Verslag PKE 23-12-2007

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Daniello

Verslag PKE 23-12-2007

Bericht door Daniello »

Het was me vandaag het dagje wel weer in Echt. Na in de tussentijd mijn bike goed lopend gemaakt te hebbben, een erg plezierig dagje. Had me 's middags eens een run bij de gevorderden gewaagt, wat me toch redelijk goed afging, werd natuurlijk door menigeen ingehaald maar ging toch lkkr!

Er waren veel deelnemers, zowel bij de beginners (ik) als bij de gevorderden.

Veel mooie onderlinge wedstrijdjes gezien en tevens vastgelegd op film...al zijn deze wel aan de donkere kant (erg donker om te filmen in Echt, of t ligt aan de camera :shock: ). De filmpjes zijn op t moment aan't uploaden, die komen zometeen

Helaas zijn mijn foto's ALLEMAAL mislukt. Misschien dat anderen goede foto's hebben.

Gr en tot een volgende x

Daan
Daniello

Bericht door Daniello »

Video's staan bij video's :lol:
Laatst gewijzigd door Daniello op ma 24 dec 2007, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ja was wel een leuk dagje, had het wel wat koud haha maar kwam waarschijnlijk door wat weinig slaap :lol:
Waren idd veel leuke gevechtjes en heb het echt naar me zin gehad.
Jammergenoeg is me spietje door midden gebroken (ja, het kan blijkbaar :? ) en daardoor sleet me koppeling erg snel. Na even wat ringetjes er tussen te hebben gezet heb ik nog 2 heats kunnen rijden wat nog best goed ging...

Heb nog wat proberen te filmen met Daniello's camera maar was idd erg donker, misschien als je een camera hebt met lage lichtniveau dat je dan beter kunt filmen maar goed.
En Rick (groene wrs) sorry dat ik je in de laatste ronde nog raakte maar ging volgens mij wel goed !

Goed tot volgend jaar allemaal.....gooie rutsch !

Mvg, Daniel
Gebruikersavatar
rick*40*blata
forum gebruiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:20
Locatie: Nederland.
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

ja idd maar was wel goed gekomen hoowr!!
en trwns:ik hbge een groene WRN




rick*40*
Honda rs 125
Gebruikersavatar
mike27
forum gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 19:44
Locatie: linne (l) ned.
Contacteer:

Bericht door mike27 »

het was inderdaad weer een leuk dagje heb fijn mijn rondjes kunnen rijden en er waren veel nieuwe zowel beginners al gevorderden.
Gebruikersavatar
Jarno #23
forum gebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 31 okt 2007, 18:02
Locatie: Linne (L)
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

Heeeele leuke dag!!
Fijn kunnen stoeien met Christian :lol: en andere rijders!
hele goede training!!

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
Plaats reactie