Poeldijk, zondag 23 december 2007

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Ook DiBoCa juniors met aanhang hebben een fantastische dag achter de rug.
Hoewel het vd week nog erg somber uit zag, want teamrijder Dangelo is tijdens schaatsen ten val gekomen en moest een week rust nemen (en dan zegt men dat minibike gevaarlijke sport is :wink: )
Gelukkig hadden we nog een mooie troef achter de hand en wel Daan Korb, Daan heeft laten zien dat ie in het belgische indoorcompetitie enorm gegroeid is en heeft natuurlijk naast vader Hans en supersnelle broer Patrick een perfecte ondersteuning. Korbies.... Bedankt... :wink:

Ook voor Bo verliep de aanloop niet geheel vlekkeloos, want ondergetekende wilde nog de avond voor de wedstrijd de boel nalopen en ik wilde nog de olie vervangen van de pasini alleen met het vastdraaien van een banjobout was het ineens knak en ik had ineens 2 halve boutjes :twisted: en die heb ik dus niet 123 zo liggen.
Nog laat even rond gebeld en Albert onze 67jarige 4takt verzamelaar, zou wel eens kijken of ie nog wat had liggen.
Dus s morgens vroeg aan de kleine man verteld dat er een kans was dat ie niet kon rijden :( en de tranen vloeide al weer in het rond want hij had hier zo naar uit gekeken. Bij aankomst kreeg ik direct te horen dat ik van een pasini van albert de bout mocht gebruiken en binnen een mum van tijd reed de kleine man rond op zijn brulapparaat. Albert we zijn je super dankbaar :D
Ook camilo die laatste tijd lekker met zijn Pasini rond gaat ging lekker rond in de training en ging ook de kwalificatie rijden, dat ging iets minder dan verwacht en hadden plaats 9 gereden, maar de nrs 5tm10 zaten erg dicht bij elkaar dus de start moesten we het maar goed gaan maken.
camilo zou ook van start gaan maar net vor het begon deed zijn bike niet wat die moest doen, Starten... :twisted: snel Bo op de plek gezet en die is van start gegaan. en al snel werden de eerste voorbij gegaan door de kleine man na 10 min was het Daan die de baan op reed en pakte ook zo de nodige meters winst , camilo was er weer klaar voor en reed ook weer super rond allemaal heel constante rondjes en de wissels gingen ook perfect.bijn de gehele wedstrijd op plek 5 gereden tot het noodlot toesloeg in het laatste half uur, daar was ineens de transponder van de bike afgevlogen maar gelukkig wel weer gevonden , maar heeft uiteindelijk een dikke 8min gekost en dus zo.n 6á7 rondes achterstand :twisted: en dusver terug gezakt , wel met nog een goed eindschot van Bo die als een gek achter de meiden aan ging, (is die nu al mee bezig dus) en patricia reed bijna een ronde voor hem en Bo maakte zo'n 7sec per rondje goed maar helaas het was net niet genoeg en er werd net een ronde te vroeg gefinished want anders .... wie zal het zeggen... uit eindelijk een mooie 7e plek, maar belangerijkste is dat een ieder een leuke dag heeft gehad en er een leuke sportieve strijd was.

Hulde aan het gehele Indoorminibike Team onder aanvoering van Wilma en Rob Jullie zijn Toppers =D>
Steven
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

yo Steven
Vind je Bo niet nog wat te jong om achter de meiden aan te zitten?
Bij deze een pluim voor jou want ik heb geen traan bij Bo gezien.
See you met de veteranen race (of natuurlijk eerder zodat wij allen weer kunnen genieten van Bo zijn rij kunsten).
Grtzz Jan Bootsman :lol:
PS als er nog meer ouders zijn die mee willen doen aan de veteranen race stuur dan een berichtje naar indoorminibike.nl(hoe meer zielen hoe meer vreugd)
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

zo even de complimenten van mijn kant af naar de organisatie. helemaal geweldig regelt. ik hoop jullie allemaal snel weer te zien. en in ieder geval tot de vetaranen race.

was een leuke dag en weet iemand waar de wisselbeker is ... ik heb niet meer gezien tot ik van de ende heb verlaten :lol: :lol:
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Bericht door rob polini »

marcodep schreef:zo even de complimenten van mijn kant af naar de organisatie. helemaal geweldig regelt. ik hoop jullie allemaal snel weer te zien. en in ieder geval tot de vetaranen race.

was een leuke dag en weet iemand waar de wisselbeker is ... ik heb niet meer gezien tot ik van de ende heb verlaten :lol: :lol:
Mischien bij daniel(ander heb je een probleem marco ik weet namelijk wat die gekost heeft)hahahahahahaha ik zie je mazllll.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie