poeldijk 20 april vanderenderacinginn!! verslag

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

poeldijk 20 april vanderenderacinginn!! verslag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

zo,
nou even een verslagje van vandaag.
ik kwam optijd aan op poeldijk dus na alles uitgeladen te hebben, zij me ma: nou succes ik ga weer.
ik zij oke doei mam, vervolgens wou ik rijden/ ik zie geen helm!!
ik keihard trug rennen en jahoor ze stond in haar auto bij de poort, vervolgns ree ze weg, dus ik snel naar boven gerend gevraagd of ik even mog bellen en binnen 5 min had uik me helm weer :lol:
maargoed het was rustig op poeldijk, ik denk zelf dat iedereen door de warmte buitenb gaat rijden, want ik kreeg het met burnoutje/jeffrey bloed heet!
na lekker gereden te hebben en opa rossi/rob ging achter me rijden een 1:11.94! ik hartstikke blij natuurlijk, maar het kan nog veel sneller :lol: .
er waren ook enkele valpartijen en de groep was ook in 1 grote groep gezet.
toen de race begon en me kleine teen pijn begon te doen :lol: kwam ik eindelijk even op gang en vond me eigen ritme waardoor ik bijna zonder moeite een 1:11.468 ertegenaan knalde!
bijna alle rondes in de race wel een paar met tegenliggers lag in de 1:11.
daarna gingen nog 2 langzamere rijders hun rondjes volmaken en daarna dacht ik van ik ga even lekker touren en niet meer snel rijden.
na de 3de ronde van de 5 op het einde vond ik het zo lekker gaan dat ik dacht oke nu even een snelle ronde dan maar eens proberen en kja hoor een 1:10.54!! ik was helemaal trots maar in me laatste rondje maakte ik een domme fout waardoor ik hard op het hout de boarding invloog :shock: ,
ik was namelijk moe geworden en ik had het bloed heet , gelukkig was dit maar me eerste valpartij in de hele dag dus daar ben ik wel blij om,
het was weer een zeer leuk dagje en heb me zeer vermaakt,
bedankt aan alle medewerkers van indoorminibike en de fotografeurs ofzo iets :D
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Plaats reactie