Roosendaal 25 Jan.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
MSSH
forum gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 11:10

Roosendaal 25 Jan.

Bericht door MSSH »

Was een top daggie voor me.

Slechte start moest erg wennen aan nieuwe banden en de kit-steps die ik gemonteerd had werken toch niet echt voor mij. Dus terug gegaan naar origineel en dat bevalt me toch beter.

Aan het einde van de dag ging het iig weer aardig hard en toch een leuk dagje gehad al met al.
Gebruikersavatar
joeyvg
forum gebruiker
Berichten: 634
Lid geworden op: vr 01 dec 2006, 16:37
Locatie: etten-leur

Bericht door joeyvg »

het was zeker een mooi dagje het was weer mooi om te zien hoe de 4takt rijders rond reden

ik wil nog wel 1 ding kwijt er was 1 iemand en die was beetje aso aan rijden was me echt kapot geschroken tot 4 keer toe :oops:




gr joey
ßlata ß1

mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
Gebruikersavatar
Denna
forum gebruiker
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 15 dec 2008, 12:42

Bericht door Denna »

Ik heb die gast wel gezien ja. Heb die 3 uur langs de baan gestaan. Hij stond naast ons. Hij en zen pa waren nogal aso ja. Hij reed ook bij de beginners en gevorderden. Om zoveel mogelijk profijt te hebben van zijn geld waarschijnlijk. Op een gegeven moment kwam hij de pits in en meneer had geen zin om te wachten op de persoon die in de pits stil stond, waar hij dus niet langs kon. Hij kon niet op normale manier ff vragen of de desbetreffende persoon aan de kant wou gaan, maar sloeg em onherroepelijk op zen rug. Wat eindigde in een kleine heibel tussen de 2 vaders.

Beetje jammer was dat. Net als de persoon die het tot 3 keer toe nodig vond om de baan onder te sproeien met water.

Het is wel een leuke baan, wat ik ervan kan zien vanuit de pits. En de rest van de mensen waren absoluut weer aardig ;) .
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
Gebruikersavatar
joeyvg
forum gebruiker
Berichten: 634
Lid geworden op: vr 01 dec 2006, 16:37
Locatie: etten-leur

Bericht door joeyvg »

hehe dan ben ik niet de enigste die dat vind
en indd die meneer moest echt eff ze bike naar kijken was net een zwembad



gr joey
ßlata ß1

mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

hey jongens,
kunnen we nu elke week rijden in roosendaal of om de 2 weken ?? laat me eventjes wat horen alsjeblieft :D
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
MSSH
forum gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 11:10

Bericht door MSSH »

Nee Joey je bent zeker niet de enige die dat vind!
Gebruikersavatar
Minibike-Tuner
forum gebruiker
Berichten: 1368
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 17:42
Locatie: Rijen, Noord-Brabant

Bericht door Minibike-Tuner »

ruud schreef:hey jongens,
kunnen we nu elke week rijden in roosendaal of om de 2 weken ?? laat me eventjes wat horen alsjeblieft :D
Meestal om de 2weken, maar soms is het 2 weken achter elkaar en
dan 2 weken even niet. :wink:

Gewoon de site in de gaten houden; www.ikcr.nl

Grtz. Daniel
Gebruikersavatar
wainey
forum gebruiker
Berichten: 866
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 12:39
Locatie: oud sabbinge

Bericht door wainey »

alle data's staan op www.pocketbikeforum.be

dan onder race's en treffens wintertraining roosendaal data tot november
http://communities.zeelandnet.nl/data/wpracing/index.php
Belgisch kampioen promo+ 2008
Roosendaal 40 open 35.01
Roosendaal 36.02 promo+
Gebruikersavatar
Nicky#74
forum gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 18:36
Locatie: Lozen
Contacteer:

Bericht door Nicky#74 »

is een heel fijn circuit daar zekker voor herhaling vatbaar :D
Gebruikersavatar
MSSH
forum gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 11:10

Bericht door MSSH »

Ik zag btw ook iemand de helft van de tijd filmen. Iemand een idee waar deze filmpjes te vinden zijn.
Of komen deze niet online?
Gebruikersavatar
jeroen#4
forum gebruiker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 21:07
Locatie: eersel

Bericht door jeroen#4 »

Nicky#74 schreef:is een heel fijn circuit daar zekker voor herhaling vatbaar :D
aah die belgen van grc gaan een beetje in nederland trainen :lol:
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Denna schreef:Ik heb die gast wel gezien ja. Heb die 3 uur langs de baan gestaan. Hij stond naast ons. Hij en zen pa waren nogal aso ja. Hij reed ook bij de beginners en gevorderden. Om zoveel mogelijk profijt te hebben van zijn geld waarschijnlijk. Op een gegeven moment kwam hij de pits in en meneer had geen zin om te wachten op de persoon die in de pits stil stond, waar hij dus niet langs kon. Hij kon niet op normale manier ff vragen of de desbetreffende persoon aan de kant wou gaan, maar sloeg em onherroepelijk op zen rug. Wat eindigde in een kleine heibel tussen de 2 vaders.

Beetje jammer was dat. Net als de persoon die het tot 3 keer toe nodig vond om de baan onder te sproeien met water.

Het is wel een leuke baan, wat ik ervan kan zien vanuit de pits. En de rest van de mensen waren absoluut weer aardig ;) .
wil hier toch even op reageren:

Ik heb begrepen dat het hier gaat om Daniel Korb en vader Hans en natuurlijk Patrick die er vandaag niet bij was. Deze familie is bezeten van de sport en kunnen misschien wat temperamentvol over komen maar vind het erg ver gaan om dat dan meteen te kwalificeren alszijnde ASO...
Ook het rijden van Daniel in beide groepen is niet om zo meer profijt te hebben van de rijtijd ,maar wij rijden als Pasini team met jong en oud en snel tot zeer snel :wink: de bedoeling is om in de minder snelle groep onze minder snelle pasinirijders wat meer te begeleiden en dat doen dan de wat snellere rijders van ons, zo heeft Bo ook enkele keren een sessie extra gereden om daarmee een teammaatje beter te laten rijden.

Soms zien dingen er zo uit als ze zijn maar in dit geval wilde ik het toch wat toelichten.

Verder was het een zeer druk dagje en werd er lekker gereden, helaas soms wat water op de baan en dat merkte Bo ook en ging dus vervelend onderuit, gelukkig had die weinig last maar tch weer wat schade op de kuipen :cry: koppeling einde vd dag ook niet helemaal super meer maar toch weer een 36,53 gereden.
Volgende week mag Bo in Poeldijk zijn 1e plek verdedigen in de wintercompetitie maar hij is er klaar voor :wink:
Steven
bps
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 29 mar 2005, 13:51
Locatie: Hasselt

Bericht door bps »

Inderdaad, mooi circuit. Alleen die korte chicane was in het begin even wennen.
Gebruikersavatar
Denna
forum gebruiker
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 15 dec 2008, 12:42

Bericht door Denna »

DiStefano schreef:
Denna schreef:Ik heb die gast wel gezien ja. Heb die 3 uur langs de baan gestaan. Hij stond naast ons. Hij en zen pa waren nogal aso ja. Hij reed ook bij de beginners en gevorderden. Om zoveel mogelijk profijt te hebben van zijn geld waarschijnlijk. Op een gegeven moment kwam hij de pits in en meneer had geen zin om te wachten op de persoon die in de pits stil stond, waar hij dus niet langs kon. Hij kon niet op normale manier ff vragen of de desbetreffende persoon aan de kant wou gaan, maar sloeg em onherroepelijk op zen rug. Wat eindigde in een kleine heibel tussen de 2 vaders.

Beetje jammer was dat. Net als de persoon die het tot 3 keer toe nodig vond om de baan onder te sproeien met water.

Het is wel een leuke baan, wat ik ervan kan zien vanuit de pits. En de rest van de mensen waren absoluut weer aardig ;) .
wil hier toch even op reageren:

Ik heb begrepen dat het hier gaat om Daniel Korb en vader Hans en natuurlijk Patrick die er vandaag niet bij was. Deze familie is bezeten van de sport en kunnen misschien wat temperamentvol over komen maar vind het erg ver gaan om dat dan meteen te kwalificeren alszijnde ASO...
Ook het rijden van Daniel in beide groepen is niet om zo meer profijt te hebben van de rijtijd ,maar wij rijden als Pasini team met jong en oud en snel tot zeer snel :wink: de bedoeling is om in de minder snelle groep onze minder snelle pasinirijders wat meer te begeleiden en dat doen dan de wat snellere rijders van ons, zo heeft Bo ook enkele keren een sessie extra gereden om daarmee een teammaatje beter te laten rijden.

Soms zien dingen er zo uit als ze zijn maar in dit geval wilde ik het toch wat toelichten.

Verder was het een zeer druk dagje en werd er lekker gereden, helaas soms wat water op de baan en dat merkte Bo ook en ging dus vervelend onderuit, gelukkig had die weinig last maar tch weer wat schade op de kuipen :cry: koppeling einde vd dag ook niet helemaal super meer maar toch weer een 36,53 gereden.
Volgende week mag Bo in Poeldijk zijn 1e plek verdedigen in de wintercompetitie maar hij is er klaar voor :wink:
Wat ik gezien heb zegt voor mij genoeg. Jij wil dus aangeven dat iemand op de rug slaan zonder hem eerst ff te waarschuwen dat je op hem wacht tot je langs kan normaal is en levendig voor de sport?

Wat ik ook op de baan zag was niet erg sportief allemaal. Ik ben echt niet iemand die snel iemand beoordeeld, maar ik heb vandaag genoeg gezien en aan de hand daarvan was heel rap een conclusie te trekken.

Ik heb ook passie voor racen, maar dat betekend niet dat ik kan doen en laten wat ik wil.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Ik heb het niet over het incident gehad (waar hij trouwens Bjorn wel eerst had gewaarschuwd d.m.v 2 x een tikje tegen zijn achterband te geven.) en ik dus ook niet aangeef dat iemand op de rug slaan zonder hem eerst ff te waarschuwen dat je op hem wacht tot je langs kan normaal is en levendig voor de sport?

Het gaat me gwoon te ver om dan direkt vanuit wat je vandaag gezien hebt, deze familie als aso te bestempelen, daar draaide mijn toelichting op.En ik geloof ook niet dat ik ergens beweer dat wanneer je passie heb voor deze sport dat dat een vrijbrief is voor je gedrag.

Maar verder maar Untopic houden
Steven
Plaats reactie