Poeldijk 22-209

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Poeldijk 22-209

Bericht door Jan Bootsman »

Geregistreerd op: 31-12-2006
Berichten: 41
Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: Ma Feb 23, 2009 12:33 am Onderwerp: Poeldijk 22-2-09

--------------------------------------------------------------------------------

Er was vandaag weer een wintercup wedstrijd.
De heren en dames hadden er bij de training veel zin in,zelfs onze gastrijder reed met de eerste keer op Poeldijk al een 1:01:4.
De race van de B groep.
Niek had er erg veel zin in want hij stoomde naar voren en berijkte de eerste plaats,dit alles op de helft van de race.
Jammer genoeg kwamen Randy en Arnold met elkaar in aanvaring en werd de race stil gelegd.
Het was angstig om te zien hoe Arnold bleef liggen op het asfalt.
Gellukig viel het mee.
Toen de race van de A groep.
Veel afschrijvers maar toch een verhitte strijd.
Bo en Jordy waren in een zeer zware strijd en daar achter Daniel en Michael Kl.
Janine reed in het niemandsland gevolgd door Patricia en Dennis.
Jordy ging 2 maal onderuit maar kon toch onze kleine grote vriend (Bo)voorbij gaan en de race winnen.
P.S. Rob ik dacht dat wij nog wat zouden drinken?
Grtzz Jan
wilma
forum gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 08 feb 2009, 19:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door wilma »

Het was weer genieten afgelopen zondag, Arnold en Randy succes met jullie blessures.

Vlaggers en anderen weer onwijs bedankt voor jullie hulp, zeker tijdens wedstrijden kunnen we niet zonder jullie. Zelfs Freek heeft een groot deel van de ochtend staan vlaggen ....... :!: super Freek.

Dennis Pennock ................ :cry: je bent uitgeroepen tot pechvogel van deze wintercompetitie.

Michael Bos, jammer dat je niet mee kon rijden, volgende keer weer beter hè !

Ja Rob, je was weer snel verdwenen ....????

Foto's volgen vandaag nog, duidelijk is dat Niek met zijn helm langs de boarding schuift, na de dubbele fly-over :?

p.s. mooi, strak pak Janine ...


groetjes,
wilma
Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

vol verwachtingen en met heel veel zin op naar poeldijk voor de 6e race van de wintercup. Opvallend was dat het rustiger was dan gewoon op een wedstrijd dag. Helaas hadden enkele rijders van de A-poel andere verplichtingen. Jammer maar dat verhoogd weer de kansen van hen die wel aanwezig waren. Tijdens het vrij rijden ging het er al lekker hard aan toe, het leek de wedstrijd zelf wel. Ook Jos was weer van de partij na wat pech gehad te hebben de afgelopen weken. Het was wel ff schrikken die klapper in de B-poel. Maar het zijn twee die-hards dus nadat ze van de schrik waren bekomen en de heftigste pijin was verdwenen was het op staan en gaan. Voor Arnold was het over door problemen met de bike door de val. Maar hierdoor kon Jos weer gebruik van maken want hij haalde de finish wel. Toen de A-poelers. Iedereen naar de start en wat gebeurd er..... breekt het trekkoord $""! :evil: #$ Paniek. Gelukkig was de redding nabij en konden wij een trekstarter van Rob gebruiken DANK hiervoor [-o< . Michael had een slechte start van 2 naar 4. Zat dus achter Daniel en zij waren dan ook in een hele heftige strijd verwikkeld en gaven elkaar geen millimeter cadeau. Ondanks de toegepaste trukjes maakte Daniel uiteindelijk toch een foutje waar Michael dan ook direct gebruik van maakte en er als een speer vandoor ging. Eindigde dus als derde. Nog 1 wedstrijd te gaan en als de strijdkracht zo blijft kan hij waarschijnlijk als 3e de wintercup afsluiten. Zie als uit naar de laatste race :D

Gr,
Fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

Ja het is toch altijd weer wat speciaals daar op poeldijk,buiten dat het allemaal goed geregeld is ,is de sfeer erg goed altijd.
Ja veel wedstrijd rijders niet aanwezig,kan altijd gebeuren maar goed wat er aan het rijden was,sjonge jonge het gaat steeds harder en harder.
Maar goed gelukkig maar 1 klapper,enn alleen een paar blauwe plekken voor randy en arnold(sterkte er mee mannen ik weet er alles van).

Maar goed het is zeker een baan voor de minibikers,snel en een lange baan,tech ookdus die nog niet geweest zijn,jullie zijn allemaal welkom op 1 van de beste banen van nederland,en we hebben er jammer genoeg niet zo veel,er zijn altijd genoeg vaste vlaggers en er wordt zeker goed naar de veiligheid gekeken.Altijd twee groepen de beginners en de gevorderen,en aan het eind altijd voor de b groep en de a groep een vriendschappelijk wedstrijdje,de foto;s kan je bekijken op dit forum,dus ik zou zeggen tot ziens op poeldijk. :lol: :lol:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Randy#14
forum gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 jul 2008, 19:49

Bericht door Randy#14 »

Vroeg zat de stemming er al in ,het was gezellig druk.
na een paar kwartiertjes trainen kwam dan de wedstrijd.
Ik starte als 4de ik had geen goeie start daar kwamen jos en niek me voorbij
na 1 rondje lag ik weer 4de daar kwam ik achter arnold vast te zitten.
Ik probeerde een inhaal aktie die niet goed afliep :(
Arnold vloog tegen de paal aan en ik vloog over de ijzeren vangrail waar ik met me been opsloeg.
De wedstrijd werd gestopt en ik was niet meer instaat om met het vervolg mee te doen.

Ik hoop dat het met arnold al wat beter gaat.
Met mij gaat het al goed ik loop alleen een beetje mank.
Gebruikersavatar
chineesefood
forum gebruiker
Berichten: 419
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 22:51
Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
Locatie: Haarlem

Bericht door chineesefood »

Ja ja er was weer een wedstrijd dag in poeldijk de een na laatste van de cup. Tijdens het vrij rijden een paar kleine probleempjes met het bekende trekstart/vliegwiel gedeelte (maar dat was zo opgelost). En toen de wedstrijdt. na een goede start lag ik na een paar bochte als 2e (niet slecht dus :shock: ) na een rondje of 2 werd ik totaal verrast door een prachtige inhaal aktie van Niek geloof ik (zag alleen wat blauws voorbij flitsen :oops: ) een ronde later hebben Randy en ik door een race ongelukje de vangrail en paal even van dichtbij bekeken daardoor konden we beiden de race niet afmaken.
Al met al een druk dagje dus. :twisted:
Bike is al weer gemaakt nu alleen de bestuurder nog :P
En Randy als je nu eens ff die D-race uitlaat onder die Blata schroeft gaat het de volgende x mischien wel lukken die inhaal aktie :P
Tot de volgende x maar weer
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
Plaats reactie