8-3-09 Poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

8-3-09 Poeldijk

Bericht door Jan Bootsman »

Yo daar is die weer.
Vandaag was het wederom een leuke dag een paar nieuwe gezichten en natuurlijk de weeklijkse groep.
Iedereen kon lekker zijn rondjes rijden en tijden verbeteren.
Alleen is het jammer dat er mensen zijn die van alles mee willen nemen.
Atze spande vandaag de kroon want hij wilde vandaag een stuk vangrail meenemen.
Helaas voor hem lukte dit niet want de baanmedewerkers konden hem na een 1/2 uur los krijgen en met zijn rollator naar de pits sturen.
Doe dit voortaan op andere tijden want dit 1/2 uur lag alles stil dus konden wij door jou verzamel gedrag niet rijden Ha Ha Ha.
Aan het eind nog een raceje.
Onze twee oudere mannen dachten wel mee te komen maar wat bleek Atze moest al snel stoppen want gestolen waar gedijd niet en geeft ook niet mee (met een stuk vangrail stuurd het moelijk).
D'Angelo was als eerste er als een speer vandoor gevolgd door Janine en Rob.
Waarschijnlijk daccht Rob deze blonde race eend wel bij te houden maar de leerling kan de leermeester wel eens overtreffen,dit gebeurde vandaag dus weer en liep Janine uit op Rob die weer zijn handen vol had met Niek.
Conclusie:ik heb weer genoten .
Grtzz Jan
PS Rob diesel is dom maar met een lege tank stilvallen is nog dommer hahahahahahahahaha.
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

heey,

vandaag was het weer een leuk ochtendje :D

heb lekker veel gereden \:D/

heb (eindelijk) weer is een keer probleemloos rond kunnen rijden :twisted:

alleen op het begin stond me koppleing iets te los afgesteld maar dat was weer binnen een paar minuten gefixt :twisted:

tot de volgende keer :wink:

laatzz :wink:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

Ja wat een zondag zeg,niet te druk maar ook niet echt stil.
Zo betalen en pak aan en gaan,ging lekker me race maatje atze was er ook weer een keer,moet je altijd oppassen,want meestal gaan we er samen af,maar deze keerhad ik mazzel want hij had het op de vangrail voorzien,wat lag dat kreng te kermen zeg,moet je maar niet proberen om een stuk vangrail meet te nemen atze :twisted: .
Gelukkig viel het allemaal wel mee,alleen de gene die er achter zat met zijn gele thai chi die kon hem gelijk naar de sloop brengen :( die was zoals je dat noemt loss,ja kan gebeuren anders moet je gaan dammen.
Voor de rest weer gelachen en lekker kunnen rijden,ik hoorde dat er een hoop naar belgie waren hopen dat ze redelijk weer gahad hebben want het kan daar slecht zijn,volgende week de laatse race van de indoorwintercompetitie,en dan gaan we kijken wat het volgende evenement is op poeldijk,mischien nog een team race maar daar later meer over.
Met koninginnen dag is er weer een demo op rozenburg maar daar komen we ook later op terug.

Okee tot de volgende keer of tot ziens op poeldijk.
Grr rob(opa rossi,rob polini).
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie