KNMV/CRT Wegrace opstapdag 19 oktober 2007
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Jantjuh #96
- forum gebruiker
- Berichten: 829
- Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
- Locatie: Tilburg [NB]
- Contacteer:
KNMV/CRT Wegrace opstapdag 19 oktober 2007
Zo, het was me een leuk dagje!
Ik zat in groep E en mocht 3 sessies gaan rijden. Helaas regende het soms en was de baan nat. De 1e sessie ging goed voor de eerste keer op een wegracer vond ik zelf en heb meer van het schakelen kunnen leren. De 2e sessie ging wat minder. Ik kwam door de stekkenwal en ik ging iets te vroeg en te hard op het gas. Het gevolg: een highsider! Gelukkig met mij niks aan de hand, maar de motorfiets had een iets grotere klap opgenomen.
Gelukkig waren de motorfietsen voor die dag verzekerd en was er niks aan de hand. Ik mocht ook nog de 3e sessie rijden maar toen moest ik wel eerst door de dokter gecontroleerd worden. Nadat de dokter mij had gecontroleerd verklaarde hij mij als kerngezond ( ). Daarna ben ik in de 3e sessie op een andere Suzuki gestapt. Nu was de baan van Assen wat droger en kon ik wat meer op het gas! Ik kwam uit de GT en het was de 2e versnelling naar de 5e versnelling vol gas. Dat geeft toch een veel grotere kick dan op je minibike . Ik heb de gedurende dag veel geleerd en dit zou ik wel een leuke klasse vinden om later in de toekomst ook te gaan rijden. Maar dat komt nog wel !
Gr, Jantjuh96
Ik zat in groep E en mocht 3 sessies gaan rijden. Helaas regende het soms en was de baan nat. De 1e sessie ging goed voor de eerste keer op een wegracer vond ik zelf en heb meer van het schakelen kunnen leren. De 2e sessie ging wat minder. Ik kwam door de stekkenwal en ik ging iets te vroeg en te hard op het gas. Het gevolg: een highsider! Gelukkig met mij niks aan de hand, maar de motorfiets had een iets grotere klap opgenomen.
Gelukkig waren de motorfietsen voor die dag verzekerd en was er niks aan de hand. Ik mocht ook nog de 3e sessie rijden maar toen moest ik wel eerst door de dokter gecontroleerd worden. Nadat de dokter mij had gecontroleerd verklaarde hij mij als kerngezond ( ). Daarna ben ik in de 3e sessie op een andere Suzuki gestapt. Nu was de baan van Assen wat droger en kon ik wat meer op het gas! Ik kwam uit de GT en het was de 2e versnelling naar de 5e versnelling vol gas. Dat geeft toch een veel grotere kick dan op je minibike . Ik heb de gedurende dag veel geleerd en dit zou ik wel een leuke klasse vinden om later in de toekomst ook te gaan rijden. Maar dat komt nog wel !
Gr, Jantjuh96
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Jan.. Sukkel
Leuk he..SV rijden !
Eerste jaar dat ik reed ( 2 jaar trug, was het ook kleddernat... GT-bocht ook bijna highsider )
2e jaar was droog en warm !. Knallen met die hap.. dan kan je echt doorrijden met die dingen
Dus Jan... over paar jaar Team J&J ?
Leuk he..SV rijden !
Eerste jaar dat ik reed ( 2 jaar trug, was het ook kleddernat... GT-bocht ook bijna highsider )
2e jaar was droog en warm !. Knallen met die hap.. dan kan je echt doorrijden met die dingen
Dus Jan... over paar jaar Team J&J ?
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Jantjuh #96
- forum gebruiker
- Berichten: 829
- Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
- Locatie: Tilburg [NB]
- Contacteer:
Untiej Mini Racing schreef:Jan.. Sukkel
Leuk he..SV rijden !
Eerste jaar dat ik reed ( 2 jaar trug, was het ook kleddernat... GT-bocht ook bijna highsider )
2e jaar was droog en warm !. Knallen met die hap.. dan kan je echt doorrijden met die dingen
Dus Jan... over paar jaar Team J&J ?
Team J&J...
Klinkt goed in mijn oren!
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
- Jantjuh #96
- forum gebruiker
- Berichten: 829
- Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
- Locatie: Tilburg [NB]
- Contacteer:
Lelyracing schreef:ik heb die schade fiets nog zien staan gisteren, dus jij was diegene die de motor een ander gezicht had gegeven
Hihi, ja...
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
- antonie
- forum gebruiker
- Berichten: 706
- Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
- Minibike:: zelfbouw
- Locatie: haaksbergen
- Contacteer:
is niet echt moeilijk met een sv650,fiets heeft niet echt veel pk's maar wel erg veel koppel bij laag toerental.Risje schreef:Je moet juist hard kunnen rijden om een highsider te maken met zo'n fiets...
Max. vermogen:
72 pk @ 9.000 tpm
Max. koppel:
64 Nm @ 7.200 tpm
de sv 1000 is nog net even wat leuker betreft vermogen maar de 650 is leuker om te rijden(meer fun gehalte)
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
en de 125cctjes ?antonie schreef:is niet echt moeilijk met een sv650,fiets heeft niet echt veel pk's maar wel erg veel koppel bij laag toerental.Risje schreef:Je moet juist hard kunnen rijden om een highsider te maken met zo'n fiets...
Max. vermogen:
72 pk @ 9.000 tpm
Max. koppel:
64 Nm @ 7.200 tpm
de sv 1000 is nog net even wat leuker betreft vermogen maar de 650 is leuker om te rijden(meer fun gehalte)