Weer ongeval zaltbommel....

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Blatarac3r
forum gebruiker
Berichten: 608
Lid geworden op: do 16 aug 2007, 12:01
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Blatarac3r »

Maar ik heb gehoord dat die randen scherp zijn dus daar kan je je dan ook lelijk aan verwonden en dat is ook levensgevaarlijk ze moet er gewoon van die plastic dingen omeen doen ofzo
Sucks gas kicks ass
[img]http://img139.imageshack.us/img139/8832/bartminibikeonderschirfwn7.jpg[/img]


Mijn bike [url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21765[/url]
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

ik heb dan wel 3 rondjes mogen rijden( Bedankt paulo! :wink: )

Maar ik kom hier nooit meer! :lol: !CENCUUR! zeg.. Baan is super dun, Inhalen is onmogelijk zowat.. Wheelies zijn mogelijk, Aleen als je er niet goed opzit en het niet lukt is het !CENSUUR! :lol:

maarja.. Daniel!, Super veel sterkte Jonge!!, En, Dat je volgend jaar mee kan doen aan Belgisch kampioenschap! :D

Sterkte!!!

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
tofast4you

baan

Bericht door tofast4you »

het klopt helemaal dat een valpartij niets met de baan te maken heeft. als je te laat remt of je komt tegen elkaar aan hoeft dat geheel niets met de baan te maken te hebben. Dus de oorzaak hoeft niets met de baan te maken te hebben maar het type letsel dat iemand oploopt kan wel wat met de baan te maken te hebben. Als je tegen de boarding aan knalt die totaal niets opvangt kan dit een groter gevolg voor het letsel hebben dan als je tegen een boarding aan knalt die de klap enigzins absorbeert. Een sterke stijve metalen boarding kan dus veel uitmaken tegen een meegevende kunststof boarding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helemaal mee eens wat hier staat
gr t4fy
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

dus dat betekent dat je maar 20 mag rijden ofzo.. Al wil je de baan goed kunnen rijden :roll:

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

#Jordy Rossi# schreef:dus dat betekent dat je maar 20 mag rijden ofzo.. Al wil je de baan goed kunnen rijden :roll:

Jordy
Nee Jordy dat betekend het niet. Maar je loopt wel een kans dat als je op je b*k gaat en tegen de boarding aanknalt de kans dat je een zwaarder letsel oploopt groter is. Niet iedereen heeft immer een eigen air-back O:)
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

onveilige banen

Bericht door rob polini »

Ja minibikers we kunnen uren doorpraten over onveilige banen,maar wat ik dan niet begrijp is als de meeste minibikers weten dat die betrefende baan niet veilig is of de randen zijn onbeschermd,dat je daar niet over gaat praten met de directie.
Ik neem aan dat er dan wel wat aan de veiligheid gaat gebeuren,zoniet ja het klinkt heel lullig,maar dan niet meer rijden daar,het blijft natuurlijk altijd je eigen verantwording,maar de meeste banen zijn natuurlijk gebouwd voor de karts.
Waar ik zelf altijd rijdt(poeldijk)ja daar zijn da zijkanten van plastic en auto banden en die nemen veel meer ernergie op als je daar tegen aan knalt,dus ik wil hier alleen maar mee zeggen gaat met een paar vaste rijders van zaltbommel naar betreffende personen toe en gaat er over praten,en maak met je vaste mensen een team dan sta je veel sterker,succes en hopen dat het in de toekomst beter gaat met de baan.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

#Jordy Rossi# schreef:ik heb dan wel 3 rondjes mogen rijden( Bedankt paulo! :wink: )

Maar ik kom hier nooit meer! :lol: !CENCUUR! zeg.. Baan is super dun, Inhalen is onmogelijk zowat.. Wheelies zijn mogelijk, Aleen als je er niet goed opzit en het niet lukt is het !CENSUUR! :lol:

maarja.. Daniel!, Super veel sterkte Jonge!!, En, Dat je volgend jaar mee kan doen aan Belgisch kampioenschap! :D

Sterkte!!!

Jordy
Met wheelies breng je anderen ook in gevaar.
Blata Ultima W50 2010
leonfireblade

Bericht door leonfireblade »

Ik wens je erg veel sterkte toe de komende tijd.

Dat het nu weer in Zaltbommel raak is kan aan veel redenen liggen, het lijkt me niet terrecht ommeteen de baan de schuld te geven.
In mijn geval was het puur en alleen mijn schuld, in het geval van Hank weigerde de rem, mss dat door de klap vd stalen boarding het letsel bij Hank wat groter is dan wanneer er banden langs de kant stonden.

Bij het laatste ongeluk is nog niet duidelijk hoe het precies is gebeurt...... weet iemand dat mss?

Dus al met al om de schuld nu meteen op de baan te schuiven lijkt me wat te voorbarig.

Sterkte ermee kerel

Gr Leon
GM-Phantom
forum gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 21:35

Bericht door GM-Phantom »

leonfireblade schreef:Ik wens je erg veel sterkte toe de komende tijd.

Dat het nu weer in Zaltbommel raak is kan aan veel redenen liggen, het lijkt me niet terrecht ommeteen de baan de schuld te geven.
In mijn geval was het puur en alleen mijn schuld, in het geval van Hank weigerde de rem, mss dat door de klap vd stalen boarding het letsel bij Hank wat groter is dan wanneer er banden langs de kant stonden.

Bij het laatste ongeluk is nog niet duidelijk hoe het precies is gebeurt...... weet iemand dat mss?

Dus al met al om de schuld nu meteen op de baan te schuiven lijkt me wat te voorbarig.

Sterkte ermee kerel

Gr Leon
Mijn laatste woorden hierover:

Ik heb het zien gebeuren en ik zeg ook niet dat het allemaal aan de baan ligt maar stalen boarding .... komop zeg.
Hij is op het recht stuk op z'n linker zij op de boarding gekomen.... die niks meegeeft...

!!Het zou echt een superbaan zijn als er gewoon banden zouden staan!!

Heb ook een medewerker gesproken van de baan (niet de man die vlagde) 2min de tijd had ie omdat het zo koud was .... niemand bleef tot de ambulance er was nou sorry hoor maar !CENSUUR!

Ik kom wel weer zodra er banden staan.

Grtzzz Joep
Gebruikersavatar
Blatarac3r
forum gebruiker
Berichten: 608
Lid geworden op: do 16 aug 2007, 12:01
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Blatarac3r »

GM-Phantom schreef:
leonfireblade schreef:Ik wens je erg veel sterkte toe de komende tijd.

Dat het nu weer in Zaltbommel raak is kan aan veel redenen liggen, het lijkt me niet terrecht ommeteen de baan de schuld te geven.
In mijn geval was het puur en alleen mijn schuld, in het geval van Hank weigerde de rem, mss dat door de klap vd stalen boarding het letsel bij Hank wat groter is dan wanneer er banden langs de kant stonden.

Bij het laatste ongeluk is nog niet duidelijk hoe het precies is gebeurt...... weet iemand dat mss?

Dus al met al om de schuld nu meteen op de baan te schuiven lijkt me wat te voorbarig.

Sterkte ermee kerel

Gr Leon
Mijn laatste woorden hierover:

Ik heb het zien gebeuren en ik zeg ook niet dat het allemaal aan de baan ligt maar stalen boarding .... komop zeg.
Hij is op het recht stuk op z'n linker zij op de boarding gekomen.... die niks meegeeft...

!!Het zou echt een superbaan zijn als er gewoon banden zouden staan!!

Heb ook een medewerker gesproken van de baan (niet de man die vlagde) 2min de tijd had ie omdat het zo koud was .... niemand bleef tot de ambulance er was nou sorry hoor maar !CENSUUR!

Ik kom wel weer zodra er banden staan.

Grtzzz Joep
Dat van dat ze niet wachten geef ik je gelijk in
Sucks gas kicks ass
[img]http://img139.imageshack.us/img139/8832/bartminibikeonderschirfwn7.jpg[/img]


Mijn bike [url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21765[/url]
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

royal schreef:
#Jordy Rossi# schreef:ik heb dan wel 3 rondjes mogen rijden( Bedankt paulo! :wink: )

Maar ik kom hier nooit meer! :lol: !CENCUUR! zeg.. Baan is super dun, Inhalen is onmogelijk zowat.. Wheelies zijn mogelijk, Aleen als je er niet goed opzit en het niet lukt is het !CENSUUR! :lol:

maarja.. Daniel!, Super veel sterkte Jonge!!, En, Dat je volgend jaar mee kan doen aan Belgisch kampioenschap! :D

Sterkte!!!

Jordy
Met wheelies breng je anderen ook in gevaar.
hihi, Ja moest wat teste en ging niet echt goed :oops:
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

GM-Phantom schreef:Hij is op het recht stuk op z'n linker zij op de boarding gekomen.... die niks meegeeft...
Ik weet niet hoe en wat er gebeurd is. Maar als je op een recht stuk op de boarding komt heb je volgens mij iets niet helemaal goed gedaan. De meeste rijden op een recht stuk gewoon recht voorruit.

Tevens ben ik wel eens benieuwd hoeveel banen er zijn die overal banden hebben staan???

Maar goed jammer dat het gebeurd is.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
fryslan boppe
forum gebruiker
Berichten: 1910
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
Locatie: stiens

Bericht door fryslan boppe »

Op leeuwarden heeft ook bijna overal staal Maar in de bocht na het rechte stuk wel banden dus dat is wel net wat veiliger

Gr,
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

in middelburg zijn alleen maar banden en in r.daal volgens mij ook

gr.wes
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
Gebruikersavatar
Muesli_Reep
forum gebruiker
Berichten: 504
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:21
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

Twan schreef: Tevens ben ik wel eens benieuwd hoeveel banen er zijn die overal banden hebben staan???
van der ende, Poeldijk :wink:
Inclusief kunststof! bakken die niet verankerd staan zodat ze mee geven :wink:
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
Plaats reactie