ongeval in zaltbommel reactie van leon uit gewoon pech 9 DEC

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo Leon

Ten eerste van harte beterschap.

Ik las dat je ook in den bosch licht, uit ervaring weet ik dat je daar in goede handen bent.
Welke arts heeft je behandeld?
Maar je bent er wel een tijdje zoet mee, maar als je je aan de instructies van de arts houd komt het weer goed.
Tijd is in dit geval de beste genees heer.
Mocht je dit zelf lezen doe ze daar de groeten van mijn. :wink:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

welke leon?

iig sterkte ermee...
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Beterschap, veel succes met de revalidatie.

P.S. Welkom bij de club ("minibike enkels")
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

Ook wij wensen je veel beterschap, en te hopen dat alles goed komt.
(Was mischien een goed idee geweest om de chirurg te vragen om de enkels een beetlje in minibikestand te zetten ) GRAPJE

groetjes en beterschap Peter en Nicky Heuts ](*,)
leonfireblade

bedankt allemaal

Bericht door leonfireblade »

Ten eerste wil ik Jeroen bedanken voor het openen van dit topic en de mensen die hun steun betuigen.
Donny wil ik ook bedanken voor de eerste ondersteuning net na het ongeval, top!

Vanaf vandaag ben ik in staat om hier een verhaal neer te zetten, dus bij deze:

Jeroen, ik, Ruud en mijn vriendin gingen op zondag 9 dec naar Bommel om zoals gewoonlijk lekeker te jagen. Daar aangekomen gingen we de eerste heat rijden en het liep lekker, ik kwam het tweede rechte stuk op na de rechter bocht en mijn motor sloeg achterover, op dat moment sloeg mijn voet tegen de grond en klapte mijn enkel al om terwijl mijn lichaam er nog aan moest komen zeg maar, in het begin viel de pijn wel mee en greep meteen naar mijn enkel en zag dat mijn voet de verkeerde kant op stond, probeerde hem terug te draaien maar dat lukte dus niet, maar dat was gewoon mijn reactie. Ik ben toen plat op de grond gaan liggen en sloeg een paar keer met mijn armen op de grond omdat ik er enorm van baalde en natuurlijk erg veel pijn had. Donny zat achter mij en stopte meteen om iedereen te attenderen dat ik er lag, Jeroen was ook nog op de baan en stopte ook bij mij, mijn vriendin en Ruud stonden langs de kant en zagen op afstand dat het niet goed was en snelde toe. Ik verging van de pijn en het zweet brak me uit, Donny heeft me toen wat water over mijn hals en hooft laten lopen, want drinken mag natuurlijk dan niet. Het ambulance personeel kwam ter plaatse en gaven me meteen een mondkapje waar ik een beetje high van werd omde pijn te verzachten. Gezien er waarschijnlijk een slagader beknelt zat moesten ze de voet eerst zetten alvorens naar het ziekenhuis te gaan ivm de doorbloeding van de voet, hier hadden bepaalde ampullen voor en normaal gesproken ben je na 1 ampul van de wereld, na 4 ampullen ( wat voldoende is om een koe neer te halen) was ik nog steeds bij bewustzijn, wel zat ik toen in een roes hoor...haha
Maar omdat de voet gezet moest worden en ik nog steeds wakker was durfden ze de voet niet te zetten, omdat ik dan natuurlijk door de grond heen zou zakken van de pijn, vandaar dat ze met spoed een arts hebben laten komen die bevoegt was een zwaarder middel te gev en en dat werkte wel, ik was ook meteen weg toen. Ik werd pas wakker in de ambulance en op de eerste hulp weer een keer toen Jeroen, Donny en mijn vriendin er waren. Rond 13.00 uur was ik in het ziekenhuis en om 4 uur ben ik geopereerd. De buitenkant van de enkel is verbrijzeld, de binnenkant op 2 plaatsen gebroken, de enkelbanden zijn gescheurd en had ook nog een open botbreuk erbij alsof het al niet erg genoeg was. Nu is de enkel weer in mekaar gezet met schroeven en een plaatje en nu is het een kwestie van idd veel rusten. 6 weken mag ik niet op de enkel lopen en ik hoop dat alles weer goed aangroeit en ik er niets ergs aan over hou in de toekomst.
Ik hoorde trouwens dat het ambulance personeel foto's hadden geknipt van de breuk, zoiets hadden ze nog nooit gezien evenals de 4 ampullen die ze me hebben gegeven en nog steeds niet van de wereld. De ambulancebroeder die reed is gisteren nog even bij me op bezoek geweest omdat ie benieuwd was hoe het met me ging, erg attent van hem. Hij zei nog dat ie in de 14 jaar dat hij ambulance rijdt nog nooit heeft meegemaakt dat iemand met 4 ampullen nog steeds bij kennis was, wel grappig om te horen.
Wel toevallig dat Hank en Donny ook zoiets hebben meegemaakt, ook met minibiken?

Verder gaar het nu wel, de pijn is aan het zakken en idd hoop ik ook weer op een minibike te kunnen stappen maar dat zal wel een tijdje duren voordat ik dat weer kan, maar dan wel met ander schoeisel!!!!!!!!!

Zo dat was mijn verhaal wel en ik kom in de tussentijd zeker een paar keer kijken!!!

Tot snel maar weer.

Groetjes Leon
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Beterschap iig :-({|=
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
Joey
forum gebruiker
Berichten: 845
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 01:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Joey »

Heel veel beterschap!
Suzuki RM125
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blatarac3r
forum gebruiker
Berichten: 608
Lid geworden op: do 16 aug 2007, 12:01
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Blatarac3r »

Bete4rschap en ik hoop dat de pijn snel zal zakken ;)
Sucks gas kicks ass
[img]http://img139.imageshack.us/img139/8832/bartminibikeonderschirfwn7.jpg[/img]


Mijn bike [url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21765[/url]
Gebruikersavatar
mixie100
forum gebruiker
Berichten: 480
Lid geworden op: do 29 mar 2007, 15:06
Locatie: wijk bij duurstede (utrecht)

Bericht door mixie100 »

Beterschap en ik hoop voor je dat je dit nooit vaker meer mee hoeft te maken.
Gebruikersavatar
Pasini-Mike
forum gebruiker
Berichten: 882
Lid geworden op: za 08 jul 2006, 22:06
Locatie: Oudenbosch , Noord brabant
Contacteer:

Bericht door Pasini-Mike »

Beterschap!
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Sterkte ermee!
Altijd klote om dit soort verhalen te horen en te lezen.
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Heel veel beterschap zoiets lijkt me egt !CENSUUR! sterkte !!!!!!!
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

mooi verslag!
haha en veel beterschap klinkt en was allemaal erg pijnlijk!
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Gebruikersavatar
Jantjuh #96
forum gebruiker
Berichten: 829
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
Locatie: Tilburg [NB]
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Veel beterschap namens het JaGuTo Racing Team!
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
leonfireblade

Bericht door leonfireblade »

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor het medeleven en de steun!!!
Ik hoop dat ik de laatste ben die dit overkomt.
Ook wil ik nog even ondanks dat ik er ook niets an kon doen mijn excuses aanbieden voor de tijd dat jullie allemaal niet hebben kunnen biken( niet de tijd vol hebben kunnen maken), per slot van rekening betalen we allemaal 20.- euro om lekeker te knallen en onze wekelijkse stress eruit te blazen.

Binnenkort zal ik er zeker weer bij zijn, alleen dan vanaf de zijkant helaas.
Verder gaat het wel, de pijn is in ieder geval aan het zakken en kan weer redelijk slapen.

Ik zou zeggen, jullie allemaal hele fijne feestdagen en tot snel maar weer!!!!

Gr Leon
Plaats reactie