Echt 14-10

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
rick*40*blata
forum gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:20
Locatie: Nederland.
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

Andreas schreef:Nee, joh.... en ohja als die rick met zijn wrs hier opt forum zit wil ik je even zegen of je plz wild stoppen met elke x tegen me aan te rijden met je knieen dat doe je nu elke x en ook toen ik op menno zijn motor reed als ik was gevallen had ik probleem dus plz stop ermee :wink: en anders doe ik het zelfde wel trug ik vraag het netjes !! :wink:
sorryy :oops: dt kwam doordat ik iemand in het zich had,,,,nogmaals srry :oops: maar had je wel ingehaald he :roll:
Honda rs 125
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Ja maar hoe :wink: dit doe je wel vaker vorige x ook al die viel ik ook bijna :wink: naja zand erover ik zal toch even niet meer rijden :wink:
Gebruikersavatar
rick*40*blata
forum gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:20
Locatie: Nederland.
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

wiesow kom je niet meer rijden 8)
Honda rs 125
Gebruikersavatar
rick*40*blata
forum gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:20
Locatie: Nederland.
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

p.s heeft er iemand foto's gemaakt :roll:
Honda rs 125
Gebruikersavatar
jeroen#4
forum gebruiker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 21:07
Locatie: eersel

Bericht door jeroen#4 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door jeroen#4 op zo 28 okt 2007, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

rick*40*blata schreef:wiesow kom je niet meer rijden 8)
Zie je me niet steeds langs de kant staan met de zpf ik ga nu egt sparen voor fabrieks ! :wink: kom wel nog fotó's maken van me broer op de zwarte grc haha en menno enzo!!
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

nu mijn verslagje O:)
Nou zoals de meesten weten heb ik een nieuwe bike, En wat was het wennen zeg. Eerste sessie had ik eigenlijk net zo goed bij beginners mee kunnen rijden. Maargoed, na een tijdje ging had al beter en raakte ik meer gewent aan het vermogen toen kon ik ook leuk meekomen, maar zit nogsteeds beetje met me voeten te kloten hoe ik die het beste kan neerzetten.

En over de bike van nicky, prachtig :D
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

Navy Green schreef:nu mijn verslagje O:)
Nou zoals de meesten weten heb ik een nieuwe bike, En wat was het wennen zeg. Eerste sessie had ik eigenlijk net zo goed bij beginners mee kunnen rijden. Maargoed, na een tijdje ging had al beter en raakte ik meer gewent aan het vermogen toen kon ik ook leuk meekomen, maar zit nogsteeds beetje met me voeten te kloten hoe ik die het beste kan neerzetten.

En over de bike van nicky, prachtig :D
merci Menno
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Zo zo, de menigen zijn verdeeld zie ik, wij als organisatie doen steeds ons best om alles heel goed te laten verlopen zonder enige risico's te nemen. Dat wil dus zeggen dat als er een beginner is die in onze ogen mee kan met de gevorderde dan laten wij dit toe. Dit gaat altijd in overleg met mij voordat deze rijder wisselt van groep. Mijn mening is dat iedereen een kans moet krijgen om zich zelf te kunnen verbeteren en wij gunnen iedereen die kans !

Dan hadden we natuurlijk nog die schitterende onthulling van de nieuwe bike van nicky, een hele mooie bike en wat een gezicht trok ze toen haar nieuwe race monster ineens op haar bokje stond. Een heel mooi moment.

Het is ons ook opgevallen dat er steeds minder beginners op de baan komen, de groep van de ervaren rijders is wel aardig aan het groeien.
Ik denk dat het weer eens tijd word om een wedstrijd te organiseren. Ik denk dat dat wel een hele mooie race gaat worden dan.

De meeste mensen hebben ook gemerkt dat ik door een vervelende situatie zaterdag nacht er niet helemaal bij was zondag morgen. Ik was pas om 07.30 uit het ziekenhuis zondagmorgen waardoor ik nog niet had kunnen slapen. Ik heb diverse kneuzingen over mijn lichaam en veel last van mijn nek waardoor ik zelf niet veel aandacht aan de rijders heb kunnen schenken. De mensen waar ik mee heb gepraat weten waar ik het over heb en voor die 2 jongens op de baan neem ik mijn petje af omdat ze alles alleen hebben moeten doen. Ik zelf vond het een heel vervelende situatie omdat de meeste weten dat ik altijd alles goed onder controle wil houden en alles in goede banen wil leiden. Helaas heb ik dit deze zondag niet kunnen doen, maar volgende keer ben ik er hoop ik weer voor de volle 100%.

Zondag heb ik wel nog even kunnen praten met een aantal nieuwe rijders die 28 oktober erbij zullen zijn. De groep groeit dus nog steeds en het word steeds gezelliger en dat is waar we het iedere keer voor doen.

Op naar 28 oktober, daar maken we wederom weer een leuke dag van en ik ga deze week eens kijken of we binnenkort een aantal leuke wedstrijden kunnen regelen.

M.v.g. Rob
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Gebruikersavatar
rick*40*blata
forum gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:20
Locatie: Nederland.
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

maaar heeft iemand nog foto'sgemaakt :?: :!: zowel zet ze dann even derop :wink:
Honda rs 125
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

De 28ste zal ik er ook wel weer bij zijn.

Ik heb er zin in :wink: .

Erg jammer dat de 14de niet lukte maarja je kunt niet alles hebben.
YZ250F
Gebruikersavatar
rick*40*blata
forum gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:20
Locatie: Nederland.
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

ja wiejj komt nu niet naar PKE :lol: :lol:
de 28ste bn ik oowk weer van de paritjj :wink:
Honda rs 125
Plaats reactie