poeldijk 20 jan.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

poeldijk 20 jan.

Bericht door robin_blata_b1_racer »

hallo
vandaag weer eens naar poeldijk gegaan..
nou ik kom daar of veel te vroeg of veel te laat,
en dus zoals gewoonlijk kwam ik weer te laat :? maarja k ging rijden en me koppeling deed niet wat hij zou moeten doen,
en heb uiteindelijk maar een kwartiertje gereden, er waren ook 2 harde crashes....
maarja k geloof dat opa rossi met de veteranen race eerste is geworden dat was wel tof om te zien, maar k ben binnenkort jarig en ga maar eens naar een fabrieks zoeken, weet nog niet welke :)
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Re: poeldijk 20 jan.

Bericht door rob polini »

robin the mini crosser schreef:hallo
vandaag weer eens naar poeldijk gegaan..
nou ik kom daar of veel te vroeg of veel te laat,
en dus zoals gewoonlijk kwam ik weer te laat :? maarja k ging rijden en me koppeling deed niet wat hij zou moeten doen,
en heb uiteindelijk maar een kwartiertje gereden, er waren ook 2 harde crashes....
maarja k geloof dat opa rossi met de veteranen race eerste is geworden dat was wel tof om te zien, maar k ben binnenkort jarig en ga maar eens naar een fabrieks zoeken, weet nog niet welke :)
He robin weer problemen met de bike gehad,ja dat is altijd wat minder jammer,staan leuke bikes zat op het forum rustig zoeken dan komt het wel goed,en ja eerste geworden met de oude mannen race was erg gezellig en veel gelachen.
Succes met zoeken naar een bike gr rob.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie