.nl
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

Fotos zijn een beetje bewogen... Maar ik zal ze toch uploaden voor de liefhebbers
MuK

Re: Poeldijk 18 september

Bericht door MuK »

JoeyWL schreef:Voor het eerst sinds tijden weer gereden op de bike van Muk en het ging wel aardig :)

Was niet al te druk en ik heb wat fotos kennen maken zijn alleen niet zo mooi maarja.. Fotos komen vanmiddag
Voor de rest was het wel gezellig

Tot de volgende keer
:D
jaja, dat gekke ding van mij na een paar maanden ook weer eens in actie. ging opzich wel lekker 8)

*MuK
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

ja ree wel lekker alleen gelukkig nu jamashi schoenen me mortorlaarzen waren waardeloss
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Plaats reactie