verslagje 2 uurs race

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
hendriksie
nieuwe gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 12 mei 2007, 16:25
Locatie: Emst Gld
Contacteer:

verslagje 2 uurs race

Bericht door hendriksie »

hoi allemaal,
vanmorgen tegen 8.00 vertrokken richting hengelo gld.daar aangekomen ff tent opzette bakkie koffie en was het wachte op onze teamgenoot willy, die nog nie helemaal fit was na een feessie :shock:. tege klok van 10.00 voorzichtig begonnen met trainen.helaas had rob dikke pech eerst rotzooi in zn carb en daarna zuiger stuk gedraaid :cry: .tegen 13.15 begonnen met de 2 uurs race en een nettte 4e plek gehaald zelf heb ik (martijn) super lekker gereden vandaag :lol: verder wil ik willy nog even bedanken voor beschikbaar stellen van zn fiets top!! en natuurlijk de organisatie was een dikke prima van onze kant..
gr martijn EMKA racing team
Gebruikersavatar
Phantom-Kenny
forum gebruiker
Berichten: 594
Lid geworden op: ma 19 nov 2007, 19:25
Locatie: in een kartonnen doos onder je bed

Bericht door Phantom-Kenny »

volgens mij was er al een van de 2 uurs race :lol:
*GM-Phantom '08*

[url=http://www.jdkracingteam.tk][img]http://img382.imageshack.us/img382/8960/phantomforumbalk2ia9.jpg[/img][/url]
racefanaat
forum gebruiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 11 feb 2007, 23:27
Locatie: Arnhem *026
Contacteer:

Bericht door racefanaat »

Ook wij hebben een hele leuke dag gehad. De sfeer was goed en het weer zat gelukkig mee. Hierbij wil ik Joey en Terrel feliciteren met het behalen van hun 1ste plaats. Ook al had Terrel wat pech met zijn motor en moest Joey wat langer doorrijden dan de bedoeling was.

Afbeelding

Angelica
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

oke het was een leuke dag had 2 bikes bij mij en zijn alle 2 kapot al in de testronde een met een lekke carb en de andere met ontstekings problemen dus mijn team eruit toen de bikes van antonie en john heben wat rondjes gemaakt toen een vastloper en de andere een keering eruit en naar 1.5 uur sleutelen kon antonie toch nog over de finis
toen het andere team neven ons ook defecte bikes
all met al toch een leuke dag gehad


grt tonny :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Gebruikersavatar
fz-errie
forum gebruiker
Berichten: 168
Lid geworden op: vr 17 mar 2006, 18:40
Locatie: Hengelo ( O.)

Bericht door fz-errie »

cracy frog schreef:oke het was een leuke dag had 2 bikes bij mij en zijn alle 2 kapot al in de testronde een met een lekke carb en de andere met ontstekings problemen dus mijn team eruit toen de bikes van antonie en john heben wat rondjes gemaakt toen een vastloper en de andere een keering eruit en naar 1.5 uur sleutelen kon antonie toch nog over de finis
toen het andere team neven ons ook defecte bikes
all met al toch een leuke dag gehad


grt tonny :wink:
Tsja, dat team neven jullie waren wij dus, Remco en ik. Bij ons liep het ook al niet volgens verwachting. Wij waren er ook met 2 bikes.

In de training de koppeling van Remco's bike aan gort. Naja, dan maar met 1 bike verder. Nog steeds in de training Remco met mijn bike over de kop. Gelukkig had Remco geen letsel en de schade aan de bike viel mee. Toch nog als 7e gekwalificeerd.

Ik mocht dus starten vanaf de 7e plek en vraag me niet hoe het ging, maar na de eerste bocht lag ik op de 4e plaats :?: Kon deze plek een paar ronden vasthouden, totdat een paar snelle jongens me voorbij reden. Besloot de pits in te rijden en Remco te laten rijden. Na een paar rondjes Remco lopend naar de pits...... bike geen compressie en einde race :? Dat wordt weer flink sleutelen !

Al met al toch een leuke dag gehad. Gezellige mensen, mooi weer en een strakke organisatie. Alles was goed gepland en liep op rolletjes. Alle lof van deze kant voor de organisatoren. Bedankt :!:

Grz.,

Wouter
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

teamrace

Bericht door deroue »

hoi allemaal
het was een fantastise dag kon niet
beter behalve dat we 3e zijn geworden
maar het was een leuke dag lekker snel gereden
je kan zien dat joey goed kan rijden
en barry heeft veel ervaring en kan ook goed rijden
Desley en Dangelo BEDANKT

groetjes scott deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
wassink
forum gebruiker
Berichten: 290
Lid geworden op: za 28 dec 2002, 22:03
Locatie: vorden

2 uur race.

Bericht door wassink »

De 2 uur van Hengelo

Toch nog effe wat cijfers.

1ste 209 ronden
2 e 209 ronden met een achterstand van 0.7 sec.
het laatste half uur was erg spannend.
3e 202 ronden
4e 181 ronden
5e 177 ronden
6 e 103 ronden

dit geeft toch wel aan dat de spanning er best wel in zat
verder geen e.h.b.o. nodig gehad en alles heel goed verlopen.
Wie niet geweest is of wie niet durfde je hebt wat gemist, maar volgend jaar doen we dit zeker over.

henk wassink
slick 96,
Plaats reactie