Weer ongeval zaltbommel....

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

GM-Phantom
forum gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 21:35

Weer ongeval zaltbommel....

Bericht door GM-Phantom »

Het was vanavond 17/12/07 weer raak op zaltbommel helaas... Ik moet zeggen de layout van de baan is super maar kwa veiligheid ...


Daniel s6 jongen!


Grtzz Joep
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

hey wat mankeerd de beste jongen/man/meisje/vrouw? Hoe was het inderdaad gebeurd?

Sterkte

Namens Team Minibike.nl
GM-Phantom
forum gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 21:35

Bericht door GM-Phantom »

IJmuiden-mini schreef:hey wat mankeerd de beste jongen/man/meisje/vrouw? Hoe was het inderdaad gebeurd?

Sterkte

Namens Team Minibike.nl
Net nieuws gehoord hij heeft een klaplong en waarschijnlijk ook gebroken ribben ....

Nogmaals sterkte!!
Laatst gewijzigd door GM-Phantom op ma 17 dec 2007, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

is niet niets dus, wat nu? word er zo langzamerhand is naar gekeken? is nu de 2e in zeer korte tijd.
GM-Phantom
forum gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 21:35

Bericht door GM-Phantom »

IJmuiden-mini schreef:is niet niets dus, wat nu? word er zo langzamerhand is naar gekeken? is nu de 2e in zeer korte tijd.
De 3de
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

ja indrd vind het nu ook wel erg gevaarlijk worden...
alleen gaan ze het daar indrd ook wat minibike vriendelijker maken.?
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Gaan er zaterdag heen om te rijden, zal wel ff uitproberen of het aan de baan ligt.

Daniel, beterschap............
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Wie weet ligt het niet aan de baan.
Hank had geen druk meer op zijn voorrem dus iets wat niet aan de baan ligt
Leon had gewoon even domme pech (zo schrijft hij het zelf) en volgens mij lag dat ook niet aan de baan.
En bij het laatste ongeluk weet ik niet wat er gebeurd is en of het aan de baan lag.
kan ook aan de rijders liggen en niet aan de baan. Ik hoor tot nu toe nog niet dat er een ongeluk is geweest over de randen die er liggen. Dus denk ik dat het meer aan de techniek en rijders lag dan aan de baan.

Maar ja wie zal het zeggen.
Maar er gebeuren meer "ongelukjes" (val partijen dus) dan voorheen. het kan ook gewoon domme pech zijn dat het nu toevallig 3 keer op rij is geweest.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Twan schreef:Wie weet ligt het niet aan de baan.
Hank had geen druk meer op zijn voorrem dus iets wat niet aan de baan ligt
Leon had gewoon even domme pech (zo schrijft hij het zelf) en volgens mij lag dat ook niet aan de baan.
En bij het laatste ongeluk weet ik niet wat er gebeurd is en of het aan de baan lag.
kan ook aan de rijders liggen en niet aan de baan. Ik hoor tot nu toe nog niet dat er een ongeluk is geweest over de randen die er liggen. Dus denk ik dat het meer aan de techniek en rijders lag dan aan de baan.

Maar ja wie zal het zeggen.
Maar er gebeuren meer "ongelukjes" (val partijen dus) dan voorheen. het kan ook gewoon domme pech zijn dat het nu toevallig 3 keer op rij is geweest.
Als je het zo bekijkt legt het nooit aan de baan, het geval is dat daar de boarding laag en vreselijk hard (staal/rubber) is, deze veert geen milimeter mee, mede doordat hij ook nog verankerd is aan de grond.
Kortom, na 1 keer rijden in Zaltbommel kom ik er ook niet meer......jammer.
Dus kortom, er is daar geen ruimte voor foutjes
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Bericht door rob polini »

Twan schreef:Wie weet ligt het niet aan de baan.
Hank had geen druk meer op zijn voorrem dus iets wat niet aan de baan ligt
Leon had gewoon even domme pech (zo schrijft hij het zelf) en volgens mij lag dat ook niet aan de baan.
En bij het laatste ongeluk weet ik niet wat er gebeurd is en of het aan de baan lag.
kan ook aan de rijders liggen en niet aan de baan. Ik hoor tot nu toe nog niet dat er een ongeluk is geweest over de randen die er liggen. Dus denk ik dat het meer aan de techniek en rijders lag dan aan de baan.

Maar ja wie zal het zeggen.
Maar er gebeuren meer "ongelukjes" (val partijen dus) dan voorheen. het kan ook gewoon domme pech zijn dat het nu toevallig 3 keer op rij is geweest.

Laten we hopen dat het voor daniel allemaal meevalt,en als die aanspreekbaar is kunnen we altijd nog kijken of het aan de baan ligt of aan de rijder of rijders zelf,het is voor zaltbommel natuurlijk ook heel vervelend drie zware valpartijen op rij,ik hoop dat daniel weer gauw op de bike zal zitten,daniel veel sterkte en beterschap,we hebben op poeldijk samen meerdere keren op de grond gelegen,dus we kennen de klappen van de zweep,laat snel wat van je eigen horen maat,succes.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Sterkte onze grote Italiaanse vriend, Hoop snel weer je glimlach te zien en je Maffia Accent 8) te horen.

Ciao Ragazzo :wink:


Groetjes Bo en Steven
Steven
ElwinElwin

Bericht door ElwinElwin »

Ik was er gister ook, en ben net terug uit het ziekenhuis, heb van mijn linkerenkel mijn banden gescheurd. maar heeft helemaal niets met de baan te maken.
(in mijn geval dan)

Ik vond wel, en ben ook naar de marchal gegaan dat ze die jongen daar veel te lang lieten liggen. Hij is toen uiteindelijk toch maar eens gaan kijken. maar dat was zeker 5 min. later als het niet langer is.
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Bericht door paulo »

GM-Phantom schreef:
IJmuiden-mini schreef:hey wat mankeerd de beste jongen/man/meisje/vrouw? Hoe was het inderdaad gebeurd?

Sterkte

Namens Team Minibike.nl
Net nieuws gehoord hij heeft een klaplong en waarschijnlijk ook gebroken ribben ....

Nogmaals sterkte!!
net als wat GM-Phantom al zeg.maar als ik meer over hem weet zal ik jullie snel informeren :wink:

sterkte daniel :wink:
martini mr-r
08/sen open
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

ElwinElwin schreef:Ik was er gister ook, en ben net terug uit het ziekenhuis, heb van mijn linkerenkel mijn banden gescheurd. maar heeft helemaal niets met de baan te maken.
(in mijn geval dan)

Ik vond wel, en ben ook naar de marchal gegaan dat ze die jongen daar veel te lang lieten liggen. Hij is toen uiteindelijk toch maar eens gaan kijken. maar dat was zeker 5 min. later als het niet langer is.

Ja ik was er zelf ook,vond wel raar dat het zo lang moes duren :roll:

Nog veel beterschap Daniel

Groete Kevin
hanshans
nieuwe gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 22:39

Bericht door hanshans »

ElwinElwin schreef:Ik was er gister ook, en ben net terug uit het ziekenhuis, heb van mijn linkerenkel mijn banden gescheurd. maar heeft helemaal niets met de baan te maken.
(in mijn geval dan)

Ik vond wel, en ben ook naar de marchal gegaan dat ze die jongen daar veel te lang lieten liggen. Hij is toen uiteindelijk toch maar eens gaan kijken. maar dat was zeker 5 min. later als het niet langer is.
Hallo,

wij zijn er gisteren ook geweest(JaGuTo Team ) en heb het niet zien gebeuren maar de vlagger was toch echt bezig die eerste minuten de overige rijders diudelijk maken wat er iets aan de hand was.Dat is zeker belangrijk dat er niet nog een ongeluk gebeurd.

Groeten en beterschap!! Hans.
Plaats reactie